Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на студен двигател - решено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Започни с чистене на дюзи и завърши ремонта с датчика за температура на инжекциона.

    Коментар


      #32
      Т.е. въртиш ключа налягането в рейката се вдига, връщаш ключа въртиш и тъй като налягането е ОК си пали от раз. Ако се опиташ веднага да запалиш по всяка вероятност няма достатъчно налягане в рейката и докато стартера върти помпата подкачва гориво, и като достигне някакво приемливо налягане пали така ли ?Горе долу същото го имам и при мен ако завъртя веднага ключа пали след няколко завъртания, ако преди това задържа на контакт 2-3-4 сек и след това стартер пали веднага.
      Fiat Coupe 1.8

      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

      Коментар


        #33
        MEMO написа:
        Започни с чистене на дюзи и завърши ремонта с датчика за температура на инжекциона.
        Лично почистени от мен.Датчика е нов (20лв на вятъра), аз заради друго го смених него :D @силуро - налягане на стартер 3.5 бара, мерено с манометър.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          http://www.youtube.com/watch?v=1OD4b...ature=youtu.be ако това е паленето на колата, аз не виждам проблем
          Брава 1.6

          Коментар


            #35
            Аз виждам, защото знам как е палила. Както и да е, не ми се спори.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              аз не споря, моята си пали по същия начин - за 2 секунди на стартер - след като изчистих дюзите, като е загряла пали само с чукване на ключа, ама това си е нормално успех иначе в търсенето на проблема
              Брава 1.6

              Коментар


                #37
                Дори и почистени дюзите може пак да не пръскат под правилния ъгъл или да има позапушени.Според мен това е вероятна причина .При първоначалното завъртане нещо все пак пръска и докато дойде време за палене се и изпарява.Ако си с преходници на дюзите за закачане на газовите маркучи-махни ги.Една от основните характеристики на всеки разпръсквач /дизелов и бензинов/ е ъгъла на впръскване /разпрашаване на горивото/и всяка намеса като:отдалечаването им от колектора или вкарването им в тръба води пръскане на горивото по стените на колектора на капки, недобро изпаряване и нехомогенна смес .Всички тези недостатъци се забелязват само и единствено на студен двигател,като е топъл и с лейката да наливаш пак работи перфектно.Разбира се трябва да изключиш всякакви проблеми с адаптацията и тогава да мислиш.Интересно след като изчисти дюзите настройва ли на ново газовото ,щото бенз. времена със сигурност са други вече.

                Коментар


                  #38
                  Преходниците ги оставяме настрани, темата е от много време, когато нямах преходници.Проверил съм разпрашаването на всеки един инжектор при 3-3.5 до 4 бара налягане.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    Интересно след като изчисти дюзите настройва ли на ново газовото ,щото бенз. времена със сигурност са други вече.

                    Коментар


                      #40
                      emzo написа:
                      Пъхам ключа, блея си, минава чек-а, продължавам да си блея, завъртам ключа ама за много кратко, недостатъчно да запали.После връщам в изходна позиция и въртя наново - пали идеално.
                      emzo написа:
                      Остава варианта да е помпата/регулатора в помпата.
                      emzo написа:
                      Не се ли скапе помпата - не я барам.
                      Чакаме да се скапе помпата. :P
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        #41
                        MEMO написа:
                        Интересно след като изчисти дюзите настройва ли на ново газовото ,щото бенз. времена със сигурност са други вече.
                        Memo, това го правеше, докато 1 месец я карах само на бензин.А и аз продължавам да твърдя, че няма проблеми с адаптация с това ЕКУ.@Стефанаки - дано да не е скоро
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          emzo написа:
                          MEMO написа:
                          Интересно след като изчисти дюзите настройва ли на ново газовото ,щото бенз. времена със сигурност са други вече.
                          Memo, това го правеше, докато 1 месец я карах само на бензин.А и аз продължавам да твърдя, че няма проблеми с адаптация с това ЕКУ.@Стефанаки - дано да не е скоро
                          Дано никога не се скапе и само това да и е проблема на тая кола.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #43
                            Емо гледах клипа сигурно десетки пъти.Зареждал ли си акумулатора скоро?Завърташ стартера около 8 секунда и преди 10 си запалил.Струва ми се много ленив стартера дали от него или акумулатор ти ще кажеш.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #44
                              Зареждан е лятото. Пак ще сложа нов за проба тия дни
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                Тъй момци, загледах се аз преди седмица, че датчик КВ е само 25лв с отстъпки и рекох да го сменя, ей тъй за спорта.свалих го, оставих ги двата за няколко часа в отопляемо помещение и ги прЕмЕрИх.Стария 523 Ома - според аутодата в нормитеНовия 613 ОмаОт 1 седмица си пали колата идеално.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X