Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гумички или по скоро сегменти ....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    muns61 написа:
    fuel injekcion написа:
    не ми се вярва да са само гумички....на тия км дето минаваш може да и набиеш едни ризи с бутала ,сегменти и гумички и забравяш ама си е съпичко
    Кви ризи, бутала и пуловери...
    Е колегата се е объркал, мислил си е че е като едно време на ладите и москвичите. А иначе най добре да се отвори двигателя и да са замерят цилиндрите има ли накъде да се шлайват и да се бутнат леко , после един хонинг + ремонтен размер бутала и сегменти и двигателя ще е 6. Но всичко това ще струва много пари.

    Коментар


      #17
      хюндай 2006 АТОС гореше яко маслко на 250км/ 1-литър набихме ризи ,бутала ,сегменти,гумички ...колата в момента гори 200грама на 10 000 пък вия квото искате правете аз ви говоря за по-голям разход
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #18
        Fiat_Punto11 написа:
        Припукването не е от тва нормално е особено ако нямаш каализатор и си със спортно гърне , колега пак си добре 6штом на 10 000 /1 литар свиркай си , вероятно ти са гумичките на клапаните станали на пихтия то като гледам е хубаво на 100 000 км да се семянт тея гумички , ама едвали някой си е напраел труда да ги барне от как е кола Добре си щом 1 литар на 10 000 , аз какво да кажа 1 литар на 1000 км
        Колега,ти определено си за сегменти+гумички !!!
        Brava td100 1999г.
        CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
        http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
        Форд Фокус 1.8 Тдди
        http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

        Коментар


          #19
          besniq30 написа:
          Fiat_Punto11 написа:
          Припукването не е от тва нормално е особено ако нямаш каализатор и си със спортно гърне , колега пак си добре 6штом на 10 000 /1 литар свиркай си , вероятно ти са гумичките на клапаните станали на пихтия то като гледам е хубаво на 100 000 км да се семянт тея гумички , ама едвали някой си е напраел труда да ги барне от как е кола Добре си щом 1 литар на 10 000 , аз какво да кажа 1 литар на 1000 км
          Колега,ти определено си за сегменти+гумички !!!
          Я направо смени двигателя или колата :D (това го казвам сериозно). Явно не е смао от гумички. Принципно от гумички като запалиш сутрин издимява хубаво и след това изчиства. Явно при теб проблема е и от сегменти. Като калкулираш ремонт + части може би ще ти излезне по-евтино да си смениш целият двигател или колата направо.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #20
            сутрин изпушва, и това това което описах, а бе ще кача клип, иначе 2 основен ремонт няма да правя :D
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #21
              Отваряш мотора, вадиш буталата и оглеждаш. Ако са здрави, хакаш едни сегменти за максимум 120 лв, гумички, гарнитури и си бомба. Биелни лагери се сменят само ако меренето на старите е установило износване. Хонинги и прочие глупости - забрави, тези блокове са доста твърди и няма нужда, все пак целиш удължаване на живота на ДВГ, а не правене на нов. Мотор на Уно 1.2 изкарва над 120 000 с български сегменти за Лада 80 мм, като за този пробег сегментите са отворили няколко десети ключ. На Темпра 1.6 със сегменти АЕ - подобни резултати.Както си решиш.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                ми то за съм направил към 100 000 след основния ремонт..... знам ли?
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #23
                  Консултирах се с един близък майстор от Търново ще сменим гумичките пък ще видим :D
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #24
                    Еми да почва се от най-простото и евтино.И аз се бях настроил за големи ремонти ама почнах от това и до там приключих.Гореше ми по литър на хилядарка,а ауспуха беше взе едно на Трабант или Вартбург.Вече се изчисти сам и дори ми се струва,че има наченки на корозия
                    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                    Коментар


                      #25
                      Добре ве пичове ,при мен точно тва прай , паля я сутрин (на газ) кади един син пушак , давам и едни яко жопки ревва спорното гърне Боооооооооооооу боууууу пхаххаха и и се изкадява синия пушак и не се вижда дим после.Ясно е че съм за сегменти и гумички тва ми е ясно ,че сяко келяво пунто иска гумички и сегменти ... А да сменям двигателя , ми нали ше попадна на същия насран мотор таркалян 200 000 км пак с износени събирателни сегменти и сплескани гумички на главата ?
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #26
                        колега с какъв мотор е колата и какво масло сипваш
                        Bravo 1.8 16v Gt

                        Коментар


                          #27
                          matev18 написа:
                          колега с какъв мотор е колата и какво масло сипваш
                          при мен преди бях с 15в 40 , ма мноо чукаха клапаните или по скоро един и още си чука ... минах на 10в40 селениа , ама тя го е прекарала щот съм доливал няколко пъти по 1 кило оше ... Но с 10в40 чукането се губи , звучи леко като луфт , понякога го има , понякога го няма ...
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #28
                            защото аз съм с браво 1.8 и карах с 10в40 и ми гореше доста масло ,сложих 15в40 и за 3000 км ми е изгорило 100 грама масло :P
                            Bravo 1.8 16v Gt

                            Коментар

                            Working...
                            X