Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT BRAVO 1.6 16V -трудно палене сутрин и с прекьсване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    wwalker написа:
    ...Просто не е съвсем адекватно. То не е постоянно, а се мени, както знаеш....
    Кое му е неадекватното? И май си е постоянно, щото клапана е така да се каже с импулсно "устройство". не може да е леко отворен или леко затворен - или е отворен или е затворен.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #47
      Темата е много дълга за инжекторите на 1.6 16V, както тук, така и в чуждите форуми. Накрая в английския форум се наложи мнението за лошо управление на напрежението подавано им от ECU, затова го споделям. Решение няма. Хубаво е да се измери съпротивлението им, макар то да не дава представа дали са мръсни, поне показва, дали са електрически здрави до голяма степен. Мери се буксата на рейката - трябва да дават около 16,5 Ома между средното краче и всеки от останалите 4. Ако е по-малко от 13 Ома(или безкрайно голямо) се сменя съответният инжектор/и.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #48
        wwalker написа:
        Мери се буксата на рейката - трябва да дават около 16,5 Ома между средното краче и всеки от останалите 4. Ако е по-малко от 13 Ома(или безкрайно голямо) се сменя съответният инжектор/и.
        ДОста полезна информация, с точни цифри!
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #49
          Налягането е едно, инжекторното време променливо, а колко гориво като дебит и налягане подава е съвсем друго. От какво зависи инжекторното време е отделен параметър.Мисля,че комбинацията от тези параметри дава достатъчно ясен комплексен отговор за всичко ( за тези които разбраха какво точно имам предвид...)
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #50
            Ако се сваля акумулатора, пак ли трябва да ходя за ресет на адаптацията? Идва зимния сезон и колата ще се кара предимно на градско :D Предполагам, че се маха буксата на компютъра и се закача там тестера?
            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

            Коментар


              #51
              След разкачане на акумулатора е добре да я оставиш да поработи 5-10 минути на място без да пипаш газта.Има си отделна букса само за диагностика. Виси на пластмасовия капак зад колекторите, под който е буксата на ламбдата и МАР сензора.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #52
                На диагностиката ми казаха, че проблема и в дюзите(бедна горивна смес + замисляне при подаване на газ) Имам едни резервни, метални с 4 дупчици отпред. Дали са за моето Браво на 100% - 1996г. 1.6 16 V, метални колектори, че ще ги нося за чистене ?Ресет-а на адаптацията ставал със сваляне на клемата на акумулатора на това Браво
                Прикачени файлове
                Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                Коментар


                  #53
                  IWP001 за са теб, виж на тия какво пише.Почти съм сигурен, че не е в тях проблема.Намери един маркуч 1-2 метра, сложи инжектора в единия край, стегни със скоба. Напълни маркуча с 200мл ацетон, в другия край надуй с компресор на 5-6 бара и подай 12в от акумулатор на инжектора и виж как пръска, ако си пръска добре хич не сменяй инжекторите.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #54
                    Ще погледна. То май останаха като варианти на трудното палене - лошо зацепване на ангренажа и проблемен датчик на запалването От друга страна пък свещите бяха бели - демек бедна горивна смес. Знам ли
                    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                    Коментар


                      #55
                      Ако имаш газ - запали я директно на газ, докато е топло още и виж Така ще елиминираш датчик КВ
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #56
                        Имам газова уредба, но положението на ключето са само две - за палене на бензин и палене на бензин, с преминаване на газ след 2500 оборота.По принцип първото палене за деня беше проблемно. Сега минат ли 20мин. след като е загасена, пак върти доста на стратер :D Уж датчика на запалването се хващал, когато колата пали трудно топла
                        Прикачени файлове
                        Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                        Коментар


                          #57
                          След чистене на дюзи проблема с паленето остава. Хубавото е, че колата вече върви като самолет :yahoo: :yahoo: :yahoo: Все пак е имало някакъв смисъл
                          Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                          Коментар


                            #58
                            Колко ти струваше чистенето?
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #59
                              48лв. Дюзите са от друга кола, която не е карана на газ. Две от старите дюзи бяха зацапани с някакъв черен нагар от едната страна. Може би са работили сама две от дупчиците. Знам ли. Ще кача снимки на старите дюзи.
                              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                              Коментар


                                #60
                                Пак да го напиша не си давайте парите за глупости.6-10 бара налягане, 1литър ацетон и стават като нови
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X