Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo HGT тромаво защо ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Много лесно ....http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...794&highlight=
    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

    Коментар


      #77
      еми ще кажа на маистора гледам да не го сменям вече че да ходя само при един дано се справи с проблема.... че да мога наспокоиствие да се занимавам с външния и вид..

      Коментар


        #78
        смениха ми реостата и сега сичко е на ред благодаря на колегите..

        Коментар


          #79
          Конските сили продават, въртящия момент печели състезания.
          Въртящия момент който е на колелата не на двигателя.Нека да го пресметнем при бравото при 2 ра на HGT (макс скорост за предавката - 120 km/h) и при 3та на JTD маск ск. 120 km/hфиат браво HGT 155 2.238 х 3.562 = 7.97 7.97 x 186 = 1482 Nm на колелатафиат браво JTD 105 1.444 x 3.053 = 4.40 4.40 х 200 = 880 Nm на колелатасега кой автомобил има повече въртящ момент ? JTD то и то има втора скорост но тя стига до около 80-90, а пък скоростите на HGT са малко дълги, но това предпазва от прегаряне гумите.Но има и дори по-мощни дизели които са с още по-голям въртящ момент (на двигателя) и по-същия начин дават по-малък резултатен върт момент на колелата.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #80
            благодаря за подробното обеснение.. колега

            Коментар


              #81
              Абе с 2 думи трябвало да му дадеш първа на тоя дизел. Той при 40 км най-верояно е бил на 2ра, а ти може и на първа да си. Аз така едно ауди А4 1.9 ТДИ припушваше на кръговото в търново и като бяхме на равно му дадох първа до долу, после като дялнах втората бравото скочи напред. П.С. бях с 1.6
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #82
                Браво на теб ... колегаИскам да попотам някои знае ли случаино колко е резервата на бравото хгт.....защото вчера на една черта над наи долната бензина ми свърши и останах на пътя авера ми ме закара да заредя едно 2 литрово шише я бензин долях му 2 литра и колата даже не искаше да варти... след 4 5 неуспесшни опита решихме да я бутнем но пак безуспешнои отидохме за още 2 литра и доляхме ги и запали на момента... този фиат няма никаква резерва ли.. и възможно ли е да съм спекал нещо помпата

                Коментар


                  #83
                  Най вероятно имаш провлем с уреда или нивомера. Мойта гасне чак след едно деление под минимума А след като ти е изгаснала и сипеш, даваш на контакт и изчакваш помпата да напълни инсталацията, след което чакаш 5-10 мин и палиш.
                  Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                  Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                  Коментар


                    #84
                    значи да не се притеснявам за помпатаи искам да попитам нещо ощекакво е да ми ремампнат колата.... един позната ми вика да съм я мапнал но какво е това ?

                    Коментар


                      #85
                      От един път помпата няма да изгори,но гледай да не я оставяш без бензин защото като върти на сухо и си заминава много лесно.Ремап на компа значи промяна на данните в ЕКУ и по принцип се повишава мощността,но само по принцип,за атмосферна кола само ремап не е много оправдано.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #86
                        а каде може да се направи такъв ремап

                        Коментар


                          #87
                          :D Еееййй още един ХГТ ентусиаст! Браво! Във Върна е един от корифеите на ремапа-Тони Келеша или ТSТ рейсинг. Намери адреса, върви и щи кажат възможности, цена.....Ма с таз електроника на ВИС-а ме съмнява дали ще ти се навият на ремап или, ако се навият ме съмнява пък ти да им се навиеш на цената, ама пробвай. Иначе старата версия на БОШ електрониката на 20 V Фиатите е по податлива на ремап. При тоз стоковия мотор обаче е съмнителен ефекта от ремап. Ремапа принципно е "маслинката в мартинито" при тунинга....Първо е добре мотора да се посгъсти, да се барне главата - порт, шлайф, да се поолекотят биели, бутални болтове, да се махне баланс вала, да се пооправи интейка /гледам при теб сте пипали там/, да се направи по-голяма и по "отпушена" генерация....И когато всичко това се направи - желания ефект от някои от гореизброените неща е колата да убеднее....Като се постигне това, значи е направено най-трудното при атмосверния тунинг - доставен е до горивната камера повече въздух! Тогава отиваш при Тони и му казваш аз праих механичен тунинг, колата сега е бедна, сипи и саа бензин и аванс, Тони ти ги сипва тез неща и Бравока почва да си неиска предните гуменетки!Тъй на стоков атмосверен мотор файда неа от ремап Поздрави! Аз също съм фен на петтаците карам Мареа 20 V 147 коня и бая дизели съм върнал на нивата /дет им е мястото/ Глей саа как ще ме налазят трактористите
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            #88
                            относо Фиат ХГТ-ТО

                            много неща исписа но може ли да си дадеш скупе да питам някои неща че много не разбирам от коли да ми обесниш по подробно

                            Коментар

                            Working...
                            X