Здрасти!Става дума за Фиат Улис 2.0 121 к.с. от колекторните тръби се чува свистене (смуче въздух) и не мога да разбера от къде.Няма видими пукнатини,излезли маркучета и пр.Съмнявам се в "О" пръстените. Свистенето е съпроводено с трудно палене,ниски,променливи обороти и това е по-силно на бензин,отколкото на газ(ГИ).Съответно разхода е огромен на газ 13 извънгр. и 20+ градско.Подлежи ли на лепене колектора или да търся нов и има ли ,такъв метален за този модел? Между другото,проблемите почнаха след монтиране на ГИ.Ако има майстори във Варна за този модел Фиат,дайте координати,телефони..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съмнение за спукан пластмасов колектор
Collapse
X
-
Имал съм два случая на засмукване на въздух от нарушена гарнитура м/у колектора и главата. Единият беше на баща ми еспейса - бая зор докато разбера че е от гарнитурата, при положение, че е с метални колектори - чува се съскане от някъде, ама не може да се разбере точно от къде. И втория случай беше на един мерцедес С220, 1.8. Там вече не се чудих много от къде е. И двата автомобила са с обикновени газови и имаха едни и същи признаци - на празен ход тресяха. Така, че провери първо гарнитурата, и за кривина на уплътняващата повърхност, което е възможно. Ако са ти сваляли колектора за да го дупчат за газовите дюзи, нищо чудно да са сгафили нещо я с гарнитурата, я да са го изметнали.
-
Една идея провери от изпалителя до колектора къде отива вакумен маркуч, провери го да не е спукан обикновенно са цепят от претоварване. Може би точно там имаш и мап сензор за газта.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар