Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат пунто

    Здравейте колеги Така имах 1 случка с колата бях я позагрял повече доста повече но не и да пригрее оправих я оставих я да изстине наливах антифризи и води обезваздушавах я всичко супер след няколко дни колата буквално ме устави бях със 5 литра и отивах към бензиностанцията но не стигнах Колата започна да се дави : 1воначално си казах е 5 литра вероятно не достига бензин до помпата или нещо такова въпреки че бях на прав път не на байр По лошото е след това на 3тото завъртане да запаля двигателя получи адцките вибрации и метафорично казано щеше да се откъсне от тампоните (беше толкова зле че ми беше чак смешно :D ) след наливането на още 5 литра бензин всичко се оправи и си карах безавариино но от тогава имам следните проблеми : Колата започна да гълта като браво ХГТ че и отгоре а е пунто 1.2 75 магаренца засякох я за 50 километра ми изгори около 8-10 литра В ниските е много мудна и при по рязко натискане на гаста от 1000 оборота примерно преглъхва за момент и тогава тръгва да опъва бавно а във високите е малко по добре но не както преди Загрява по бързо до нормалната си работна температура но след това спира да грее О.оВъзможно ли е при това тресене на мотора да е прескочил зъб въпреки че ангренажния ремак не хлабав но найстина си беше сериозно както казвам щяха да се откъснат тампонитеХайде колеги нека да погадаем ПП.: случката със загряването се случи след като ме остави колата

    #2
    колега според мен направи една диагностика

    Коментар


      #3
      кола

      Поне на Путо се гледа дали е прескочил зъб лесно Белега на дупката при съединитела и на ремъка и това е Ако е прескочил зъб бърка паленето и става една .Другото е да е прегряла и трябва смяна на гарнитура виж компресията .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        за компресията нямам сега прегодено манометърче и с паленето нямам абсолютно никакъв проблем ПП . мой познат палеше без проблем на 2 прискочили зъба (рено меган купе 1.6 16 ) ама е цяло чудо че не си изпочупи двигателя :д

        Коментар


          #5
          евентуално бобина за мудния двигател на ниските обороти,диагностиката ще каже всичко,или евентуално клапан,замери компресията.

          Коментар


            #6
            А ламда сондата ? Но се пак диангостиката най-добре
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              за сега ламбдата замина в интерес на истината диагностиката я пропуснах и сякаш бая се спъна защото сега я карам без ламбдата :д до след няколко дни надявам се

              Коментар

              Working...
              X