Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Богата смес

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    wwalker написа:
    дюзи
    По скоро инжектори. Аз в бензинова кола дюзи не съм виждал.

    Коментар


      #17
      99% проблема идва от електрониката, според мен е нужно да се направи диагностика, аз лично залагам на инжектори или ламбда сонда, но не изключвам след диагностиката колата да се оправи.
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #18
        Хора ламбдата на пунтото ни беше толкова зле че я откачих стоеше по няколко секунди на бедна смес но чак на бензин не е миришело, не мисля че и при този двигател на браво ще повлияе чак толкова на сместа.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #19
          Иди на диагностика и искай да ти направят "Самоадаптация на ЕКУ".
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #20
            Ще го имам в предвид това с адаптацията на ЕКУ-то когато отида на диагностика. За момента нямам абсолютно никакво свободно време освен в неделя когато никой и ништо не работи Днес колата седя около 5 часа с откачен акумулатор, след което го закачих и направих самообучението на мпх-то (запалих без никакви консуматори и без да пипам газта и така докато загрее и пусне перката) но промяната беще към по-зле. Преди когато запалех морора тръгва да притриса, дави се и работи неравномерно на около 1100 оборота и след около 3-4 мин без да пипам нищо следваха 2-3 леки изфорсирвания с около 500 оборота и оборотите падаха плавно и заковаваха 950 и мотора заработваше равномерно. Сега след самообучението паля, леките изфорсирвания вече ги няма, мотора се дави, притриса и работи неравномерно и така чак докато загрее. Също така реших да я "изпъна" яко с идеята ако има някакви запушвания да се продухат (на 2-ра до прекъсвач - 120 км/ч) Ефект никакъв. Забелязах също, че когато я пусна на скорост и рязко отнема и подам газ следва замисляне, силно пропукване и чак тогава поема подадената газ. За сега само споделям проблемите докато не отида на диагностика, когато имам време
            Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
            Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

            Коментар


              #21
              iliyan написа:
              Иди на диагностика и искай да ти направят "Самоадаптация на ЕКУ".
              ей тва е решението на проблема, но може би и ламбда сондата ти е заминала и ще трябва да я смениш
              Брава 1.6

              Коментар


                #22
                днеска оправих поредното пунто беше на път да роди от бедни смеси хора без широколентова сонда всичко си е хвърляне на боб за самите диагностици дето си мислят че правят диагностика колата може да си мисли че е едно а то в същност да е съвсем друго и от там да идват проблемите
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #23
                  колега biricata може ли да попитам на колко оборота ти е прекъсвача на 2 ра, щом е на 120 на 8400 ли ? пс компютъра само го откачи и закачи след броени секунди, за да се изтощи някой електролит който има вътре на захранването. Би трябвало да се рестартира.
                  FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                  FIAT Punto sx 75 '94

                  Коментар


                    #24
                    Прекъсвач на 7200 - и да прави 120. Сменял съм скоростна кутия и тази е с по-дълги скорости от оригиналната ако това е от значение. Толкова показва уреда, но щом пък е толкова невъзможно може и да не е верен. Ще го пробвам това с ЕКУ-то, но после трябва ли да му правя някаква адаптация и как?
                    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                    Коментар


                      #25
                      те на кутиите 1ва и 2ра са им еднакви, разликата е в 3,4,5 ако гумите ти са 175/65/14 при 7200 оборота си точно със 105 км/ч
                      Брава 1.6

                      Коментар


                        #26
                        Пак казвам, че не претендирам за скорост. Такива данни показа уреда и ги споделям. Гумите са 195/55/15. Темата ми е за проблем със горивната смес а не колко вдига бангията
                        Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                        Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                        Коментар


                          #27
                          biricata написа:
                          Пак казвам, че не претендирам за скорост. Такива данни показа уреда и ги споделям. Гумите са 195/55/15. Темата ми е за проблем със горивната смес а не колко вдига бангията
                          107 км/ч, можеш да отидеш до затвора, там има бош тестер и той ще ти свърши работа с адаптацията
                          Брава 1.6

                          Коментар


                            #28
                            Ще споделиш ли къде е това до затвора? Някакъв сервиз ли е ?
                            Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                            Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                            Коментар


                              #29
                              аз лично не съм ходил, един колега ми каза за там, някъде около затвора е сервиз е, абе ще го намериш спираш някъде и пеша за 10 мин макс си го намерил но бош тестер ще ти свърши работа
                              Брава 1.6

                              Коментар


                                #30
                                nedialko- написа:
                                аз лично не съм ходил, един колега ми каза за там, някъде около затвора е сервиз е, абе ще го намериш спираш някъде и пеша за 10 мин макс си го намерил но бош тестер ще ти свърши работа
                                колега аз ходих там и никакъв ефект неможа да ме хване но ще ти обясня караш по Сливница на светофара на Кенар завиваш на дясно и вървиш по паветата към затвора 1-вата в ляво и обръщаш посоката пускаш на долу сега към светофара и 1-вата в дясно пред гаража винаги има един Мерцедес МЛ сив на цвят момчето непомня как се казваше но е слабо с коса до раменете гаража е с червени врати мисля
                                като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                                Коментар

                                Working...