emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене на студен двигател - решено
Collapse
X
-
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
аре пак в отбора, тая сутрин запали прилично, на 3 цилиндъраhttp://youtu.be/1kwaiFazCtEСя ще се намерят правилните пети и ще се презацепи скороF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Емо, ми тя моята Марея пали така сигурно от 4-5 години, да не казвам от както я имам. Знаеш и че двигателите са ни сходни. Във всички случаи пали докато и покажа ключа от първия път, но съм забелязал, че същото явление като при теб е при температури около нулата или малко по-високи до около 6-7 градуса. Ако е много студено примерно под -3 или пък топло 10 градуса пали без замисляне. Тези симптоми ми се появяват само при първото палене за деня.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Моята е презацепвана два пъти с точните пети, така че го изключвам като вариант, освен това нямам никакви симптоми за лошо презацепен ремък. И аз ще ти снимам как пали. Имам чувството, че рейката остава без бензин, в смисъл връща се в резервоара. Има ли клапан няма ли, не знам. Ако пък има клапан и той е проблемен, защо има влияние околната температураOpel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Има регулатор ама при мен е в помпата, при тебе може да е на рейката.Ами аз така или иначе ще сменям ремъцки скоро , ще си проличи.Ако ли не - ще чакам лятото Ама си спомням, че беше топло и след презацепването взе да прави тия мизерии.А бутнахме само всмукателния вал с 1 зъб.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Да при него е на рейката в дясно като застане срещу колата, нещо като тапа на рейката и има един вакумен маркуч влизаш в всукателния колектор. Проверява се лесно като запали просто да извади вакумния маркуч и да види дали не тече бензин през него. Kemaloff, имам един регулатор който е напълно изправен че имам същия проблем и смених моя но проблема остана и отново върнах стария, ако искаш мога да го пратя по някакъв начин към теб да видиш дали от това ще е проблема. Само ще си сложиш нови о пръстени.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Да при него е на рейката в дясно като застане срещу колата, нещо като тапа на рейката и има един вакумен маркуч влизаш в всукателния колектор. Проверява се лесно като запали просто да извади вакумния маркуч и да види дали не тече бензин през него. Kemaloff, имам един регулатор който е напълно изправен че имам същия проблем и смених моя но проблема остана и отново върнах стария, ако искаш мога да го пратя по някакъв начин към теб да видиш дали от това ще е проблема. Само ще си сложиш нови о пръстени.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Eй това и е най-гадното палене - http://youtu.be/CAD7bfB5ijUспоред мен си пали на 2-3 цилиндъра.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
И тъй и тъй ще си играеш по ангренажа, моля те провери съпротивлението на датчика на разпределителния вал, и състоянието на буксата, само за проверка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар