Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново проблем с паленето (Въпрос за грешка от FES)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново проблем с паленето (Въпрос за грешка от FES)

    Автомобила е от подписа. Не пожела да запали тази вечер. След диагностика с FES показа следното:Въпросът ми е това датчика при разпределителните валове ли е, какточно става замерването дали е самия той или са кабели, и дали мога сам да го сменя или трябва да дотътря Мара до сервиз?
    Прикачени файлове
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    #2
    От 2 часа ровя в нета и форума и нищо конкретно не намирам. Дали този датчик е на разпределителните валове(сменян пролетта) или е на коляновия вал.... Искам като отида в сервиз да съм подготвен защото са ме матали по върбите вече....
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Ми то нямаш много к’во да умуваш - тичай за нов датчик КВ.И да не е от него, само добро ще си направиш ако го смениш.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Емо, не ми се смей, а кажи дали грешката е от него. Кажи и дали сам , без канал мога да го сменя. пролетта пак така не палеше след ремонт на главата и тогава смениха датчика дето е при разпределителните валове, ама тогава не съм бил в сервиза за да видя каква грешка е давало.... беше при мой човек който със сигурност няма да ме набута, но той си е викнал човек за диагностика, а да го питам какво е показала диагностиката.... той е добър по другите работи.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          Датчик обороти отчита оборотите на коляновия вал,ако е разпределителния трябва да показва датчик положение на цилиндър(поне според мен).
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            Сменяй, сменяй, ама ако е като на либрата - много ще псуваш.п.с. лесно се сменя като се извади алтернатора п.с.с.
            veselin10 написа:
            беше при мой човек който със сигурност няма да ме набута
            такова животно няма открито все още :D
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Днес направих експеримент с една Брава със същия двигател. Изключих датчика на разпределителните валове, защото му знам буксата коя е, и на FES показа същата грешка като при мен. Някой може ли да даде съвет ама не от рода "сменяй смело" защото един датчик е 80 лв.
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                Аз до колкото съм имал подобни проблеми с този датчик винаги колите са си палели,това че двигателя не работи коректно е друг въпрос.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  veselin10 написа:
                  Някой може ли да даде съвет ама не от рода "сменяй смело" защото един датчик е 80 лв.
                  Да го кажа така, сменял си вече датчик РВ, смени и на КВ, живота ти и на семейството ти не е ли по-ценен от 80лв ?Щото на мен ми е гаснела, когато не трябва и знам какво е .На Стилото RPM sensor грешка беше от датчик КВ.Сега вземи разкачи на таз Брава датчик КВ и виж к’во записва, че подозирам, че може да е същото.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Проблема е отстранен. Оказа се замърсена букса на датчика на коляновия вал.
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      Пак ще пишеш ....
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Пак ще пишеш ....
                        Що? И на омметър и на осцилоскоп датчика си е напълно здрав.....
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #13
                          Датчика е индукционен, така че омметъра и осцилоскопа не са критерии. Както казва Емо - пак ще пишеш. А един такъв датчик струва 40-60лв., не 80 (справка: Стамболийски 155).
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Не ми се спори. В спец. литература си пише как се мери с омметър(какви показания при какви обстоятелства) и при опит за палене с осцилоскоп. По въпроса за цената : има 2 вида датчици. Моя е с кабела и в момента в София има 2 бройки. На едното място е 79 лв. на другото 107. .... Дано да не сте прави и да не споменавам този въпрос повече... Но и да стане проблем, датчика се сменя точно за 10 мин. с дигането и смъкването на колата от крик......
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #15
                              В спец. литературата обаче не пише, че има феромагнитна сърцевина, която е много силно топлинно зависима, същият проблем имат и намотките. И аз се надявам да грешим с колегата по-горе.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X