Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко струва смяната на сегменти на Купе 1.8?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко струва смяната на сегменти на Купе 1.8?

    Колеги колко приблизително излиза смяната на сегменти ? Става въпрос за Купе 1.8 16v 1998г.Благодаря.

    #2
    Ако приемем че отварянето на главата само за гарнитура е около 120-170лв, то за смяна на сегменти ще е 200-250 някъде. Като освен сегменти ще сменяш и гарнитура, а може да се наложи и шлайф на главата ако има нужда. Затова да работата само си приготви грубо около 250лв.

    Коментар


      #3
      Шлайф на главата ще се наложи задължително, на 100%. Нали се сваля и вече е леко поизкривена. При всяко сваляне на глава се прави шлайф, за да няма проблеми в бъдеще. По книгите пишат и на блока, ама там вече става много тегаво и се прави мнооого рядко.Сегментите са 100-200лв. (според зависи), гарнитурата е около 40лв, нови болтове за главата - 50лв, труда е около 250лв - значи смятай си.След като се налага смяна на сегменти, биелните лагери със сигурност няма да са в цветущо здраве. Можеш да предвидиш и тях, ако имаш финансова възможност. И напасване на клапани, защото така и така си свалил главата... и то стана...
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Благодаря за отделеното внимание колеги.

        Коментар


          #5
          Synthy написа:
          ..., нови болтове за главата - 50лв, ...
          защо нови болтове за главата ?? чувал съм от майстор, че е по добре да останат старите, защото са оригинални, че не е ясно новите дали няма да са някакви боклуци и човек да си сложи голяма беля на главата.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Защото са разтегнати, затова. Новите при всички положения ще са по-добре от старите на 15 години. И се купуват хубави болтове, не от железарията.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Според мен шлайфа на главата не е задължителен, както и ако е първо сваляне може да си остане с оригиналните болтове
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #8
                S.W.A.T. написа:
                Според мен шлайфа на главата не е задължителен, както и ако е първо сваляне може да си остане с оригиналните болтове
                Може би е по-добре все пак да я шлайфа. Това е купе, на 14 години и едва ли преди него някоя баба е ходила да си взема пенсията само от пощата Според мен бая зор е видял този мотор и шлайфа е за предпочитане за да не я свали след 5000км отново за ремонт.
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #9
                  Ако е с металната гарнитура, шлайф и болтове са задължителни.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар

                  Working...
                  X