Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo HGT тромаво защо ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    има му неЩто на моито фиатче ама идея си нямам какво мисля тези дни да го закарам на диагностика да видим как е

    Коментар


      #17
      специално за колегите които твърдят че въртящия момент печелят състезанията ... се разрових ис нета и намерих този клип....http://vbox7.com/play:fdc5acad

      Коментар


        #18
        При гонка въртящия момент не играе никаква роля.При Бравото момента е на 4000 оборота,а тези обороти се държат само на старта и след това какво става газ до 7000об./мин.,следваща предавка пада до 5500-6000 и пак нагоре.При гонка роля играе мощността.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #19
          Куц кон не съм писал никъде. Бравото си върви, но не очаквай да бие всяка една кола при всяко едно обстоятелство само защото си мислиш, че като е 154 коня няма равно. Мен с купето ме е смачквала Ксара 2.0HDi VTS - някой пробвал ли е да гони такава кола да види за какво става въпрос ? Че се води и 110 коня на всичкото отгоре. Наскоро собственика е чипоса и стана още по-пъргава. Както и да го гледаш Фиат-а за да достигне максималната си мощност иска доста по-високи обороти. Ако се състезавахте до максимална скорост сигурно щеше да начупиш "печката" както си трябва и днес да си спокоен и горд собственик на хгт, но на "ластици" с този дизел трудно ще се оправиш.
          Fiat Coupe 1.8

          Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

          Коментар


            #20
            При нормално каране въртящия момент е важен ,но при гонка конете.Дават максимален момент при някакви обороти,но от там нагоре момента намалява.Вярно е и че ако рендето е пипано ще те размаже.И още не трябва да изцеждаш до прекъсвач,в много високите вече има забавяне.На бравата с ск от брава 2001г съм качвал на втора 120 на газ,но след 90 -95 качваше бавно
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #21
              Svilen90 написа:
              еми до прекьсвача на 2-ра предавка тоест до 100 километра и беше с малко повече от кола пред мен... и се спрях доплака ми се..
              Колега, сам си написал, че максималната мощност ти е на 6500 об/мин. След тези обороти мощноста рязко спада. Ако при 6500 об/мин на втора предавка превключиш на трета ще ускоряваш по-бързо, отколкото, ако останеш на втора. Според мен, обаче не е само това проблема. Хубаво е да се види какво му е на Бравото. От разстояние едва ли някой би могъл да даде точна оценка.
              FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
              LPG System BRC Just

              Коментар


                #22
                Толкова ти е стока HGT-то !!!Дизеляка може да е бил в обороти и макс. въртящ момент, ама ти затова имаш предавки.34 коня разлика са това. 34 не 4 !!!Освен ако мегана не е ремапнат.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  та чувам много отзиви реното е напълно стоково.... аз сьм го карал от софия до тук авера ми като го земаше и не твърдя че бравото ми е самолет а просто искам да си влиза в нормата.. защото на мен не ми се свидят средства.. просто го закарах на сервиз.. и едиствено казаха че катализатора е запушен като проблем и само на диагностика не сум го носил до сега все нещо му има за това се обръщам към вас за да се реши проблема.. ако някои знае във варна някаде кадето могат да и направят диагностика... старателно нека сподели...

                  Коментар


                    #24
                    При първа зможност разкарай катализатора!!! Провери налягането и дебита на помпата.Но след като махнеш катализатора ще осетиш разликата.
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #25
                      Премери компресияяяяяяяяяя
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        сега идвам от сервиза... и маистора тамън расглобяваше колекторите щото било мазно около тях... макар че незнам какво може да значи това ...и имам две питания ако махна катализатора защо ще има разлика вьв вървежа и няма ли като се махне да стане по шymna колата и това налагане на дебитомера на помпата да се види такали да разбирам... ? и към Ензо коя компресия да се провери че не разбирам много много..

                        Коментар


                          #27
                          Svilen90 написа:
                          сега идвам от сервиза... и маистора тамън расглобяваше колекторите щото било мазно около тях... макар че незнам какво може да значи това ...и имам две питания ако махна катализатора защо ще има разлика вьв вървежа и няма ли като се махне да стане по шymna колата и това налагане на дебитомера на помпата да се види такали да разбирам... ? и към Ензо коя компресия да се провери че не разбирам много много..
                          Има предвид да се свалят свещите и да се навие компресомер за да се види какво "налягане" има всеки цилиндър, защото примерно при износени сегменти налягането в цилиндъра пада и от там тягата/мощността отдавана от мотора. Катализатора като се запуши питата започва да пропуска по-малко изгорели газове и това товари мотора и върви по-малко.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #28
                            катализатора се проверява на газ анализатор. Колата ти е евро3 с поне 2 сонди и едната е след каталиста, така че .... си помисли хубаво.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              а нали ако са износени сегментите ще гори масло а от 3 седмици от както го имам си гледам щеката и не е мръднало ...и пак за катализатора не ми прече да го махна но също така не ми прече да го подменя....ако не става по шумна като се махне катализатора да го махам а ако ще става по шумня да го сменям.... за това които е запознат моля да сподели

                              Коментар


                                #30
                                запушения атализатор не позволява нормалното изпускане на отработените газове колата сава по мудна/спъва се.Неизправен катализатр може да свали мощноста на автмобила до 50% на мястото на катализатора сложи газоусикоител мисля че му викаха резонатор.Колкото до дебита ставаше въпрос за това какво количество бензин е способна да осигури помпата.
                                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                                .

                                Коментар

                                Working...
                                X