Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Демонтаж и монтаж на инжектори на брава 1,6.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Демонтаж и монтаж на инжектори на брава 1,6.

    Предстои ми почистване на инжектори. Решил съм да ги монтирам и демонтирам сам. Може ли някой да каже как става стъпка по стъпка, както и за какво да внимавам.Благодаря !
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    Колегата тук добре го е описал: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=74239Цялата процедура сам без помощ ми отнема около 20 минути. Ако не е свалян горният колектор досега и си още с оригиналните болтове си приготви качестен торкс. Изработени са от сравнително мек материал и много лесно се прецакват. После по-добре ползвай нови болтове за стандартен ключ. Аз лично свалям само горният колектор без да му махам дросела, а само колкото да се надигне 10-тина см и подлагам буркан под него да го държи в това положение. Някви особенни тъкости няма. Хубаво е да се почисти добре около инжекторите(применро с компресор) преди да ги издърпаш с рейката, за да не падне цялата гняс там дето се е събрала в горивната камера.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      За съжаление в тази тема снимките са малко и не ми стана много ясно от обесненията. Инжекторите издърпват ли се , когато се стигне до тях. Знам че има о-пръстени и трябва да внимавам. Как се спира притока на гориво, има ли остатъчно налягане и т.н.Моля за информация.
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        Alex_RT написа:
        За съжаление в тази тема снимките са малко и не ми стана много ясно от обесненията. Инжекторите издърпват ли се , когато се стигне до тях. Знам че има о-пръстени и трябва да внимавам. Как се спира притока на гориво, има ли остатъчно налягане и т.н.Моля за информация.
        Да, цялата рейка се издърпва заедно с инжекторите. О-пръстените не са проблем, поне при мен не са се скъсали. По левче е бройката, така че целият комплект е 8 лв., какво да ги мислиш... при поставянето им обратно им мацвам леко масло, че иначе не влизат и наистина ще ги скъсаш. Остатъчно налягане ще има, ако си карал колата преди това. След престой няколко часа няма налягане и ще изтече само каквото е в рейката, половин буркан примерно.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          wwalker написа:
          Колегата тук добре го е описал: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=74239
          Снимките от линка не се показват. Поне при мен.
          Bravo 1.6 / 16

          Коментар


            #6
            Riki888 написа:
            wwalker написа:
            Колегата тук добре го е описал: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=74239
            Снимките от линка не се показват. Поне при мен.
            и при мен не се показват
            като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

            Коментар


              #7
              Днес се захващам с инжекторите , ще направя снимки и ще ги кача. Мисля да прочистя инжекторите с ацетон , коресилин или с обезмаслител. Има ли опасност да ги повредя с някой от тези разтвори? За целта искам да знам напрежението което мога да подавам за отварянето им е 12в, но не знам дали е постоянен или променлив тока. Предполагам е постоянен и ще мога посредством подаване на напрежение от акумулатора да свърша работа.
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #8
                Постоянно напрежение. Можеш да си поиграеш да поцъкат малко в разтвора. Така ще ги прочистиш по-добре
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Набавих си някой неща които са нужни за чистене. Сега се чудя с какво да правя самото чистене, разредител или коресилин. Решил съм посредством 2 спринцовки да симулирам работата им, едната на инжектора, а другата да напълня с флуид и посредством маркуче да съединя двете. След това да напълня едната спринцовка и с налягане от другата да симулирам работа на инжектора. Има ли опасност да стопи някой от разтворите нещо в инжектора?
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    Свалих инжекторите и ги изчистих с продухване със спринцовка и разредител като им подавах напрежение, отваряха и пръскаха. Отварях ги с постоянно напрежение 9 волта.Разтвора беше разредител. Естествено не мога да създам добро налягане и какво съм изчистил- НЕ ЗНАМ. Сложих ги на колата- никаква разлика. Пак няма ниски обороти, а като дам газ гасне ако не я припомпвам, като позагре е по-добре, но пак е зле. На газ е идеална. Свещи не съм сменял отдавна, дори не помня кога. Предполагам, че ако е от тях ще има дертове и на газ. Високите обороти ги държи на бензин. Моля дайте съвет какво да правя. Кабелите ги смених с такива от друга кола- пак няма разлика.Регулатор на налягане на горивото дали е възможно да е повреден? Помпата я изключвам като вариант понеже дава налягане щом се форсира във високите обороти. На диагностика с ФЕС не записва грешки. След чистене на инжекторите не съм правил адаптация. Дали е възможно да не съм почистил инжектори изобщо и то при положение че разредителя е доста силен разтворител, по-силен от бензина.Колата е 1,6 99г , няма регулатор на рейката, в рейката влиза само един маркуч за бензина.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ!!!
                    Play Golf ,but not drive golf!!!
                    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                    Коментар


                      #11
                      Alex_RT написа:
                      Колата е 1,6 99г , няма регулатор на рейката, в рейката влиза само един маркуч за бензина.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ!!!
                      На твойта с пластмасови колектори дюзите не са слабо място. При теб вероятно иска ресет на адаптацията. Трябва да го има като опция при диагностика.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        Веднъж го правих -даде резултат, ала за кратко.Последния път пак направих адаптация- никакво подобрение.Довечера взимам лаптопа и ще пробвам пак, но искрено се съмнявам в ефекта.
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #13
                          Не казвам да ’правиш’ адаптация, а да я ресет-неш. По мое мнение компютъра на този мотор с пластмасовите колектори е много чепат. Лично съм се виждал в чудо с един колега, който беше дошъл да я вържем, че имаше проблеми с тихите при включен климатик. При опит да мине тестовете на Виза-та компютъра на определени забиваше, не помня вече кои точно, след което само разкачане на акумулатора го оправяше с ресет на адаптацията след това, иначе не пали. Добре че има тази опция. Старите с метални колектори я нямат.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Може ли разсянения как точно става ресета. До сега съм я закачал 2 пъти и първия път изчистих грешките. Направих адаптация, но не много като хората понеже колата беше топла. След няколко дни пак същата песен. Закачих я пак , този път нямаше грешки. Направих адаптация , както си му е реда на последното меню F7 и Self adaption reset и нищо. Върнах от контакт, запалих и никакъв резултат.Явно греша някъде. Гледам по менютата на ФЕС и никъде не виждам ресет. Ще бъда благодарен ако дадете точна информация.Възможно ли е бобината да е скапана и същевременно на газ колата да пее?Предварително благодаря !
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар


                              #15
                              А като беше свалил рейката, сети ли се и нея да прегледаш и ако се налага да я почистиш?
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X