Ситуацията е следната - въпросният майстор,който беше направил грешката предложи да ми смени гарнитурата на капака за негова сметка.Оставих колата и този път се оказа,че след като са сложили силикон на гарнитурата и скоба на един маркуч от който също течеше,проблема се появил от гарнитурата на картера.Според тях съм имал няколко варианта; 1 - при следващата смяна на маслото да сменям и гарнитура на картера,обаче и самия картер бил поизгнил,2- да си е карам така и 3 - да разкарвам колата.Питах ги дали е толкова сериозно това и ми отговориха,че не било ама цялата процедура по смяна на гарнитура на картера била особена,като се започнело може и друго да се появи,отнемало доста време и повече пари(не ми уточниха колко).Ако някой е запознат с тази процедура нека споделя дали наистина не си струва да се прави,че чак ме съветват да се отърва от колата.
Моите наблюдения са, е некадъените майстори правят такива изказвания с цел да се махнеш от тях или да ти вземат повече пари. Не знам процедурата по смяна капака на картера на този автомобил ама чак пък толкова сложна и скъпа не ми се вярва да е. Преди време ми беше изгорял аванс процесор на колата и отидох при познат газаджия да ми го смени. Започна се една сага колко е уникален моя и как го няма никъде и трябва да го поръчат от Италия. Чаках повече от месец накрая ми се обади да закарам колата взе ми около 280 лева, взех си колата и всичко беше супер. На другата сутрин колата не можа да запали и пак им я закарах. След двудневен престой ми докараха колата без процесора и ми върнаха парите. Отговора на майстора беше, че не може да стане защото инсталация била много зле, кабелите били изгнили и скоро колата изобщо няма да работи и ако мога да се отърва от нея по най-бърз начин. Взех си колата и я закарах в друг сервиз питах дали могат да ми намерят такъв процесор понеже вече знам че е много труден за намиране. Пича ми каза че има някъде из чекмеджетата такъв и му оставих колата. След 2 часа си взех колата дадох по-малко от полвината пари, които ми искаха в другия сервиз и колата си вървя така 2 години докато я продадох и човека който я купи все още я кара въпреки "изгнилата" инсталация. ПС: Съжалавям за отклонението от темата просто искам да кажа на колегата, че положението едва ли е толкова плачевно колкото му го описват. Най-вероятно става въпрос за пари както винаги. За пореден път се убеждавам че хората работещи в сервизите не са там за да решават проблемите на хората и от това да си изкарват хляба а с едничката идея, че хората ходят при тях защото няма какво да си правят парите и трябва да им ги дават.
Коментар