wwalker написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT BRAVO 1.6 16V -трудно палене сутрин и с прекьсване
Collapse
X
-
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
-
Темата е много дълга за инжекторите на 1.6 16V, както тук, така и в чуждите форуми. Накрая в английския форум се наложи мнението за лошо управление на напрежението подавано им от ECU, затова го споделям. Решение няма. Хубаво е да се измери съпротивлението им, макар то да не дава представа дали са мръсни, поне показва, дали са електрически здрави до голяма степен. Мери се буксата на рейката - трябва да дават около 16,5 Ома между средното краче и всеки от останалите 4. Ако е по-малко от 13 Ома(или безкрайно голямо) се сменя съответният инжектор/и.
Коментар
-
wwalker написа:Мери се буксата на рейката - трябва да дават около 16,5 Ома между средното краче и всеки от останалите 4. Ако е по-малко от 13 Ома(или безкрайно голямо) се сменя съответният инжектор/и."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Налягането е едно, инжекторното време променливо, а колко гориво като дебит и налягане подава е съвсем друго. От какво зависи инжекторното време е отделен параметър.Мисля,че комбинацията от тези параметри дава достатъчно ясен комплексен отговор за всичко ( за тези които разбраха какво точно имам предвид...)Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
На диагностиката ми казаха, че проблема и в дюзите(бедна горивна смес + замисляне при подаване на газ) Имам едни резервни, метални с 4 дупчици отпред. Дали са за моето Браво на 100% - 1996г. 1.6 16 V, метални колектори, че ще ги нося за чистене ?Ресет-а на адаптацията ставал със сваляне на клемата на акумулатора на това БравоКара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
-
IWP001 за са теб, виж на тия какво пише.Почти съм сигурен, че не е в тях проблема.Намери един маркуч 1-2 метра, сложи инжектора в единия край, стегни със скоба. Напълни маркуча с 200мл ацетон, в другия край надуй с компресор на 5-6 бара и подай 12в от акумулатор на инжектора и виж как пръска, ако си пръска добре хич не сменяй инжекторите.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Имам газова уредба, но положението на ключето са само две - за палене на бензин и палене на бензин, с преминаване на газ след 2500 оборота.По принцип първото палене за деня беше проблемно. Сега минат ли 20мин. след като е загасена, пак върти доста на стратер :D Уж датчика на запалването се хващал, когато колата пали трудно топлаКара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
-
48лв. Дюзите са от друга кола, която не е карана на газ. Две от старите дюзи бяха зацапани с някакъв черен нагар от едната страна. Може би са работили сама две от дупчиците. Знам ли. Ще кача снимки на старите дюзи.Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар