Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на студен двигател - решено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно палене на студен двигател - решено

    1.8 131http://youtu.be/1OD4bBhzRKsСвещи - нови NGK bkr6ekc, снощи върнах старите Champion за проба, но не е от тях.Филтър въздушен - новКолата от 2 седмици се кара само на бензин.Хитачито, според ФЕС е на 100% адаптирано, акумулатора е разкачан.п.с. като вдигне оборотите и дам газ, понякога оборотите падат, замисля се и тогава ги вдига.След 20 секунди всичко е перфектно, върви та се къса.Идеи ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Това дето ти е 100 процента означава че не е добре .Ето какво пише в екускан "Дава самостоятелно адаптация на звеното за контрол, изразен като процент от времето на инжектиране." Т.е. това означава че времената ти за впръскване са се увеличили със 100 %. Поне така мисля аз.Също така мисля че този параметър трябва да е 0. Нека колегите с Hitachi да кажат.

    Коментар


      #3
      Винаги на Либрата е седял на 100 +-5
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Re: Трудно палене на студен двигател

        emzo написа:
        1.8 131http://youtu.be/1OD4bBhzRKsСвещи - нови NGK bkr6ekc, снощи върнах старите Champion за проба, но не е от тях.Филтър въздушен - новКолата от 2 седмици се кара само на бензин.Хитачито, според ФЕС е на 100% адаптирано, акумулатора е разкачан.п.с. като вдигне оборотите и дам газ, понякога оборотите падат, замисля се и тогава ги вдига.След 20 секунди всичко е перфектно, върви та се къса.Идеи ?
        Като го измислиш свирни имам същия проблем, като пали и подавам газ и тогава запалва и сменя оборотите. Проверил съм ги същите неща, и няма нищо странно. утре ще се гледа горивния регулатор да не е почнал да се предава и ще гледам в детайли въздуховодите. И другото нещо което ме съмнява е че има проблем с въздуховода при мен защото сутринта като ходих на ГТП мериха газовете и колата работеше малко по богато все едно не и стига въздуха.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          е няма и 2 секунди въртене и си запали според мен нормално си пали, само това с оборотите ти е проблем
          Брава 1.6

          Коментар


            #6
            nedialko- написа:
            е няма и 2 секунди въртене и си запали според мен нормално си пали, само това с оборотите ти е проблем
            И аз гледах клипа и си пали нормално, може би дросела да реагира малко по бавно и ли датчика му да е почнал да променя съпротивлението си
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              а какво е това дето присвятка жълтичко срещу 7хил.оборота
              Брава 1.6

              Коментар


                #8
                Като е топла пали много по-бързо, така че не е нормално, ама ся ме мързи да ходя да сменям.Подозрения - инжектор/и и/или бобина/иДокато позагрее сместа е богата съдейки по миризмата отзадзе.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Сменени бобини на 3 и 4ти цилиндър, не е от тяхУтре на 1ви и 2ри.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Резюме- не е от свещи- не е от бобини- не е от ГИ- не е от инжекторитеТака пали с разкачен стъпков мотор - http://youtu.be/-NWalzZ-tXIТова е най-трудното палене, в повечето случаи пали по-лесно:http://youtu.be/HPGooOARRK4
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Виж да не дърпа въздух от някъде. При мен беше хлабава скобата на маркуча за сервото и правеше номера само при палене и 200 метра след това после никакви ядове.

                      Коментар


                        #12
                        Не дърпа, със сигурност, всичко съм проверил.Подчертавам, че на второ палене пали перфектно.----------Резюме- не е от свещи- не е от бобини- не е от ГИ- не е от инжекторите - не дърпа въздух- налягане на бензиновата помпа - 3.5бара- на второ палене - пали перфектно
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Резюме- не е от свещи- не е от бобини- не е от ГИ- не е от инжекторитеТака пали с разкачен стъпков мотор - http://youtu.be/-NWalzZ-tXIТова е най-трудното палене, в повечето случаи пали по-лесно:http://youtu.be/HPGooOARRK4
                          Възможни причини:Датчик колянов валГоривоподаване - помпа, щуцери/мъркучета в кошницата, бензинов филтър, регулатор налягане .......
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #14
                            имам същия проблем на фиат браво 115 16 в демек пак 1.8 въздуховодите са ми здрави смених горивен филтър и не се оправи така че и тои отпада както и колегата каза бобини свещи не са филтът не е въздуховоди не са някои като пробва с горивен регулатор да сподели има ли ефект в първите секунди след палене сутрин като и дам рязко газ о трърват оборотите надолу дави се сеедно и после след 20 - 30 секунди се оправя

                            Коментар


                              #15
                              @Stefanaki - налягането е 3.5 бара.Датчик КВ или работи или не. Или бъркам ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X