за датчика бъркаш понякога дава грешни данни за положението на вала на един приател така понякои път голфо му не палеше изобщо става вапрос за 1.8 т понякои път палеше понякои път не смени го и се оправи дава грешни показатели и ебава ЕКУ но ме самнява нашия проблем да е от него по скоро или помпата се е поизносила или горивния регулатор или потенциометъра на дросела
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене на студен двигател - решено
Collapse
X
-
emzo написа:@Stefanaki - налягането е 3.5 бара.Датчик КВ или работи или не. Или бъркам ?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Като, че ли при директно палене на метан, пали по-лесно, но рейката е студена и клати няколко секудни оборотите, не мога да кажа със сигурност.Няма как да снимам, че не остават свободни ръце.Остава варианта да е помпата/регулатора в помпата.Бензинов филтър нямам отделен.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Здравейте!Моята марея пали по същия начин от 6-7 месеца.Има ГИ.Разкачал съм акумулатора за една нощ,след това съм карал седмица на бензин,ефект нямаше.Смених газовата по други причини-пак никаква разлика.Прочетох предположението за слабо спукан маркуч в резервоара и ми се стори логично.Вчера смених маркуча-отново без ефект.Другата седмица ще сваля дюзи и на ултразвук.Ако има промяна ще пиша.еx-fiat bravo 1.6 16V
now-fiat marea 1.8 16V
Коментар
-
klima написа:Здравейте!Моята марея пали по същия начин от 6-7 месеца.Има ГИ.Разкачал съм акумулатора за една нощ,след това съм карал седмица на бензин,ефект нямаше.Смених газовата по други причини-пак никаква разлика.Прочетох предположението за слабо спукан маркуч в резервоара и ми се стори логично.Вчера смених маркуча-отново без ефект.Другата седмица ще сваля дюзи и на ултразвук.Ако има промяна ще пиша.Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
На метан директно не мога да запаля - за да ми прехвърли гладко иска поне 20гр на антифриза, така че не мога да определя на алтернативното гориво как е.Забелязах нещо съвсем случайно.Ако завъртя на стартер, но не достатъчно и после врътна ключа - пали идеално.Стартер ? Датчик КВ ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Я да се включа и аз - можеш ли да сложиш един мултицет на акумулатора като палиш и да видиш какво става с тока ? Предлагам ти го, защото съвсем на скоро с една кола направо ми побеля косата какво се случва с нея - паля и тя гасне веднага или въобще не иска да запали. Почистих дросела и стъпковия мотор - същата работа. След това един колега закачи нещо като контролна лампа на буксата на моторчето и видяхме, че при палене има нещо като 2 бързи сигнала, после няма никой и като развърти мотора пак светва. Смениха ми акумулатора, колкото и чудно да звучи и сега пали без проблем. Оказа се, че нещо се шашка компа и не управлява моторчето като хората. Не твърдя, че твоя проблем е такъв, но ако имаш възможност изпробвай.Още нещо - щом на топло пали по-лесно може би имаш една лепкава черна гадост от вътрешната страна на дросела, която при загрял двигател не прави проблем, но като истине и стане на смола колата се шашка.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
emzo написа:Ако завъртя на стартер, но не достатъчно и после врътна ключа - пали идеално.Стартер ? Датчик КВ ?Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар