Автомобила е от подписа. Не пожела да запали тази вечер. След диагностика с FES показа следното:Въпросът ми е това датчика при разпределителните валове ли е, какточно става замерването дали е самия той или са кабели, и дали мога сам да го сменя или трябва да дотътря Мара до сервиз?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново проблем с паленето (Въпрос за грешка от FES)
Collapse
X
-
От 2 часа ровя в нета и форума и нищо конкретно не намирам. Дали този датчик е на разпределителните валове(сменян пролетта) или е на коляновия вал.... Искам като отида в сервиз да съм подготвен защото са ме матали по върбите вече....Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
-
Емо, не ми се смей, а кажи дали грешката е от него. Кажи и дали сам , без канал мога да го сменя. пролетта пак така не палеше след ремонт на главата и тогава смениха датчика дето е при разпределителните валове, ама тогава не съм бил в сервиза за да видя каква грешка е давало.... беше при мой човек който със сигурност няма да ме набута, но той си е викнал човек за диагностика, а да го питам какво е показала диагностиката.... той е добър по другите работи.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Днес направих експеримент с една Брава със същия двигател. Изключих датчика на разпределителните валове, защото му знам буксата коя е, и на FES показа същата грешка като при мен. Някой може ли да даде съвет ама не от рода "сменяй смело" защото един датчик е 80 лв.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Някой може ли да даде съвет ама не от рода "сменяй смело" защото един датчик е 80 лв.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Датчика е индукционен, така че омметъра и осцилоскопа не са критерии. Както казва Емо - пак ще пишеш. А един такъв датчик струва 40-60лв., не 80 (справка: Стамболийски 155)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Не ми се спори. В спец. литература си пише как се мери с омметър(какви показания при какви обстоятелства) и при опит за палене с осцилоскоп. По въпроса за цената : има 2 вида датчици. Моя е с кабела и в момента в София има 2 бройки. На едното място е 79 лв. на другото 107. .... Дано да не сте прави и да не споменавам този въпрос повече... Но и да стане проблем, датчика се сменя точно за 10 мин. с дигането и смъкването на колата от крик......Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
В спец. литературата обаче не пише, че има феромагнитна сърцевина, която е много силно топлинно зависима, същият проблем имат и намотките. И аз се надявам да грешим с колегата по-горе."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар