Здравейте.Наскоро ми правиха ремонт по двигателя (Фиат Пунто 1.2,96г,75кс) и трябвало след около 1000км да закарам колата отново за затягане на гарнитура.Въпроса ми е необходимо ли е повторно притягане ако е направено качествено първоначално ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Затягане на гарнитура
Collapse
X
-
re:
Оставих колата днес сутринта и ми казаха,че ще отнеме поне 2 дни, защото трябвало да изстине напълно, което на мен ми се струва твърде много време.И на мен ми изглежда много странна цялата тая работа и може би наистина е само заради парите.Утре би трябвало да си я взема и ще видя какво е станало и колко ще ми искат ;д
Коментар
-
re:
Взех си колата,но вместо да приключа с проблемите,те се появиха отново.Преди въпросното затягане всичко изглеждаше наред и след като си я взех и покарах забелязах,че отдолу се образува петно при продължително стоене.Огледах и видях,че гарнитурата на капака пропуска,както че нивото на маслото беше намаляло.Върнах се в сервиза и майстора почна да ми разправя,че колегата му не е затегнал добре капака и затова тече.Изчаках да изстине за да го оправят и си тръгнах с надежда да не се връщам отново,но след около 10 мин. забелязах ,че продължава да тече дори по-усилено.И така отново в сервиза и ми казват да оставя колата за смяна на гарнитура.Интересно ми е в този случай кой ще ми плати гарнитурата и маслото което изтече почти нацяло заради тяхното уж затягане на гарнитурата.
Коментар
-
u_bo
muns61 написа:Щом тече, вярно са затягали! ......
Коментар
-
u_bo написа:muns61 написа:Щом тече, вярно са затягали! ......Брава 1.6
Коментар
-
Хора, стегнете се малко.Според мен майсторите са си точни. Доколкото разбирам става въпрос за глупавата гарнитура на капака на клапаните, която струва 5 лева.Повечето майстори не я сменят, защото обикновено старата си държи. Явно на тази й е дошло времето. Или ще я уплътнят със силикон, за да не купуват нова или ако колегата се бръкне да вземе нова ще му сложат новата.Защо ми се струва, че всеки път правите от мухата слон ???П.П. А това, че е протекло масло означава, че хората наистина са я разглобили, за да я дозатегнат, а не просто е седяла там два дни. И да наистина трябва да изстине хубаво колата преди това...аман от разбирачи, ЕЙ !!! И преди да попитате най-вероятно гарнитурата е протекла, защото ако се стегне малко повече от необходимото почва да тече. И ако е стара, не нова, то гаранция че ще протече като се пренатегне. И понеже сте се навъдили все разбирачи да ви кажа, че има разлика между гарнитура на главата и гарнитура на клапаните, за да не си мисли някой, че става въпрос за едно и също нещо...отчайвам се от форума напоследък...== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
re:
Слав написа:Хора, стегнете се малко.Според мен майсторите са си точни. Доколкото разбирам става въпрос за глупавата гарнитура на капака на клапаните, която струва 5 лева.Повечето майстори не я сменят, защото обикновено старата си държи. Явно на тази й е дошло времето. Или ще я уплътнят със силикон, за да не купуват нова или ако колегата се бръкне да вземе нова ще му сложат новата.Защо ми се струва, че всеки път правите от мухата слон ???П.П. А това, че е протекло масло означава, че хората наистина са я разглобили, за да я дозатегнат, а не просто е седяла там два дни. И да наистина трябва да изстине хубаво колата преди това...аман от разбирачи, ЕЙ !!! И преди да попитате най-вероятно гарнитурата е протекла, защото ако се стегне малко повече от необходимото почва да тече. И ако е стара, не нова, то гаранция че ще протече като се пренатегне. И понеже сте се навъдили все разбирачи да ви кажа, че има разлика между гарнитура на главата и гарнитура на клапаните, за да не си мисли някой, че става въпрос за едно и също нещо...отчайвам се от форума напоследък...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар