Здравеите. Да ви питам дали някой се е сблъсквал със такъв проблем и евентуално някакви решения и съвети относно проблема ми ако може да споделите.Та значи колата е от подписа (браво 1.6 96г.) от преди няколко месеца забелязах че при спряла кола на място и запален двигател като напомпам няколко пъти много бързо спирачките и оборотите се покачват с едно деление а след отпускането рязко падат до нулата (стрелката удря щифтчето ) даже някой път и премигва акумулатора и маслото и мотора ахаа да загасне но оборотите се вдигат до нормалното положение (950). Също така забелязах че при ускорение над 70 км.ч при около 4000 оборота при отпускане на гаста и изключване от скорост оборотите пак падат до нулата но разликата че в този случай често пъти не успява вдигне оборотите и мотора се задавя и угасва. Ако някой има представа на какво може да се дължи или просто съвет от каде да започна. Всяко мнемие ще ми бъде от полза
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с оборотите браво 1.6
Collapse
X
-
Естесвебо бих пробвал с друго МПХ стига да си намеря за проба. Така че ако някои колега има свалено за проба с опция за закупуване ако се окаже от него. И ново бих си купил но преди да съм тествал с друго не ми се играе на "проба-грешка" и едни 100 лв на вятъра :DOpel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Провери си масите на мотора , много често е от там и много трудно се хваща защото всички почват да търсят по моторчета , мапове , бобини , и т.н. масите са закачени на един от разпределителните ти валове на главата , има старчащ болт от тях и на него ако не се лъжа са закачени 4 бр. маси на една кабелно обувка , на запален мотор ги размардаи за да видиш дали ще промени оборотите на място ако го направи махаи тази кабелна обувка и я замеяш с нова. Проблема там идва от това че при събирането на мастие дето влизат в кабелната обувка която при пъхането на кабелите в нея е бил без отвор и при разпробиването на отвора за да може да се захване на болта на вала и зависи коя маса е била в центара на обувката почти е изрязана при разпробиването пък и там не ляга много хубаво защото отвора на кабеланата обувка е по голям от съмият болт и започва да окислява медта на масите и кабелната обувка. Обувката изглежда че е все едно алуминиева но е покрита с някава заливка иначе си е медна."ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"
Коментар
-
Re: Странен проблем с оборотите браво 1.6
biricata написа:Здравеите. Да ви питам дали някой се е сблъсквал със такъв проблем и евентуално някакви решения и съвети относно проблема ми ако може да споделите.Та значи колата е от подписа (браво 1.6 96г.) от преди няколко месеца забелязах че при спряла кола на място и запален двигател като напомпам няколко пъти много бързо спирачките и оборотите се покачват с едно деление а след отпускането рязко падат до нулата (стрелката удря щифтчето ) даже някой път и премигва акумулатора и маслото и мотора ахаа да загасне но оборотите се вдигат до нормалното положение (950). Също така забелязах че при ускорение над 70 км.ч при около 4000 оборота при отпускане на гаста и изключване от скорост оборотите пак падат до нулата но разликата че в този случай често пъти не успява вдигне оборотите и мотора се задавя и угасва. Ако някой има представа на какво може да се дължи или просто съвет от каде да започна. Всяко мнемие ще ми бъде от ползаФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Такаа днес тръгвайки си от работа направих следните тестове:запалих колата и на студен мотор изпробвах проблема със напомпването на спирачката но оборотите не помръдваха (между 950-1000)докато се прибера в задръстванията мотора достигна работната си температура (стрелката сочи средното деление) и пак пробвах с напомпване на спирачката- проблема вече го имаше. След това на още загрял мотор изключих буксата на стъпковия мотор при което пак пробвах с бързо напомпване на спирачката- проблема го нямаше единствено при напомпването оборотите пак лееко се покачваха (между 950-1000) но при пускане на спирачката заковаваха 950. Мога ли да бъда сигурен че проблема е от стъпковия мотор в този случай ?Снимах и едно клипче с проблема за по голяма яснота http://www.youtube.com/watch?v=aciXL1CoD-4Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
biricata написа:Такаа днес тръгвайки си от работа направих следните тестове:запалих колата и на студен мотор изпробвах проблема със напомпването на спирачката но оборотите не помръдваха (между 950-1000)докато се прибера в задръстванията мотора достигна работната си температура (стрелката сочи средното деление) и пак пробвах с напомпване на спирачката- проблема вече го имаше. След това на още загрял мотор изключих буксата на стъпковия мотор при което пак пробвах с бързо напомпване на спирачката- проблема го нямаше единствено при напомпването оборотите пак лееко се покачваха (между 950-1000) но при пускане на спирачката заковаваха 950. Мога ли да бъда сигурен че проблема е от стъпковия мотор в този случай ?FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
fuel injekcion написа:biricata написа:Такаа днес тръгвайки си от работа направих следните тестове:запалих колата и на студен мотор изпробвах проблема със напомпването на спирачката но оборотите не помръдваха (между 950-1000)докато се прибера в задръстванията мотора достигна работната си температура (стрелката сочи средното деление) и пак пробвах с напомпване на спирачката- проблема вече го имаше. След това на още загрял мотор изключих буксата на стъпковия мотор при което пак пробвах с бързо напомпване на спирачката- проблема го нямаше единствено при напомпването оборотите пак лееко се покачваха (между 950-1000) но при пускане на спирачката заковаваха 950. Мога ли да бъда сигурен че проблема е от стъпковия мотор в този случай ?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Утре смятам да направя по обстойна проветка на маркучите и сервото и ще направя някоя и друга снимка. Подмята ми се едно почти ново серво съсе помпата на него та се чудя дали направо да не го пробвам него... А колата е само с бензин А при смяната на серво има ли някаква особенност? Изглежда елементарно. Само ще се наложи обезвъздушаване ако го сменя заедно с помпата.Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
виж сега, да не поствам по горе споменатото... след като си откачил буксата на МПХ-то пробва ли да я изфорсираш веднъж и след рязко пускане на газта какво се случва? Пак казвам ...работи си на празен ход ...махаш буксата ...според теб нама разлика.... форсираш до 4-5К и пускаш газта .... при откачен МПХ трябва да се ошашка за малко и след това да се задържи някъде към 1000 .... това ословно ако ти бачка и лабдата коректно ...най добре евтино се виждат на FES тези неща....П.П. мноо правописни грешки...Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Днес проверих всичките маркучи, и не намерих проблеми освен на един който е под този за картерните газове който влиза в долната страна на дросела. Единствено той имаше малка цепнатина но нищо по сериозно- ще го сменя при първа възможност. Пробвах и да изфорсирам до 4000 с изключен МПХ- при пускане на педала оборотите падат до долу, мотора започва да се дави след което пак се вдигат до 1000. Също така разглобих дросела и го почистих, а също и стъпковия мотор с WD . Ефект - никакъв.Между другото като се разрових в нета намерих същия проблем на колегите от пежо форум, но и те не са намерили решение.http://peugeotclub.info/forum/viewto...p?f=13&t=78013Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар