Здравейте колеги. От днес като натисна педала на съединителя и се чува едно леко стържене.Това се чува и като превключвам скоростите.Като отпусна педала и стърженето изчезва.Колата е Брава 1.4-98 -ма година.Помагайте. Благодаря предварително. Иво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с педала на съединителя.
Collapse
X
-
Колата е на 195000 реални километра. И аз мисля да сменям всичко,защото стърженето тази сутрин се увеличи. В Лисан Сервиз,дали ще го оправят за един ден? И друго - гледам в сайта на АХМ има два вида за моя двигател-190 и 200 мм. Как да разбера кой е за мене? И аксиалния лагер влиза ли в комплекта съединител или е отделно?
Коментар
-
ivo0777 написа:Ми аз на улицата го сменям за около 4 часа с приказките.
Коментар
-
Старото феродо нямаше ли още ресурс?На мен също преди три години ми се прецака аксиалния лагер. Смених само него и досега съм минал около 40-45 хил, и съединителя си работи добре. Тогава ми казаха, че бил износен наполовина долу горе и го оставихме.В началото на Май правих ремонт на мотора, но съединтеля и аксиалния лагер бяха добре и не се налагаше да ги сменям.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:Старото феродо нямаше ли още ресурс?На мен също преди три години ми се прецака аксиалния лагер. Смених само него и досега съм минал около 40-45 хил, и съединителя си работи добре. Тогава ми казаха, че бил износен наполовина долу горе и го оставихме.В началото на Май правих ремонт на мотора, но съединтеля и аксиалния лагер бяха добре и не се налагаше да ги сменям.
Коментар
-
alvanovo написа:Старото феродо нямаше ли още ресурс?На мен също преди три години ми се прецака аксиалния лагер. Смених само него и досега съм минал около 40-45 хил, и съединителя си работи добре. Тогава ми казаха, че бил износен наполовина долу горе и го оставихме.В началото на Май правих ремонт на мотора, но съединтеля и аксиалния лагер бяха добре и не се налагаше да ги сменям.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар