Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

здр браво 1.6 странно чукане от двигатела като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    здр браво 1.6 странно чукане от двигатела като загрее

    здравейте колеги колата си работи добре сутрин като запаля не се чува нищо но като загрее и почва да се чува леко почукване немога да разбера от къде точно е дали е от някоя ролка или пък биелен лагер при 2000 оборота в движение се чува пак това почукване като давам газ несе чува но при задържаене на 2000 оборота се чува някакви идеи какво може да е.
    карай разумно

    #2
    я го запиши тоя звук

    Коментар


      #3
      хубаво ама дали ще стане с запис слагах да слушам с отверка на колекторите отгоре като сложих близо до ремъка звука се чуваше по силно
      карай разумно

      Коментар


        #4
        Мирише на биелен лагер но така е трудно да се каже.Що не откачиш един по един кабелите на свещите и ако е лагер би трябвало в един момент да спре или да затихне.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          FGRC написа:
          Мирише на биелен лагер но така е трудно да се каже.Що не откачиш един по един кабелите на свещите и ако е лагер би трябвало в един момент да спре или да затихне.
          ...и като откачи кабела ще спре да се движи биелата .... айде мислете малко като пишете
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            veselin10 написа:
            FGRC написа:
            Мирише на биелен лагер но така е трудно да се каже.Що не откачиш един по един кабелите на свещите и ако е лагер би трябвало в един момент да спре или да затихне.
            ...и като откачи кабела ще спре да се движи биелата .... айде мислете малко като пишете
            Не е зле ти да започнеш да мислиш!Като откачи кабела, спира горенето в цилиндъра и изчезва ударното натоварване на биелата. Така се диагностицира разбит биелен лагер, или бутален болт.Е, на някои мотори е по-лесно да спреш дюзата, не запалването.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Може.... извинявам се за забележката, но до сега не съм чул вярна диагностика по този метод, а само догадки....
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                ще пробвам така колеги ако е биелен лагер лесно се сменя маха се отдолу картера нали
                карай разумно

                Коментар


                  #9
                  откачих ги един по един кабелите май същата работа може би малко намалява така ми се струва.
                  карай разумно

                  Коментар


                    #10
                    Правят се няколко замервания и тогава се пристъпва към смяна на лагера.Ако не си го правил нямаш шанс,но може и да не е биелен лагер а нещо друго/клапан.маслена помпа,дюза/,абе въобще много неща са.От чукане до чукане има голяма разлика.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Да не се окаже че е просто някой повдигач. Най-добре или да запишеш звука поне да го чуем, или карай колата при хора които са наясно с нещата (че "майстори" бол).
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        колеги чува се от горе слизах от долу да слушам няма тропане слуша се някаде до ангринажния ремък да не е някоя ролка
                        карай разумно

                        Коментар


                          #13
                          Случвало ми се е обтяжната ролка да щрака почти като хидравличен повдигач, звука доста приличаше на звука от дизелов мерцедес 124. След смяна на ролката проблема изчезна. Хваща се като се свали капака на ангренажа и се наблюдава обтяжната ролка при подаване на газ как се държи, при мене прещракваше и от там идваше звука.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            и на мен така ми каза едно майсторче че може да е от нея ще погледнем и ще видим
                            карай разумно

                            Коментар

                            Working...
                            X