Здравейте колеги, автомобила за който пиша не е фиат, а е дайхатсу. Няма значение проблема е следния при кочинката:Колата пали върви си и изжеднъж започва да се тресе работи отвратително и не може да се изфорсира.На другия ден сменихме чукче и наковалня, кондензатор колата пали и върви, след няколко километра ( има няма 3 4 ) пак същия проблем ( и на газ и на бензин)Сменихме капачка палец, проверка на ангренажа ( на белези е) пали работи отлично пак няколко километра и труп. Няма няма и се оправя докато се тресе и успокоява и пак заработва (това е след като я оставя да поработи мъчейки се) Колата винаги пали без значение от всичко до тук Колата е масларка (ако има значение това).Свещите уж ги беше сменявал един майстор и си караше с тях цяла зима.Дайте предложения и съвети какво може да е.Съветът за надин също е приемлив в краен случай
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Карбуратор, не може да се изфорсира всеки път !
Collapse
X
-
Проблема най вероятно е от запушване на карбуратора.Недостиг на гориво.Виж дали помпата качва добре и след това започни от входния щуцер на поплавковата камера.Ако имаш вакуум маркучи провери и тях,особено този към вакуумния регулатор на делкото.Запушен горивен филтър създава подобни проблеми,но това е гадаене.Виж и превключватела от бенз/газ да не се бъзика,но да не те вкарвам само в излишни филми.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
прегледах вакуумите и изглеждат здрави. Ако делкото се разбие ( и какво може да му се разбие ?? ) може ли да бяга от там центровка ?? Гледахме с едно приятелче искрата и тя беше бяла, той каза, че трябвало да синеела и да сменя пак кондензатора ( има ли логика в това ?? )мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Надали е в ускорителната помпа,защото го правии на газ.Ако е разбито делкото е напълно възможно да бяга центровката.Провете авансовата плочка дали не се мандахерца много или да запецва в някое положение,а и самата ос на делкото да не би да има радиален луфт и да бяга разстоянието м/у чукчето и наковалнята.Нещо ел. ще да е.В краен случай сменете бобината с някоя ладова(не може да няма в нечия маза от оно време)за пробата да видите да не би тя нещо да се дъни.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар