Започни с чистене на дюзи и завърши ремонта с датчика за температура на инжекциона.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене на студен двигател - решено
Collapse
X
-
Т.е. въртиш ключа налягането в рейката се вдига, връщаш ключа въртиш и тъй като налягането е ОК си пали от раз. Ако се опиташ веднага да запалиш по всяка вероятност няма достатъчно налягане в рейката и докато стартера върти помпата подкачва гориво, и като достигне някакво приемливо налягане пали така ли ?Горе долу същото го имам и при мен ако завъртя веднага ключа пали след няколко завъртания, ако преди това задържа на контакт 2-3-4 сек и след това стартер пали веднага.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=1OD4b...ature=youtu.be ако това е паленето на колата, аз не виждам проблемБрава 1.6
Коментар
-
Дори и почистени дюзите може пак да не пръскат под правилния ъгъл или да има позапушени.Според мен това е вероятна причина .При първоначалното завъртане нещо все пак пръска и докато дойде време за палене се и изпарява.Ако си с преходници на дюзите за закачане на газовите маркучи-махни ги.Една от основните характеристики на всеки разпръсквач /дизелов и бензинов/ е ъгъла на впръскване /разпрашаване на горивото/и всяка намеса като:отдалечаването им от колектора или вкарването им в тръба води пръскане на горивото по стените на колектора на капки, недобро изпаряване и нехомогенна смес .Всички тези недостатъци се забелязват само и единствено на студен двигател,като е топъл и с лейката да наливаш пак работи перфектно.Разбира се трябва да изключиш всякакви проблеми с адаптацията и тогава да мислиш.Интересно след като изчисти дюзите настройва ли на ново газовото ,щото бенз. времена със сигурност са други вече.
Коментар
-
emzo написа:Пъхам ключа, блея си, минава чек-а, продължавам да си блея, завъртам ключа ама за много кратко, недостатъчно да запали.После връщам в изходна позиция и въртя наново - пали идеално.emzo написа:Остава варианта да е помпата/регулатора в помпата.emzo написа:Не се ли скапе помпата - не я барам.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
MEMO написа:Интересно след като изчисти дюзите настройва ли на ново газовото ,щото бенз. времена със сигурност са други вече.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:MEMO написа:Интересно след като изчисти дюзите настройва ли на ново газовото ,щото бенз. времена със сигурност са други вече.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Емо гледах клипа сигурно десетки пъти.Зареждал ли си акумулатора скоро?Завърташ стартера около 8 секунда и преди 10 си запалил.Струва ми се много ленив стартера дали от него или акумулатор ти ще кажеш.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Тъй момци, загледах се аз преди седмица, че датчик КВ е само 25лв с отстъпки и рекох да го сменя, ей тъй за спорта.свалих го, оставих ги двата за няколко часа в отопляемо помещение и ги прЕмЕрИх.Стария 523 Ома - според аутодата в нормитеНовия 613 ОмаОт 1 седмица си пали колата идеално.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар