Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT BRAVO 1.6 16V -трудно палене сутрин и с прекьсване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Поне спестих пари от демонтажа и монтажа - с един приятел ги сложихме :D От друга страна съм сигурен, че са чистени :D Май остава да проверя зацепването на ангренажа, да ресетна адаптацията и да набия газаджията :D Ако след това не пали, като хората - проблема е в метала
    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

    Коментар


      #62
      emzo написа:
      Пак да го напиша не си давайте парите за глупости.6-10 бара налягане, 1литър ацетон и стават като нови
      Напълно подкрепям. Има достатъчно клипове в нета как се прави почистването на дюзинеобходимо е само АБ, маркуч, спринцовка, и ацетон
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #63
        Спринцовка - не, компресор, иска нялагане.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #64
          emzo написа:
          Спринцовка - не, компресор, иска нялагане.
          Добре де, цилиндъра на спринцовката се ползва за мущук и там се набива дюзата,сега по ясно ли се изразих
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #65
            Абе аз те знам батко, какво искаш да кажеш ама имах един доста подушен , не искаше докато не го нагнетих на 10ина бара
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #66
              Днес вечерта вече не искаше да запали. Пак ще се прибираме на въже Акумулатора е зареждан преди 5 дни, яко върти на стартер и не пали :comando: Какво показва бобеца при Вас?
              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

              Коментар


                #67
                Може да изпуска газ в колектора. От там смесва горивата като я палиш на бензин, дави се и не може да запали. Често срещан проблем.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #68
                  По принцип се кара само на бензин вече 10дни. Преди време спирах газта от бутилката, карах на бензин и палех на бензин - пак трудно палеше. Ще спра пак газта.Датчика на разпределителния вал влияе ли на паленето?
                  Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                  Коментар


                    #69
                    направи един мост на синия кабел с +12в(хвани от бобината, за да е след контакт) и не се занимавай с въжета
                    Брава 1.6

                    Коментар


                      #70
                      Вече е прибрана на въже в бокса :D Четири пъти ме дърпат тази година - вече избих куката и въжето.
                      Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                      Коментар


                        #71
                        Къде си в младост? Ако имаш нужда от помощ за палене с кабели или дърпане свиркай телефона ми го има в списъка за контакти.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #72
                          Профила е обновен. След закачане на Виза, дава грешка code not found, която не може да се изтрие. За съжаление кората не запали и акумулатора падна. Продължение утре :D
                          Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                          Коментар


                            #73
                            Колата запали. Въпроса е, че не знам защо. Свалих пак бензиновата помпа - маркучето беше ОК. Върнах я обратно. Спрях притока на газ от кранчето на бутилката. Свалих релето(битрон пише на него) и го напръсках с контактен спрей. Напръсках и конектора на бубината с контактен спрей. Колата запали от четвърт Така не беше палила от май месец Грешките обаче си седят. Този канистър е някакъв клапан(датчик) и се намира под десния преден подкалник??? Запушва му се тръбичката или датчика дава фира?Това са грешките при вече палеща кола. Трия ги и пак се набиват. Да разбирам, че проблема е хардуерен?
                            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                            Коментар


                              #74
                              Проблема е локализиран. Решение няма Когато колата не иска да запали - не стига гориво до свещите. Когато я вдигна на крик от към шофьорската страна пали без грижи Проблема явно може да бъде решен само от някой полубог на Фиат
                              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                              Коментар


                                #75
                                Тоя клапан не е ли т.нар. карбонов филтър за бензиновите пари? Прегледай му маркучите дали не са нацепени и къде отиват (едното май е вакуум.. и може да оказва влияние)
                                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                                Коментар

                                Working...
                                X