Здравейте колеги махнах старото 1.4 12в и си купих 1.6 16в 103 коня 96г преди 2 седмици...ииии филма започна...Имам си проблеми на бензин ок тва го писах в една друга тема.На газ колата се държеше добре имаше леки колебания в оборотите но след преместването на едни кабели се оправи до преди 4 5 дни и филма вече заприличва на драма,и както всичко си е добре колата притриса и ахааа да огасне контрирам я веднага с педала и след примерно 2 минути пак а може и след 10 или 15 врачка да викна и тя няма да разбере кога пак ще го направи.Газовата е обикновена има си ламбда контрол ламбда емулатор които са ланди ренцо и ТАП- A.E.G изпарителя не съм сигурен какъв е защото е скрит и не се вижда ама маи и тои е Ланди Р. Набедих си стъпковия мотор че са от него проблемите,свалих го почистих с wd-40 без разглобяване ама добре го изкъпах смених му и буксата с нова дадох на контакт и то си заработи избута напред и прибра поставих го рестартирах компютъра,след 1 час закачих запалих оставих я малко да поработи на бензин евентуално да се обучи ако трябва след това я обърнах на газ и пак я остваих ако трябва да се обучи и ламбда контрола понеже нали и там има стъпков мотор...о чудо колата заработи добре е да ,и след 2 3 дни пак мизериика прави.Викам си някоя грешка и ще ресетвам пак компа.Рестартирах го цяла нощ сутринта скачам паля ОК,отивам си на работа няма проблем вечерта си тръгвам от работа пак няма проблем ,на другата сутрин обаче след полвин час каране в софия пак ме изненада.И така стигаме до днес,сутринта карам колата и почти веднага след тръгването започва да се базика с мен ,Ок итраях я малко докато стигнах при блока на приятелката ми,и там си викам е сега ще ревизирам всички букси по двигателя и се започна едно пръскане с WD-40 всички букси проверих и една нямаше да изглежда зацапана нагоряла или клеясала.Викам си дано всичко се оправи и пак откачих колемите за ресет,тръгвам си одеве и същата работа пак оборотите спрях си бред нас гледах баях псувах,викам си що да не откача стъпковия мотор тяколата ще огасне е да ама не ! откачих го и ооо ми тя не огасна закачих пак откачих пак не гасне даже промяна в оборотите нямаше..следователно моторчето не е в затворено полжение и оборотите на колата ги потдържа ламбда контрола.. въпроса е защо моторчето не прекъсна притока на въздух така ли трябва да се държи като го изключа което мен силно ме съмнява. Иначе колата не ми гърми.Още един въпрос Стъпковото моторче на колектора не трябва ли да потдържа оборотите и в двата режима бензин/газ като се има в предвид наличието на Л.Контрол. Ще я заведа и на стенд ама след наколко дни на заплата..но до тогава искам да се подсигуря с няколко мнения.Последно към модераторите незнаех в кой раздел да пиша понеже проблема е малко смесен за това ако прецените я преместете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко смесени проблеми с Браво 1,6 16в 103 метален колектор
Collapse
X
-
хм...
Ламбда контрола и емулатора лъжат сондата и дюзите когато си на газ!.. за да компа не ти трупа грешки...заведи я някаде да видят има ли грешки.. ако няма грешки си почисти моторчето или го смени..проблема е от там!!...аз си карам моята без никакви емулатори ,симулатори колата има добър разход и работи добреFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Днес ми направи впечатление че започна да прави проблема когато колата загря до перка т.е когато си е влязла в работна температура Дали пък не се ебава датчика за температура на водатаFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар