Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с педала на съединителя.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с педала на съединителя.

    Здравейте колеги. От днес като натисна педала на съединителя и се чува едно леко стържене.Това се чува и като превключвам скоростите.Като отпусна педала и стърженето изчезва.Колата е Брава 1.4-98 -ма година.Помагайте. Благодаря предварително. Иво.

    #2
    Аксиален лагер.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Μерси. Гледам е ефтин.Веднага ли да го сменям този аксиален лагер.

      Коментар


        #4
        кола

        Е може да караш така докато се скапе съединителя но тогава трябва да купуваш комплект Иначе повече се износва въпросния лагер Поне аз съм сменял 2 пъти и все е лагер.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Колега, не знам на колко хиляди е колата, но най-добре смени целия съединител да не се налага да отваряш пак след 10 - 20 хиляди.

          Коментар


            #6
            Колата е на 195000 реални километра. И аз мисля да сменям всичко,защото стърженето тази сутрин се увеличи. В Лисан Сервиз,дали ще го оправят за един ден? И друго - гледам в сайта на АХМ има два вида за моя двигател-190 и 200 мм. Как да разбера кой е за мене? И аксиалния лагер влиза ли в комплекта съединител или е отделно?

            Коментар


              #7
              Аз имах същия проблем, лагера е виновен, но за смяна на аксиален лагер и съединител комплект, цената за работа е една и съща, та те съветвам събери пари за комплект съединител и сменяй всичко.
              Fiat Bravo 99' 1.6 GT
              Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
              Fiat Bravo 99' 1.6 SX

              Коментар


                #8
                Мерси.Така ще направя. В специализиран сервиз,дали ще го сменят за един ден?

                Коментар


                  #9
                  Ми аз на улицата го сменям за около 4 часа с приказките.

                  Коментар


                    #10
                    ivo0777 написа:
                    Ми аз на улицата го сменям за около 4 часа с приказките.
                    Утре вечер ще пиша как е положението.Снощи съединителя здаде багажа на Сточна гара. Репатрак в задръстването и колата е в Лисан Сервиз.В петък Лисан я почва, като ми каза ,че слагал оригинални комплекти на Валео.Това е . Благодаря на всички които писаха и ще ви кажа как е с новият съединител колата.

                    Коментар


                      #11
                      Вече съм с нов съединител. Лисан се обади към 14.00 часа,че е готова колата и след работа си я взех.Много меко работи педала вече и скоростите влизат доста по-лесно.Поздравления за Лисан Сервиз.

                      Коментар


                        #12
                        Честито, колега!

                        Коментар


                          #13
                          Старото феродо нямаше ли още ресурс?На мен също преди три години ми се прецака аксиалния лагер. Смених само него и досега съм минал около 40-45 хил, и съединителя си работи добре. Тогава ми казаха, че бил износен наполовина долу горе и го оставихме.В началото на Май правих ремонт на мотора, но съединтеля и аксиалния лагер бяха добре и не се налагаше да ги сменям.
                          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                          Коментар


                            #14
                            alvanovo написа:
                            Старото феродо нямаше ли още ресурс?На мен също преди три години ми се прецака аксиалния лагер. Смених само него и досега съм минал около 40-45 хил, и съединителя си работи добре. Тогава ми казаха, че бил износен наполовина долу горе и го оставихме.В началото на Май правих ремонт на мотора, но съединтеля и аксиалния лагер бяха добре и не се налагаше да ги сменям.
                            Никакъв ресурс.Желязо в желязо.

                            Коментар


                              #15
                              alvanovo написа:
                              Старото феродо нямаше ли още ресурс?На мен също преди три години ми се прецака аксиалния лагер. Смених само него и досега съм минал около 40-45 хил, и съединителя си работи добре. Тогава ми казаха, че бил износен наполовина долу горе и го оставихме.В началото на Май правих ремонт на мотора, но съединтеля и аксиалния лагер бяха добре и не се налагаше да ги сменям.
                              Никакъв ресурс.Желязо в желязо.

                              Коментар

                              Working...
                              X