Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo HGT тромаво защо ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    значи сменям катализатора със резонатор а при тази смяна пак питам овеличава ли се звука на фиата защото си ми харесва че само на ступка реве

    Коментар


      #32
      Svilen90 написа:
      значи сменям катализатора със резонатор а при тази смяна пак питам овеличава ли се звука на фиата защото си ми харесва че само на ступка реве
      да звукът ще се промени ана няма да е кои знае колко.
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #33
        С резонатор няма да усетиш разлика.Провери и ангренажа.
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #34
          янко написа:
          С резонатор няма да усетиш разлика.Провери и ангренажа.
          защо да не осети при полжение че катализатора е запушен.тои спъва колата.И двамата прочетете за последиците от зспушен катализатор!!
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #35
            Няма да усети звука
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #36
              значи сега янко относно агренажа попитах днес маистора да не би да не е фред нещо като са го сменяли по предната седмица и тои каза ако не е бил зацепен както трябва е щяло да ми хвърли до сега мотора... В една тема която четох се питаше кое е по добре права тръба или резонатор.. и хората бяха написали права тръба и.... да видим какво съм разбрал ако катализатора е запушен да го сменя сьс резонатор.. които няма да промени звука на колата.. а примерно не може ли да сменя запушения катализатор със нов катализатор или по добре е да сложа резонатор... защото правата тръба категорично отпада..

              Коментар


                #37
                Ако си с две ламбда сонди, правата тръба почти сигурно ще ти докара проблеми.

                Коментар


                  #38
                  Нов катализатор доколкото знам е скъпичък,по добре резонатор.Като свалиш катализатора го огледай хубаво,ако не е запушен трябва да се види светло.Днес след обяд се борих с моя,на 180000 км е и е перфектен,и го сложих отново.Ангренажа ако е мръднал не е задължително да хвърли мотора.Януари или февруари пръснах колектора за втори път защото ме мързеше да сложа кихалки и прибрах колата без горната част на колектора на собствен ход,то беше голяма мъка,от тогава ми е прескочил 1 зъб закъснение на изпускателния вал и няма последствие за мотора.Лошото е че и при теб трябват фиксатори за проверка.Преди катализатора има пробка за проверка ,но не знам какъв манометър трябва и какви трябва да са стойностите
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #39
                    Airfan написа:
                    Ако си с две ламбда сонди, правата тръба почти сигурно ще ти докара проблеми.
                    Ако са 2 май без катализатор няма да мине
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #40
                      ехеее значи ще държа да види ремука как е зацепен задалжИтелно да не стават фалове за катализатора .. ще го отвори пурво и тогава ще се мисли какво ще се прави.. а за тези замервания на цилиндрите при този маистор няма да стане... и за дебитомера сущо и не знам каде да ида за тях

                      Коментар


                        #41
                        В аспарухово при иван могат да измерят компресията.Имат и елкон но не знам дали са добри.И на галата при мимо може ,но те бачкаха скъпо.Искаха ми 90 лв за проверка на бравата и аз предпочетох да си купя фиксатори.Ако са майстори могат да измерят и налягането преди катализатора и да мине без сваляне,че аз с моя много се мъчих
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #42
                          еми за иван от аспарухово не рабоятт много добре че авера ми си остави пасата там за смяна на съединитела и хидравлика на волана му се скапа на другия ден... и много много там не искам... а за мимо маистора които ми правеше другия фиат.. които 1.4... браво се не се правеше както трябва и тои работеше в мимо .. за това не искам много много там

                          Коментар


                            #43
                            Svilen90 написа:
                            значи сега янко относно агренажа попитах днес маистора да не би да не е фред нещо като са го сменяли по предната седмица и тои каза ако не е бил зацепен както трябва е щяло да ми хвърли до сега мотора... В една тема която четох се питаше кое е по добре права тръба или резонатор.. и хората бяха написали права тръба и.... да видим какво съм разбрал ако катализатора е запушен да го сменя сьс резонатор.. които няма да промени звука на колата.. а примерно не може ли да сменя запушения катализатор със нов катализатор или по добре е да сложа резонатор... защото правата тръба категорично отпада..
                            Не стоят точно така нещата което от своя страна говори лошо за твоите маистори.При 1-2 та дори 3 прескочили зъба няма да удари клапани просто няма да върви както трябва. На мен така ми го бяха сменили без пети едни некадърници и колата беше като спъната. Отидох във сервиз в който правят предимно италиански коли за презацепване с пети и се оказа изместване с 2 зъба и колата полетя..... Имай едно на ум за майсторите си !!!
                            Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                            Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                            Коментар


                              #44
                              За разхода нищо не се споменава,дали е завишен?Имам предположение за дебитомер или ламбда сонда.При мен бяха и двете,като ги смених тия работи,стана чудото.Иди на комп. диагностика,ако още не си ходил,да погледнат какво се случва с компютъра на колата.

                              Коментар


                                #45
                                Днес я взех от майстора и бях го попитал за катализатора и той ми каза, че незнаел как се сменя и щял да провери ако можело.. и му казвам, че колата нещо е тромава и не трябва да върви толкова и той ми казва, че това и е бил капацитета и неможело да върви повече. Казах му да я закачи на компютър, да погледне свещите, ремъка, и той ми отвърна че нямало нужда, всичко било наред.. просто колата можела толкова. След това я взех оттам и отидохме при един майстор на мой приятел.. и установихме, че има думка на маркуча преди дебитумера и то доста голяма колкото два пръста. Препоръча ми да оправя първо дупката, да сменя маркуча и след това да видя за катализатора и ми каза че имало и заместители на катализатора..... Не съм замервал още компресията в буталато, поради причината че не знам къде да отида за тях.. някакви идеи какво може да и има още и къде да се обърна за помощ. Благодаря ви предварително!

                                Коментар

                                Working...
                                X