Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на студен двигател - решено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    emzo написа:
    Тъй момци, загледах се аз преди седмица, че датчик КВ е само 25лв с отстъпки и рекох да го сменя, ей тъй за спорта.свалих го, оставих ги двата за няколко часа в отопляемо помещение и ги примерех.Стария 523 Ома - според аутодата в нормитеНовия 613 ОмаОт 1 седмица си пали колата идеално.
    Пу ще ме накара и аз да го сменя, Тая сутрин за спорта реших да я препаля за да поработи малко да загрее, врътнах ключа, не запали, веднага врътнах втори път и веднага запали. Решил съм първо да сменя бензиновата помпа и после ще се прицеля в датчика КВ да пробвам.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #47
      аре пак в отбора, тая сутрин запали прилично, на 3 цилиндъраhttp://youtu.be/1kwaiFazCtEСя ще се намерят правилните пети и ще се презацепи скоро
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        Емо, ми тя моята Марея пали така сигурно от 4-5 години, да не казвам от както я имам. Знаеш и че двигателите са ни сходни. Във всички случаи пали докато и покажа ключа от първия път, но съм забелязал, че същото явление като при теб е при температури около нулата или малко по-високи до около 6-7 градуса. Ако е много студено примерно под -3 или пък топло 10 градуса пали без замисляне. Тези симптоми ми се появяват само при първото палене за деня.
        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
        Chevrolet Aveo

        Коментар


          #49
          Ами Роска, ще я дебна като запали на 2 цил. да я снимам Според мен това се появи след презацепването с пети от 1.8 ама twinspark.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #50
            Моята е презацепвана два пъти с точните пети, така че го изключвам като вариант, освен това нямам никакви симптоми за лошо презацепен ремък. И аз ще ти снимам как пали. Имам чувството, че рейката остава без бензин, в смисъл връща се в резервоара. Има ли клапан няма ли, не знам. Ако пък има клапан и той е проблемен, защо има влияние околната температура
            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
            Chevrolet Aveo

            Коментар


              #51
              Има регулатор ама при мен е в помпата, при тебе може да е на рейката.Ами аз така или иначе ще сменям ремъцки скоро , ще си проличи.Ако ли не - ще чакам лятото Ама си спомням, че беше топло и след презацепването взе да прави тия мизерии.А бутнахме само всмукателния вал с 1 зъб.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #52
                Да при него е на рейката в дясно като застане срещу колата, нещо като тапа на рейката и има един вакумен маркуч влизаш в всукателния колектор. Проверява се лесно като запали просто да извади вакумния маркуч и да види дали не тече бензин през него. Kemaloff, имам един регулатор който е напълно изправен че имам същия проблем и смених моя но проблема остана и отново върнах стария, ако искаш мога да го пратя по някакъв начин към теб да видиш дали от това ще е проблема. Само ще си сложиш нови о пръстени.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #53
                  S_BANKOV написа:
                  Да при него е на рейката в дясно като застане срещу колата, нещо като тапа на рейката и има един вакумен маркуч влизаш в всукателния колектор. Проверява се лесно като запали просто да извади вакумния маркуч и да види дали не тече бензин през него. Kemaloff, имам един регулатор който е напълно изправен че имам същия проблем и смених моя но проблема остана и отново върнах стария, ако искаш мога да го пратя по някакъв начин към теб да видиш дали от това ще е проблема. Само ще си сложиш нови о пръстени.
                  Да ти кажа честно не съм го проверявал. Този проблем ако мога така да го нарека не ме дразни, може би защото го имам при първото палене за деня.Но ще проверя и ще пиша.
                  Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                  Chevrolet Aveo

                  Коментар


                    #54
                    Eй това и е най-гадното палене - http://youtu.be/CAD7bfB5ijUспоред мен си пали на 2-3 цилиндъра.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      И мойта запали днес по същият начин,само дето заработи на 900 оборота,сякаш е загряла колата.Бобини,свещи,дебитомер,стъпковият мотор,датчик кв са наред,зацепена с пети,остава да пробвам с друг температурен датчик да видя ще има ли промяна.
                      Fiat Marea 1.8 16v HLX
                      Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                      Коментар


                        #56
                        Просто го разкачи !Ще тръгне перката на 2ра степен и ще държи 1500рпм, но ако е от него ще запали като хората Аз съм с нов такъв !
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #57
                          Новият ми датчик КВ сдаде багажа. Сега трябва да дръпна колата до някой сервиз и да сложа стария.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #58
                            И тъй и тъй ще си играеш по ангренажа, моля те провери съпротивлението на датчика на разпределителния вал, и състоянието на буксата, само за проверка.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #59
                              Той е цифров бе, кво съпротивление, кви 5 лева.Вчера си сложих стария , оригинален датчик и запали колата, да видим след малко дали ще пожелае :D
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                Ей така пали при мен в най-добрия случай.Видеото е във rar-a.
                                Прикачени файлове
                                Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                                Chevrolet Aveo

                                Коментар

                                Working...
                                X