значи сменям катализатора със резонатор а при тази смяна пак питам овеличава ли се звука на фиата защото си ми харесва че само на ступка реве
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo HGT тромаво защо ?
Collapse
X
-
значи сега янко относно агренажа попитах днес маистора да не би да не е фред нещо като са го сменяли по предната седмица и тои каза ако не е бил зацепен както трябва е щяло да ми хвърли до сега мотора... В една тема която четох се питаше кое е по добре права тръба или резонатор.. и хората бяха написали права тръба и.... да видим какво съм разбрал ако катализатора е запушен да го сменя сьс резонатор.. които няма да промени звука на колата.. а примерно не може ли да сменя запушения катализатор със нов катализатор или по добре е да сложа резонатор... защото правата тръба категорично отпада..
Коментар
-
Нов катализатор доколкото знам е скъпичък,по добре резонатор.Като свалиш катализатора го огледай хубаво,ако не е запушен трябва да се види светло.Днес след обяд се борих с моя,на 180000 км е и е перфектен,и го сложих отново.Ангренажа ако е мръднал не е задължително да хвърли мотора.Януари или февруари пръснах колектора за втори път защото ме мързеше да сложа кихалки и прибрах колата без горната част на колектора на собствен ход,то беше голяма мъка,от тогава ми е прескочил 1 зъб закъснение на изпускателния вал и няма последствие за мотора.Лошото е че и при теб трябват фиксатори за проверка.Преди катализатора има пробка за проверка ,но не знам какъв манометър трябва и какви трябва да са стойноститеFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
В аспарухово при иван могат да измерят компресията.Имат и елкон но не знам дали са добри.И на галата при мимо може ,но те бачкаха скъпо.Искаха ми 90 лв за проверка на бравата и аз предпочетох да си купя фиксатори.Ако са майстори могат да измерят и налягането преди катализатора и да мине без сваляне,че аз с моя много се мъчихFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
еми за иван от аспарухово не рабоятт много добре че авера ми си остави пасата там за смяна на съединитела и хидравлика на волана му се скапа на другия ден... и много много там не искам... а за мимо маистора които ми правеше другия фиат.. които 1.4... браво се не се правеше както трябва и тои работеше в мимо .. за това не искам много много там
Коментар
-
Svilen90 написа:значи сега янко относно агренажа попитах днес маистора да не би да не е фред нещо като са го сменяли по предната седмица и тои каза ако не е бил зацепен както трябва е щяло да ми хвърли до сега мотора... В една тема която четох се питаше кое е по добре права тръба или резонатор.. и хората бяха написали права тръба и.... да видим какво съм разбрал ако катализатора е запушен да го сменя сьс резонатор.. които няма да промени звука на колата.. а примерно не може ли да сменя запушения катализатор със нов катализатор или по добре е да сложа резонатор... защото правата тръба категорично отпада..Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Днес я взех от майстора и бях го попитал за катализатора и той ми каза, че незнаел как се сменя и щял да провери ако можело.. и му казвам, че колата нещо е тромава и не трябва да върви толкова и той ми казва, че това и е бил капацитета и неможело да върви повече. Казах му да я закачи на компютър, да погледне свещите, ремъка, и той ми отвърна че нямало нужда, всичко било наред.. просто колата можела толкова. След това я взех оттам и отидохме при един майстор на мой приятел.. и установихме, че има думка на маркуча преди дебитумера и то доста голяма колкото два пръста. Препоръча ми да оправя първо дупката, да сменя маркуча и след това да видя за катализатора и ми каза че имало и заместители на катализатора..... Не съм замервал още компресията в буталато, поради причината че не знам къде да отида за тях.. някакви идеи какво може да и има още и къде да се обърна за помощ. Благодаря ви предварително!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар