Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT BRAVO 1.6 16V -трудно палене сутрин и с прекьсване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Поне 12 пирона за една година :D С метални колектори съм. Ще звънна на моите приятели от Ауто Италия, но като знам какви цени обаждат
    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

    Коментар


      #32
      riewsofia написа:
      Поне 12 пирона за една година :D С метални колектори съм. Ще звънна на моите приятели от Ауто Италия, но като знам какви цени обаждат
      Що не ходиш при Дани в Дружба да ти види колата?
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #33
        Ако може координати на лично? Да не е работил в Сервиз Изток преди време?
        Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

        Коментар


          #34
          riewsofia написа:
          Ако може координати на лично? Да не е работил в Сервиз Изток преди време?
          http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=11113&start=0Събота и неделя не работи?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #35
            10X Това, че събота не бачка е кофти, но ще го мисля за през седмицата.
            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

            Коментар


              #36
              S_BANKOV написа:
              riewsofia написа:
              Поне 12 пирона за една година :D С метални колектори съм. Ще звънна на моите приятели от Ауто Италия, но като знам какви цени обаждат
              Що не ходиш при Дани в Дружба да ти види колата?
              Ако човека иска да му се занулят циклите на адаптация смятай, че го пращаш да пасе. Колкото и да е добър майстора това си иска оборудването(fiat-lancia examiner), а не да си специалист. Съветвам го да му звънне и да го пита дали го има, точно него, не ’няква’ джаджа за диагностика, колкото и да била добра.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #37
                @wwalkerБлагодаря
                Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                Коментар


                  #38
                  Нека не го пращам да пасе, най вече заради това че се опитвам да не подвеждам колеги от форума. Знам какво трябва и какво има Дани като оборудване. Знам и способностите му, мога да се обзаложа че проблема не е в адаптацията или в занулаването на циклите и. Просто трявбва да се качи да кара, а Дани да следи живите данни за да хване проблема. За него и за Стефан от Захарна фабрика, мога да гарантирам че знаят какво правят и няма да си оставят ръцете просто защото знаят, че всеки доволен клиент ще се върне при тях.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #39
                    wwalker написа:
                    riewsofia написа:
                    С разкачане на клемата на акумулатора не става ли? В София кой може да я ресетне адаптацията? На лични ако някой знае :D
                    На 1.6 16V с метални колектори твърде вероятно никой. Може би някой официален сервиз на марката. С разкачане на клемите не нулираш циклите на адаптацията, а забиваш още 1 пирон в ковчега на мъртвеца Поне това ECU не е чак толкова чепато. На този модел слабо място са по-скоро инжекторите. При подобен проблем се дават първо те на почистване, а на по-новите(пластмасовите колектори) се започва от ресет на адаптацията, при тях това е лесно. На тях инжекторите не са слабо място.
                    А слабото място на кола с металните колектори ще изчезне ли, ако се сложат инжектори от такава с пластмасови?
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #40
                      Както вече писах, за мен лично проблемът му е по-скоро в инжектори(може би регулатор на налягането), но той явно иска зануляване на циклите на адаптацията(също възможна причина), а ти го пращаш където това не го могат. Е какво е това?Слабото място не са самите инжектори. Oбразува се нагар от подаваното от ECU (не съвсем адекватно) напрежение. Сравнително често и изгарят. Това е оправено в ECU на пластмасовите колектори. До такъв извод стигнаха колегите във английския форум.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #41
                        Според мен не. Моята кола се оказа с 3 инжектора с по 2 дупки всеки и един инжектор с 4 дупки. Аз до колкото знам на моя мотор инжекторите трябва да са с по 4 броя отвори. Какво е човъркано по макарона не знам , но е факт това което установих, че е правено нещо. Стигне ли се до сваляне на инжектори-най-добре си ги изчисти и си ги сложи обратно. При 15 г кола вероятността да вземеш втора употреба инжектор и да е по-добър от твоя, лично за мен, е много малка.....
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #42
                          wwalker: а какво трябва да е напрежението - по-ниско ли? Това лесно може да се коригира с един делител, ако това е наистина проблема за нагара, който се образува по тях.Alex-RT: Така е, трябва да са с 4 малки дупчици.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #43
                            Според мен с делител нищо няма да се постигне, добре е да се потърси отстрани причината , а не следствието. В случая е добре според мен да послушаш колегата wwalker.
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар


                              #44
                              На пластмасовите оригиняланите инжектори са с 2 дупки, а на металните с 4. Аз поне това съм видял. Може би не е правило. Броя дупки не е толкова важен, а дебита. Явно 1 ти е била сменена.Просто не е съвсем адекватно. То не е постоянно, а се мени, както знаеш.Тъкмо сега просто от интерес пуснах запитване колко ще ми струва диагностика с оригиналния fiat examiner и нулиране на циклите на адаптацията и ми върнаха грубо 40 евро с данъка Не съм в бг, там още не съм успял да намеря сервиз с въпросното оборудване.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #45
                                Възможно е проблема да е в инжекторите. Проблемите започнаха при смяната на изпарителя. Може пък просто да е съвпадение. Знае ли човек при стара кола :D
                                Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                                Коментар

                                Working...
                                X