Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След основен ремонт???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    След основен ремонт???

    Колеги здравейте!Искам да попитам:след основен ремонт на двигател,става въпрос за Брава 1.4 12v.След 1700км. пробег се появи масло в радиатора?Главата е шлайфана,надута и т.н.Кажете ми възможните причини А и сменени сегменти :D
    niksan Fiat Brava 1.4 12v

    #2
    Re: След основен ремонт???

    Николай Илиев написа:
    Колеги здравейте!Искам да попитам:след основен ремонт на двигател,става въпрос за Брава 1.4 12v.След 1700км. пробег се появи масло в радиатора?Главата е шлайфана,надута и т.н.Кажете ми възможните причини А и сменени сегменти :D
    Вариант 1: Некачествена гарнитура на главата.Вариант 2: Крива глава.Други варианти колегите да казват.

    Коментар


      #3
      спукана блок и по точно водна магистрала.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        спукана блок и по точно водна магистрала.
        А бе ти да не си на баба Ванга внук, че толкова точно се изказа.
        Караи Фиат да тъй........ Фиат Брава1.6 16в

        Коментар


          #5
          Защо е правен основен ремонт и какви операции включва?
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            И аз съм за спукан блок ако е глава почва да надува в системата повечето пъти , а и щом е проверена ....
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              тя главата хубаво е проверена но дали хубаво(правилно) е стегната а и може блока да е крив
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                nsn написа:
                тя главата хубаво е проверена но дали хубаво(правилно) е стегната а и може блока да е крив
                След моя ремонт,в същия сервиз на същия двигател беше направен основен ремонт!При него дефекта се появи на 1500км.Пак масло в радиатора и той ли е със спукан или крив блок
                niksan Fiat Brava 1.4 12v

                Коментар


                  #9
                  колата прегрявана ли е преди ремонта а и този сервиз ми се струва доста съмнителен при другата кола какво се оказатози двигател има ли охладител на маслото(между блока и масления филтър)като на жтд-то
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    nsn написа:
                    колата прегрявана ли е преди ремонта а и този сервиз ми се струва доста съмнителен при другата кола какво се оказатози двигател има ли охладител на маслото(между блока и масления филтър)като на жтд-то
                    Не не прегрявана.Няма маслен охладител.При мен нямаше компресия и ми духаше маслото във въздушния филтър
                    niksan Fiat Brava 1.4 12v

                    Коментар


                      #11
                      пак трябва да се отваря, както са писали колегите, най-вероятно проблема е в блока

                      Коментар


                        #12
                        Сменихме гарнитурата.И ще видим как ще е?Ако е спукан блок няма ли да почне веднага маслото да влиза в радиатора?
                        niksan Fiat Brava 1.4 12v

                        Коментар


                          #13
                          Предполагам, че не са стегнали главата с необходимите усилия. Имат ли динамометричен ключ...
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                          Коментар


                            #14
                            Николай Илиев написа:
                            Сменихме гарнитурата.И ще видим как ще е?Ако е спукан блок няма ли да почне веднага маслото да влиза в радиатора?
                            кой я смени пак ли в сервиза или сам ??? имаше ли проблеми в старата гарнитура ???може и от дефектна серия гарнитури да са ползвали щом има 2 идентични случая или им куца стягането 2 спукани блока е малко вероятно , аи другото е че може вече да са сипали нещо
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              WhitePower написа:
                              Николай Илиев написа:
                              Сменихме гарнитурата.И ще видим как ще е?Ако е спукан блок няма ли да почне веднага маслото да влиза в радиатора?
                              кой я смени пак ли в сервиза или сам ??? имаше ли проблеми в старата гарнитура ???може и от дефектна серия гарнитури да са ползвали щом има 2 идентични случая или им куца стягането 2 спукани блока е малко вероятно , аи другото е че може вече да са сипали нещо
                              В същия сервиз но с друга марка гарнитура.Старата гарнитура я видях но аз не разбирам толкова.В сервиза казаха ,видимо била добре.Днес минах 100км и няма проблем, ако има пак рекламация дано не се налага :P
                              niksan Fiat Brava 1.4 12v

                              Коментар

                              Working...
                              X