1.8 131http://youtu.be/1OD4bBhzRKsСвещи - нови NGK bkr6ekc, снощи върнах старите Champion за проба, но не е от тях.Филтър въздушен - новКолата от 2 седмици се кара само на бензин.Хитачито, според ФЕС е на 100% адаптирано, акумулатора е разкачан.п.с. като вдигне оборотите и дам газ, понякога оборотите падат, замисля се и тогава ги вдига.След 20 секунди всичко е перфектно, върви та се къса.Идеи ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене на студен двигател - решено
Collapse
X
-
Това дето ти е 100 процента означава че не е добре .Ето какво пише в екускан "Дава самостоятелно адаптация на звеното за контрол, изразен като процент от времето на инжектиране." Т.е. това означава че времената ти за впръскване са се увеличили със 100 %. Поне така мисля аз.Също така мисля че този параметър трябва да е 0. Нека колегите с Hitachi да кажат.
-
Re: Трудно палене на студен двигател
emzo написа:1.8 131http://youtu.be/1OD4bBhzRKsСвещи - нови NGK bkr6ekc, снощи върнах старите Champion за проба, но не е от тях.Филтър въздушен - новКолата от 2 седмици се кара само на бензин.Хитачито, според ФЕС е на 100% адаптирано, акумулатора е разкачан.п.с. като вдигне оборотите и дам газ, понякога оборотите падат, замисля се и тогава ги вдига.След 20 секунди всичко е перфектно, върви та се къса.Идеи ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
nedialko- написа:е няма и 2 секунди въртене и си запали според мен нормално си пали, само това с оборотите ти е проблемКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Резюме- не е от свещи- не е от бобини- не е от ГИ- не е от инжекторитеТака пали с разкачен стъпков мотор - http://youtu.be/-NWalzZ-tXIТова е най-трудното палене, в повечето случаи пали по-лесно:http://youtu.be/HPGooOARRK4F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Резюме- не е от свещи- не е от бобини- не е от ГИ- не е от инжекторитеТака пали с разкачен стъпков мотор - http://youtu.be/-NWalzZ-tXIТова е най-трудното палене, в повечето случаи пали по-лесно:http://youtu.be/HPGooOARRK4Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
имам същия проблем на фиат браво 115 16 в демек пак 1.8 въздуховодите са ми здрави смених горивен филтър и не се оправи така че и тои отпада както и колегата каза бобини свещи не са филтът не е въздуховоди не са някои като пробва с горивен регулатор да сподели има ли ефект в първите секунди след палене сутрин като и дам рязко газ о трърват оборотите надолу дави се сеедно и после след 20 - 30 секунди се оправя
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар