Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ колата пали и газне сама

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ колата пали и газне сама

    Карам фиат браво 1.4 12v,имам странене проблем с електонимката.Колата пали и работи около 10-20 секунди и гасне,изгасне ли и след това като завъртя да е паля не подава ток към свещите,след като мине около 1-2мин колата пак пали и пак загазва от самосебе си.Така прави и на газ и на бензин.Смених датчика на коляновия вал,цялата моноинцекция както и бубина,но проблема си остана.От какво може да е?Някои ако може да ми каже нека ми пише или да ме стрелне на телефона аз ще му се обадя:0878 90 71 50 : 0897 38 99 53 Ще си платя каквото трябва

    #2
    кола

    Нещо като датчик да е проблема .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Как разбра ,че не подава ток Колега?
      niksan Fiat Brava 1.4 12v

      Коментар


        #4
        Кои датчик може да е ако не този на коляновия вал които вече е сменен.Един стои от пред и слага на кабела друга свещ и аз въртя ключа ама ток няма.

        Коментар


          #5
          кола

          Виж и бялото релето зад двигателя там има бушони а като не подава ток на свещите гориво има ли -дали тогава помпата работи
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Сменяй компа за проба.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Колега, провери клемите на акумулатора, зачисти и масата към мотора и към купето. Друг вариант е и клемореда на ключа да ти прави мизерии или пък имобилайзера, ако имаш такъв.

              Коментар


                #8
                Като за начало, мерил ли си дали ходи + на бобината. Закачаш мултицета и даваш на контакт, в началото ти показва напрежени след около 3-5 сек го изключва. При завъртане на стартера пак подава +12в. Първия път +-са се подава от една клема на контактния ключ, а при втория от друга. След запалването и пускането на ключа +-а се подава наново от първоначалната клема. Плюса остава постоянен след запалването, компа ти накъсва минуса. От друга страна плюса минава през релето поставано зад инжекцията. Започни от там и после пак ще коментираме.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар

                Working...
                X