Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT BRAVO 1.6 16V -трудно палене сутрин и с прекьсване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И аз имам същият проблем с колата Fiat Bravo 1,6 16V 98-ma,пали след 3-4 дори 5-ти и след това няма проблем докато ненаправя по-голяп престой някаде (около 4-5 часа) и помпата ми свири,но вече се справя геройски вече 2-ра год. След като вече почти си скапах акумолатора реши че е време да обърна малко по-сериозно внимание на проблема,и след разпитване тук-там и установих че проблемът не е точно в помпата,а в това че не ми достига наляганито.Но за съжаление от отговорити който чета в темата на колегата невиждам какво точно трябва да направя.

    Коментар


      #17
      Демонтаж на инжекторите, пускаш им ацетон, бензин, коресилин, спрей за карбуратори на 3 бара налягане, подаваш им кратко 12в и гледаш дали разпръсвкват , както трябва.Ако те са наред - кабели, бобини, свещи, адаптация на ЕКУто и каране на бензин
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Аз пък след "Самоадаптация" съм с този проблем-трудно палене студен двигател,нестабилни обороти,детонации,а след като загрее или ще угасне,или ще се самофорсира.Днес направих експеримент:извадих буксата на термодатчика на термостата и колата запали от раз и на бензин е 6,на гас държи 1800 оборота на празни обороти,но лошото е,че вентилатора върти постоянно и свети дюзичката на таблото.От това стигам до заключението,че този датчик е взел да сдава и бърка ЕКУ-то и плаче за нов.Няколко пъти съм забелязвал,на студен двигател,докато чакам да изгасне чека,стрелката за температурата скача с 1 деление.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #19
          iliyan написа:
          Аз пък след "Самоадаптация" съм с този проблем-трудно палене студен двигател,нестабилни обороти,детонации,а след като загрее или ще угасне,или ще се самофорсира.Днес направих експеримент:извадих буксата на термодатчика на термостата и колата запали от раз и на бензин е 6,на гас държи 1800 оборота на празни обороти,но лошото е,че вентилатора върти постоянно и свети дюзичката на таблото.От това стигам до заключението,че този датчик е взел да сдава и бърка ЕКУ-то и плаче за нов.Няколко пъти съм забелязвал,на студен двигател,докато чакам да изгасне чека,стрелката за температурата скача с 1 деление.
          Отначалото на проблема и аз се усъмних в този датчик и го смених.Уви, проблема си остана, сиреч не е от него.При мен само ресет на ЕКУ оправя нещата.Възможно е на някого, въпросният датчик да е причината......дано е така!
          LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
          LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
          LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
          FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
          FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

          Коментар


            #20
            Е що не я закачиш на FES да видиш. Може нещо да се разбере....
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #21
              Аз си купих такъв кабел, закачах вече най-малко 3 пъти- резултат имаше само първия път. Грешки имаше , изчистих ги, след това не са се появявали. След няма и седмица пак същата работа.Свещи не съм сменял, смених кабели с други от друга кола- няма разлика. Мисля да се насоча към дюзи и свещи.
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #22
                Tod написа:
                И аз имам същият проблем с колата Fiat Bravo 1,6 16V 98-ma,пали след 3-4 дори 5-ти и след това няма проблем докато ненаправя по-голяп престой някаде (около 4-5 часа) и помпата ми свири,но вече се справя геройски вече 2-ра год. След като вече почти си скапах акумолатора реши че е време да обърна малко по-сериозно внимание на проблема,и след разпитване тук-там и установих че проблемът не е точно в помпата,а в това че не ми достига наляганито.Но за съжаление от отговорити който чета в темата на колегата невиждам какво точно трябва да направя.
                Проверяваш си регулатора за налягане на бензина, стой на бензиновата рейка в края. Струва около 40-50 лв. нов.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Ако колата ти е с пластмасовия колектор първо задължително направи адаптация!!! Свалях инжектори, чистих ги, сменях кабели какво ли не правих и нищо, накрая адаптацията оправи всичко !
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #24
                    Адаптацията с Виза Унискан ли се прави? Само за обикновени газови уредби ли е нужна адаптация или е необходима и за газов инжекцион? Благодаря :D
                    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                    Коментар


                      #25
                      Аз я правя с фиат еку скан (ФЕС), ако имаш кабел мога да ти я пратя и да ти обесня всичко стъпка по стъпка. Ресетва се , после адаптацията се състои в палене на студен двигател на БЕНЗИН, изчакваш да загрее- да се пуснат скоростите на вентилатора и двете , форсираш 3 пъти до 4500 оборота и след това е добре да покараш. Докато колата загрява не се дава газ (поне аз така правя). След около 20-30 мин работа на бензин колата се оправя. С ФЕС след тва можеш да видиш и дали всичко ти е наред- инжекторни времена, дали трупа грешки и така...След тази процедура ще стане до голяма степен ясно дали има проблеми някъде или не. Моята помпа вие от доста време, колата се форсираше добре, но не държеше ниски обороти, гаснеше, давеше се, гърмеше и т.н. На газ никакви проблеми, аз съм с газов инжекцион, но докато мине на газ върви на бензин и беше кошмар. Лошото е , че ако си с този комп IAW49F този проблем е възможно да се появи отново, което да наложи пак адаптация.Аз затова си купих кабел от и-бей за 25 лв и си я човъркам на воля. На мен лично вече ми се случва за 2 път за последните 2 месеца, но свещите ми са леш. Надявам се като ги сменя да се оправи и да няма повече проблеми или поне не толкова често.С Виза незнам дали може, тъй като не съм работил никога с нея. Поздрави !
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #26
                        При моето Браво 1996г. Фит еку скан хваща само ABS и еърбеците. Аз такива системи нямам :D Иначе съм го пробвал с махане на клемата за 12 часа, палене на бензин и стоене на едно място 10мин. без да пипам нищо. Лошото е, че след това разхода да газ на градско е доста висок -18 -22. Изпарителя е някакъв турски на 3 месеца. Газаджията дига ръце - вика дави се Ще пробвам 30мин. на място след ресет(не съм чакал да се включи вентилатора досега) :D
                        Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                        Коментар


                          #27
                          Проверих ФЕС при мен и в общи линии до 98 г почти никоя не може да чете мотора, а само АБС и еърбеците. Пробвай с разкачане, но не знам дали при твоя комп е като при този. Аз изчакаха да загрее някъде 10 минути и след това я карах , угасих я и след 4 часа я запалих студена на бензин и беше добре.
                          Play Golf ,but not drive golf!!!
                          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                          Коментар


                            #28
                            Опцията за ресет на адаптацията при теб я няма с ФЕС и Виза, а с оригиналния fiat-lancia tester.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #29
                              С разкачане на клемата на акумулатора не става ли? В София кой може да я ресетне адаптацията? На лични ако някой знае :D
                              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                              Коментар


                                #30
                                riewsofia написа:
                                С разкачане на клемата на акумулатора не става ли? В София кой може да я ресетне адаптацията? На лични ако някой знае :D
                                На 1.6 16V с метални колектори твърде вероятно никой. Може би някой официален сервиз на марката. С разкачане на клемите не нулираш циклите на адаптацията, а забиваш още 1 пирон в ковчега на мъртвеца Поне това ECU не е чак толкова чепато. На този модел слабо място са по-скоро инжекторите. При подобен проблем се дават първо те на почистване, а на по-новите(пластмасовите колектори) се започва от ресет на адаптацията, при тях това е лесно. На тях инжекторите не са слабо място.
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X