Предстои ми почистване на инжектори. Решил съм да ги монтирам и демонтирам сам. Може ли някой да каже как става стъпка по стъпка, както и за какво да внимавам.Благодаря !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демонтаж и монтаж на инжектори на брава 1,6.
Collapse
X
-
Колегата тук добре го е описал: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=74239Цялата процедура сам без помощ ми отнема около 20 минути. Ако не е свалян горният колектор досега и си още с оригиналните болтове си приготви качестен торкс. Изработени са от сравнително мек материал и много лесно се прецакват. После по-добре ползвай нови болтове за стандартен ключ. Аз лично свалям само горният колектор без да му махам дросела, а само колкото да се надигне 10-тина см и подлагам буркан под него да го държи в това положение. Някви особенни тъкости няма. Хубаво е да се почисти добре около инжекторите(применро с компресор) преди да ги издърпаш с рейката, за да не падне цялата гняс там дето се е събрала в горивната камера.
-
За съжаление в тази тема снимките са малко и не ми стана много ясно от обесненията. Инжекторите издърпват ли се , когато се стигне до тях. Знам че има о-пръстени и трябва да внимавам. Как се спира притока на гориво, има ли остатъчно налягане и т.н.Моля за информация.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:За съжаление в тази тема снимките са малко и не ми стана много ясно от обесненията. Инжекторите издърпват ли се , когато се стигне до тях. Знам че има о-пръстени и трябва да внимавам. Как се спира притока на гориво, има ли остатъчно налягане и т.н.Моля за информация.
Коментар
-
wwalker написа:Колегата тук добре го е описал: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=74239Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Riki888 написа:wwalker написа:Колегата тук добре го е описал: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=74239като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
Днес се захващам с инжекторите , ще направя снимки и ще ги кача. Мисля да прочистя инжекторите с ацетон , коресилин или с обезмаслител. Има ли опасност да ги повредя с някой от тези разтвори? За целта искам да знам напрежението което мога да подавам за отварянето им е 12в, но не знам дали е постоянен или променлив тока. Предполагам е постоянен и ще мога посредством подаване на напрежение от акумулатора да свърша работа.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Набавих си някой неща които са нужни за чистене. Сега се чудя с какво да правя самото чистене, разредител или коресилин. Решил съм посредством 2 спринцовки да симулирам работата им, едната на инжектора, а другата да напълня с флуид и посредством маркуче да съединя двете. След това да напълня едната спринцовка и с налягане от другата да симулирам работа на инжектора. Има ли опасност да стопи някой от разтворите нещо в инжектора?Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Свалих инжекторите и ги изчистих с продухване със спринцовка и разредител като им подавах напрежение, отваряха и пръскаха. Отварях ги с постоянно напрежение 9 волта.Разтвора беше разредител. Естествено не мога да създам добро налягане и какво съм изчистил- НЕ ЗНАМ. Сложих ги на колата- никаква разлика. Пак няма ниски обороти, а като дам газ гасне ако не я припомпвам, като позагре е по-добре, но пак е зле. На газ е идеална. Свещи не съм сменял отдавна, дори не помня кога. Предполагам, че ако е от тях ще има дертове и на газ. Високите обороти ги държи на бензин. Моля дайте съвет какво да правя. Кабелите ги смених с такива от друга кола- пак няма разлика.Регулатор на налягане на горивото дали е възможно да е повреден? Помпата я изключвам като вариант понеже дава налягане щом се форсира във високите обороти. На диагностика с ФЕС не записва грешки. След чистене на инжекторите не съм правил адаптация. Дали е възможно да не съм почистил инжектори изобщо и то при положение че разредителя е доста силен разтворител, по-силен от бензина.Колата е 1,6 99г , няма регулатор на рейката, в рейката влиза само един маркуч за бензина.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ!!!Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Не казвам да ’правиш’ адаптация, а да я ресет-неш. По мое мнение компютъра на този мотор с пластмасовите колектори е много чепат. Лично съм се виждал в чудо с един колега, който беше дошъл да я вържем, че имаше проблеми с тихите при включен климатик. При опит да мине тестовете на Виза-та компютъра на определени забиваше, не помня вече кои точно, след което само разкачане на акумулатора го оправяше с ресет на адаптацията след това, иначе не пали. Добре че има тази опция. Старите с метални колектори я нямат.
Коментар
-
Може ли разсянения как точно става ресета. До сега съм я закачал 2 пъти и първия път изчистих грешките. Направих адаптация, но не много като хората понеже колата беше топла. След няколко дни пак същата песен. Закачих я пак , този път нямаше грешки. Направих адаптация , както си му е реда на последното меню F7 и Self adaption reset и нищо. Върнах от контакт, запалих и никакъв резултат.Явно греша някъде. Гледам по менютата на ФЕС и никъде не виждам ресет. Ще бъда благодарен ако дадете точна информация.Възможно ли е бобината да е скапана и същевременно на газ колата да пее?Предварително благодаря !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар