Поне 12 пирона за една година :D С метални колектори съм. Ще звънна на моите приятели от Ауто Италия, но като знам какви цени обаждат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT BRAVO 1.6 16V -трудно палене сутрин и с прекьсване
Collapse
X
-
riewsofia написа:Поне 12 пирона за една година :D С метални колектори съм. Ще звънна на моите приятели от Ауто Италия, но като знам какви цени обаждатКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
riewsofia написа:Ако може координати на лично? Да не е работил в Сервиз Изток преди време?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:riewsofia написа:Поне 12 пирона за една година :D С метални колектори съм. Ще звънна на моите приятели от Ауто Италия, но като знам какви цени обаждат
Коментар
-
Нека не го пращам да пасе, най вече заради това че се опитвам да не подвеждам колеги от форума. Знам какво трябва и какво има Дани като оборудване. Знам и способностите му, мога да се обзаложа че проблема не е в адаптацията или в занулаването на циклите и. Просто трявбва да се качи да кара, а Дани да следи живите данни за да хване проблема. За него и за Стефан от Захарна фабрика, мога да гарантирам че знаят какво правят и няма да си оставят ръцете просто защото знаят, че всеки доволен клиент ще се върне при тях.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
wwalker написа:riewsofia написа:С разкачане на клемата на акумулатора не става ли? В София кой може да я ресетне адаптацията? На лични ако някой знае :D"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Както вече писах, за мен лично проблемът му е по-скоро в инжектори(може би регулатор на налягането), но той явно иска зануляване на циклите на адаптацията(също възможна причина), а ти го пращаш където това не го могат. Е какво е това?Слабото място не са самите инжектори. Oбразува се нагар от подаваното от ECU (не съвсем адекватно) напрежение. Сравнително често и изгарят. Това е оправено в ECU на пластмасовите колектори. До такъв извод стигнаха колегите във английския форум.
Коментар
-
Според мен не. Моята кола се оказа с 3 инжектора с по 2 дупки всеки и един инжектор с 4 дупки. Аз до колкото знам на моя мотор инжекторите трябва да са с по 4 броя отвори. Какво е човъркано по макарона не знам , но е факт това което установих, че е правено нещо. Стигне ли се до сваляне на инжектори-най-добре си ги изчисти и си ги сложи обратно. При 15 г кола вероятността да вземеш втора употреба инжектор и да е по-добър от твоя, лично за мен, е много малка.....Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
wwalker: а какво трябва да е напрежението - по-ниско ли? Това лесно може да се коригира с един делител, ако това е наистина проблема за нагара, който се образува по тях.Alex-RT: Така е, трябва да са с 4 малки дупчици."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
На пластмасовите оригиняланите инжектори са с 2 дупки, а на металните с 4. Аз поне това съм видял. Може би не е правило. Броя дупки не е толкова важен, а дебита. Явно 1 ти е била сменена.Просто не е съвсем адекватно. То не е постоянно, а се мени, както знаеш.Тъкмо сега просто от интерес пуснах запитване колко ще ми струва диагностика с оригиналния fiat examiner и нулиране на циклите на адаптацията и ми върнаха грубо 40 евро с данъка Не съм в бг, там още не съм успял да намеря сервиз с въпросното оборудване.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар