Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6, 16V 103кс гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако имаш нужда от помощ звънни един телефон близо съм до теб в 1А съм на гърба на Такси Газ. Още един въпрос - Как е генерацията нещо ръжда дупки ?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Ако имаш нужда от помощ звънни един телефон близо съм до теб в 1А съм на гърба на Такси Газ. Още един въпрос - Как е генерацията нещо ръжда дупки ?
      Доколкото мисля, че разбирам, не забелязвам проблеми там. Ако трябва да гледам някакво слабо място, моля да ме насочиш.

      Коментар


        #18
        Много често когато генерацията се скепе и ръждата почне да я похапва ватата задръства тръбите и намалява пропускливостта на тръбите товъ също може да е причина за проблема. Стъпковия мотор се почиства с короселин не се мятай на нов, ако твоя се е скапал най вероятно е клеясъл
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          МПХ-то го почистих още в самото начало. Проблем с оборотите причинени от него нямам. Според мен проблемът идваше от кабелите на свещите, но това само за придърпването. Проблемът с гасненето съм почти сигурен, че е в резултат на кофти бензин. Ето и малко хронологични размисли в подкрепа:Заредих на 14.09 около 15л бензин на въпросната нереномирана бензиностанция. Гориво имах малко останало от предния път. След това минах около 30 километра преди да се прибера. Колкото и вода да е имало в бензина, докато съм го джуркал в резервоара при каране, нямаше проблем. Може и да е имало намаляване на мощността на колата, но не ми направи впечатление. В събота на 15-ти не я карах изобщо. В неделя, 16-ти врътнах едно кръгче около километър, не повече, но тогава имаше само придърпване около 1500 и 2000 оборота. На 17-ти, понеделник се прояви проблемът с гасненето. И така, ако е имало доволно количество вода в горивото, то тя се е утаила от петък вечер до неделя, тъй като водата е с по-голяма плътност от бензина. Кръгчето в неделя съм го направил с това, което е било по тръбите (ако въобще се задържа там) и съм дръпнал водата от резервоара, която едвам изкарах в понеделника.Другият вариант са въпросните кабели за свещите. Като се има предвид, че от 14-ти до 17-ти беше влажно времето със сигурност е повлияло. Подозирах бобината, но я свалях и не мисля, че е от нея.Довечера ще видя какво ще стане...

          Коментар


            #20
            Има резултат: вчера след изминати 45км нямаше нито едно придърпване. Тази сутрин пак. Мисля, че проблемът е решен.След като я покарам още няколко дни, пак ще пиша...

            Коментар


              #21
              Здравейте Колеги,Вече седмица и половина проблемът го няма и всичко е наред.Благодаря на всички отзовали се!

              Коментар

              Working...
              X