Между скоростите,при превключване ми падат оборотите на 500-600 за много кратко около 2-3 секунди и след това пак се нормализират,не съм на ясно дали е нормлано това или не е нормално.И мисля,че се усеща при по бавно превключване на скоростите.А и днес сутринта като тръгнах за работа,нормално си вървеше,след работа се качвам,паля и потеглям но усещам,че малко по тромаво ми ускорява от нормалното,усетих и че съединителя е доста корав,и бавно се връща след като го натисна,след около час каране се отпусна и мисля че се оправи.Интересува ме от какво е всичко това,дали е от съединителя само или има и нещо друго и като се варнем в началото проблема в междускоростите когато оборотите спадат на 500-600.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с фиат брава 1.2 16v 2001 година
Collapse
X
-
сваляш маркуча от дроселовата клапа, вземаш едно ВД-40 въртиш на ръка клапата и пръскаш внимателно вътре по оста, на която се върти клапата - там където влиза в тялото на дросела. подсушаваш редовно с парцалче, да не се стича ВД-то към двигателя. раздвижваш по тоя начин добре клапата, избърсваш хубаво от всякакви нагари отвора и трябва да се оправи. мизерията най-вероятно идва от маслото - ако ползваш някакво съмнително си вземи свястно.браво 1,6/90 - 09 г.
-
Ashes написа:нямам си и на идея какво е маслото,понеже колата е внос от Австрия преди 2 месеца и не сам го сменял,все още шото за сега си има и е бистро даже има стикер че е сменено преди по малко от 10 000 км,и сметнах да покарам малко с това малсо но ще пробвам твоя съвет,мерси все пак.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар