Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Карбуратор, не може да се изфорсира всеки път !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Карбуратор, не може да се изфорсира всеки път !

    Здравейте колеги, автомобила за който пиша не е фиат, а е дайхатсу. Няма значение проблема е следния при кочинката:Колата пали върви си и изжеднъж започва да се тресе работи отвратително и не може да се изфорсира.На другия ден сменихме чукче и наковалня, кондензатор колата пали и върви, след няколко километра ( има няма 3 4 ) пак същия проблем ( и на газ и на бензин)Сменихме капачка палец, проверка на ангренажа ( на белези е) пали работи отлично пак няколко километра и труп. Няма няма и се оправя докато се тресе и успокоява и пак заработва (това е след като я оставя да поработи мъчейки се) Колата винаги пали без значение от всичко до тук Колата е масларка (ако има значение това).Свещите уж ги беше сменявал един майстор и си караше с тях цяла зима.Дайте предложения и съвети какво може да е.Съветът за надин също е приемлив в краен случай
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Колега един приятел приятел имаше подобен проблем.Той кара Мицубиши.Оказа се горивен филтър на бензиновата помпа.Беше запушен.Не знам дали ще съм ти полезен с това
    niksan Fiat Brava 1.4 12v

    Коментар


      #3
      Проблема най вероятно е от запушване на карбуратора.Недостиг на гориво.Виж дали помпата качва добре и след това започни от входния щуцер на поплавковата камера.Ако имаш вакуум маркучи провери и тях,особено този към вакуумния регулатор на делкото.Запушен горивен филтър създава подобни проблеми,но това е гадаене.Виж и превключватела от бенз/газ да не се бъзика,но да не те вкарвам само в излишни филми.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        ще погледна вакуумите утре ( не съм се сетил) проверих я да не меша случайно газ и бензин( махна плочката, и после пък извадих от карбуратора маркуча за бензина :D ) но не ги меша.
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #5
          Щом прай проблем и на бенз. и на газ значи е нещо по тоците. Давай със смяната и на останалите ел чарколяци.
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            Та той е сменил сума ти неща,остава май бубината да смени.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              прегледах вакуумите и изглеждат здрави. Ако делкото се разбие ( и какво може да му се разбие ?? ) може ли да бяга от там центровка ?? Гледахме с едно приятелче искрата и тя беше бяла, той каза, че трябвало да синеела и да сменя пак кондензатора ( има ли логика в това ?? )
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #8
                Да не би да има проблем в ускорителната помпа.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  Надали е в ускорителната помпа,защото го правии на газ.Ако е разбито делкото е напълно възможно да бяга центровката.Провете авансовата плочка дали не се мандахерца много или да запецва в някое положение,а и самата ос на делкото да не би да има радиален луфт и да бяга разстоянието м/у чукчето и наковалнята.Нещо ел. ще да е.В краен случай сменете бобината с някоя ладова(не може да няма в нечия маза от оно време)за пробата да видите да не би тя нещо да се дъни.
                  EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                  Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                  Коментар


                    #10
                    оказа се делкото и поради рядкостта на тази кола на нашия пазар и невъзможността да намеря дори и втора рака я закарахме на скрап край на темата .Благодаря на всички включили се .
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар


                      #11
                      И какво по-точно в делкото се е развалило необратимо,че я хвърлихте
                      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                      Коментар

                      Working...
                      X