Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко смесени проблеми с Браво 1,6 16в 103 метален колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко смесени проблеми с Браво 1,6 16в 103 метален колектор

    Здравейте колеги махнах старото 1.4 12в и си купих 1.6 16в 103 коня 96г преди 2 седмици...ииии филма започна...Имам си проблеми на бензин ок тва го писах в една друга тема.На газ колата се държеше добре имаше леки колебания в оборотите но след преместването на едни кабели се оправи до преди 4 5 дни и филма вече заприличва на драма,и както всичко си е добре колата притриса и ахааа да огасне контрирам я веднага с педала и след примерно 2 минути пак а може и след 10 или 15 врачка да викна и тя няма да разбере кога пак ще го направи.Газовата е обикновена има си ламбда контрол ламбда емулатор които са ланди ренцо и ТАП- A.E.G изпарителя не съм сигурен какъв е защото е скрит и не се вижда ама маи и тои е Ланди Р. Набедих си стъпковия мотор че са от него проблемите,свалих го почистих с wd-40 без разглобяване ама добре го изкъпах смених му и буксата с нова дадох на контакт и то си заработи избута напред и прибра поставих го рестартирах компютъра,след 1 час закачих запалих оставих я малко да поработи на бензин евентуално да се обучи ако трябва след това я обърнах на газ и пак я остваих ако трябва да се обучи и ламбда контрола понеже нали и там има стъпков мотор...о чудо колата заработи добре е да ,и след 2 3 дни пак мизериика прави.Викам си някоя грешка и ще ресетвам пак компа.Рестартирах го цяла нощ сутринта скачам паля ОК,отивам си на работа няма проблем вечерта си тръгвам от работа пак няма проблем ,на другата сутрин обаче след полвин час каране в софия пак ме изненада.И така стигаме до днес,сутринта карам колата и почти веднага след тръгването започва да се базика с мен ,Ок итраях я малко докато стигнах при блока на приятелката ми,и там си викам е сега ще ревизирам всички букси по двигателя и се започна едно пръскане с WD-40 всички букси проверих и една нямаше да изглежда зацапана нагоряла или клеясала.Викам си дано всичко се оправи и пак откачих колемите за ресет,тръгвам си одеве и същата работа пак оборотите спрях си бред нас гледах баях псувах,викам си що да не откача стъпковия мотор тяколата ще огасне е да ама не ! откачих го и ооо ми тя не огасна закачих пак откачих пак не гасне даже промяна в оборотите нямаше..следователно моторчето не е в затворено полжение и оборотите на колата ги потдържа ламбда контрола.. въпроса е защо моторчето не прекъсна притока на въздух така ли трябва да се държи като го изключа което мен силно ме съмнява. Иначе колата не ми гърми.Още един въпрос Стъпковото моторче на колектора не трябва ли да потдържа оборотите и в двата режима бензин/газ като се има в предвид наличието на Л.Контрол. Ще я заведа и на стенд ама след наколко дни на заплата..но до тогава искам да се подсигуря с няколко мнения.Последно към модераторите незнаех в кой раздел да пиша понеже проблема е малко смесен за това ако прецените я преместете
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .


    #2
    първо на газ и на бензин играе стъпковото моторче второ колата нетрябва да гасне като го откачиш незнам и защо ти е тоя ламбда контрол когато си на газ мисля че ламбда сондата не играе никаква роля
    карай разумно

    Коментар


      #3
      Според мен е стъпковото моторче,но зачисти и дросела.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        хм...

        Ламбда контрола и емулатора лъжат сондата и дюзите когато си на газ!.. за да компа не ти трупа грешки...заведи я някаде да видят има ли грешки.. ако няма грешки си почисти моторчето или го смени..проблема е от там!!...аз си карам моята без никакви емулатори ,симулатори колата има добър разход и работи добре
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Днес ми направи впечатление че започна да прави проблема когато колата загря до перка т.е когато си е влязла в работна температура Дали пък не се ебава датчика за температура на водата
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            Прави ли ги същите неща на бензин?
            Peugeot 307 2.0i ГИ
            ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

            Коментар


              #7
              cs_aleksandar написа:
              Днес ми направи впечатление че започна да прави проблема когато колата загря до перка т.е когато си е влязла в работна температура Дали пък не се ебава датчика за температура на водата
              започни от някъде..1-во почисти стъпковия или сложи друг за проба..моята кола правеше същите номера от него..
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #8
                Някои знае ли информативно цената на стъпковото моторче.Ново и евентуално и как вървят втора ръка. Не съм ходил на диагностика но искам да се приготвя психически и финансово
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  Стъпков мотор - НОВКаталожен № Производител Цена*7514011 HOFFER 88,50B02 M. MARELLI 94,80 7514055 M. MARELLI 85,70 провери, кой от двата на Marelli ще е за теб. Втора ръка не знам как вървят.

                  Коментар


                    #10
                    Абе моя за момента маи се закрепи тези дни не ми е създавал главоболия а ако цените на новия МПХ са такива направо нов ще си взема след време
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #11
                      стъпковия мотор е почистен вече но проблема на мен ми е изцяло от ламда контрола след премахването на стъпковия мотор и замяната му с обикновено кранче колата заспа.Проблемите на бензин обаче те първа ще ги търся.
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар

                      Working...
                      X