Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo HGT тромаво защо ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колега имах същото такова Браво около 3г. и след като ми писна да наливам кошове пари в него именно заради вървежа го разкарах.За да си спестиш много ама много пари и нерви нека да ти го погледне някой истински майстор.Те страдат най-вече от дебитимери-ако не здрав дебитомера нищо не става,после провери потенциометара на педала на газта какви градуси дава спрямо дросела само с диагностика става това.Махай го тоя катализатор,не го мисли -има разлика.И най -вече води го при някой който си знае работата,не искам да обиждам никой но има огромна разлика между майстор и майстор.А най-големия съвет ми е -повози се при някое читаво ХГТ и разбери дали вървежа и всичко друго те устройва или не преди да почнеш да наливаш ИЗЛИШНИ пари в него.Има много написано в форума за ХГТ-то,чети внимателно и ще разбереш че освен звук няма нищо друго в него.Ако аз знаех всичко това по рано щях да съм напред с едни 2-3000лева поне и без срама да падам от Голф 1.9 ТДИ примерно.Но ако държиш на ХГТ-то,карай си го със здраве,безавариини км. и усмивки зад волана.
    Fiat Coupe: 16V Turbo
    FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

    Коментар


      #47
      еми днес ходих да му сменят маркуча преди ... дебитомера.. и усш е добрее или аз не усещам разлика ся понеделник да я закача на диагностика да я видят как е

      Коментар


        #48
        даите идеи какво друго да погледна..

        Коментар


          #49
          Филтри -горивен,въздушенСвеши -растояние до електрода и цвяткабели -вдигаш капака на тъмно дали не светятдюзи -проверяват се на стенддросел клапа -разглабяне,почистванедебитомер -не знам как се проверяварегулатор на налягането на бензина -не знам как се проверявабензинова помпа -проверка налягане,дебитламда сонда -проверка с диагностикаЗа момента за тези неща се сещам свързани пряко с работата на мотора и съответно с мощността му.Дано съм бил полезен дори с малко
          Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
          Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

          Коментар


            #50
            1 та значи филтрите.. въздушен а горивен филтер не сьм щото маистора ми каза че нямало такъв 2 това за свещите идея си нямам каде да се провери и как... ако може инфо как да стане3 какви дюзи... и каде да се проверят и какво да кажа като ида4 дроселовата клапа каде се намира точно как и с какво трябва да се чисти..5 дебитомера няма ли като ходя на диагностика.. да покаже дали е фред или не6 за този регулатор на бензина пояснете... какво означава и каде да ида да го видят... 7 бензиновата помпа се проверява за какво? и какво е дебит ?8 ланд сондата няма ли сущо да ми я покаже на диагностиката... като я кача

            Коментар


              #51
              Изчетох цялата тема, защото ми стана интересно. Но за съжаление виждям че колегата само пита а нищо не предприема. От последния му пост личи че грам не разбира и майсторите го къпят де го сварят. Колега, седни и почети из форума, всичко това което го питаш е дъвкано до бе край последните години. На теб първо ти трябва общообразователна подготовка за работата на двг, функцията и нуждата от различните датчици. Иначе единствения начин да ти се помогне е някой който разбира, да я вземе тая твоята кола и да се занимава с нея няколко дни, докато я вкара в час. А, да - не знам на колко години си, но писането ти много трудно се разбира и даже се очудвам че някой ти отговаря. Бъди по старателен!
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #52
                Значи колегата, в твоя случай единсвения вариант е, да си намериш сервиз и майстори които ЗНАЯТ КАКВО ПРАВЯТ и да им оставиш колата докато ня я оправят, а не ти да им казваш кое как, и дали са го проверили при условие че и ти не си на ясно със нещата. Предполага се че ще ти вземат и доста пари защото специализираните севизи и истинските майстори работят скъпо, но не се налага да им обясняваш от какво може да е даден проблем... Ако си решил сам да отремонтираш трябва много четене и след това питане (поне аз така правя) Във форума пише всичко. Успех.
                Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                Коментар


                  #53
                  Та значи Yavor колата постоянно е по сервизите просто не ми се решава проблема.. това че е в застои не значи че не предприемам нищо и да наистина не разбирам какво да направя като не ми се отдава... именно за това и питам всеки ми казва намери си читав маистор.. до сега смених 3-ма и се едно и сущо... какво мога да направя аз като не ми върви.... на маистори....

                  Коментар


                    #54
                    Svilen90 написа:
                    по думите на siluro Airfan колата ми е куц кон и секи които я хване няма значение дизел бензин ще прави на мармалад......
                    абе пич колата ти не е куц кон и си върви доста добре само внимавай как я караш да нема поражения
                    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

                    Коментар


                      #55
                      Отиди на някоя среща във Варна колегите ще ти помогнат
                      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                      Коментар


                        #56
                        еми и аз не смятам че е куц кон ама..... има какво да и се прави каде има такива срещи във варна.. и бих отишъл

                        Коментар


                          #57
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                          Коментар


                            #58
                            Благодаря за инфото.. сега ще распитам

                            Коментар


                              #59
                              днес колата излезе от сервиза на ново след премахване на катализатора и слагане резонатор на негово място колата отиде на диагностика след което се останови че дебитомера не е в исправност поне така каза маистора след смяната му проверка на свещи кабели ремак колата се запали и на пръв поглед сичко ми се стори нормално.. качих се да я карам стори ми се че има разлика... но за да преценя наи добре извиках авера ми с реното. и този път от място.. решихме да се дръпнем и какво стана тругваме на 1-ва с ряското подаване на гас моята кола леко поднесе а реното не и следователно рендето беше половин кола от пред.. но при смяна на 2-ра предавка задницата на моя фиат вече беше на предницата на реното гас до зьб след това 3-та и реното беше многоо на зад... поне 4 5 коли... и се почуствах много добре...Благодаря на колегите за инфото което ми дадоха мисля че много ми е помопгнало.. :P :P :P :P

                              Коментар


                                #60
                                ще ПОСтна и някоя снимка на моито скромно фиатче.. днес или утре

                                Коментар

                                Working...
                                X