Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компресор Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Компресор Фиат Браво

    колеги аз май съм луд ама нема значение от една седмица ми се върти в главата така или иначе тази кола няма да се разделям с нея по никакъв повод та питането ми е дали на нея може да се сложи компресор колата е Фиат браво 1.6 16в 103 коня според мен може но трябва да се сложи МЕГА или другия вариант е да се кара с стоковия комп само смяна на чипа хахах а и не знам кой може после да е настрой тази кола като слагането на този компресор да стане без да се отваря двигатела освен за гарнитура ако го изисква настройката за смесите не търся макса на двигатела а искам да има едно браво с компресор ?дайте съвет дали е възможно
    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

    #2
    няма невъзможни работи но дали си заслужава цената защото само с компресор не става трябва и гориво
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      nsn написа:
      няма невъзможни работи но дали си заслужава цената защото само с компресор не става трябва и гориво
      гориво има колеги дайте по смислен отговор ако може от колеги дето се занимават с такива работи и са запознати питане то ми е за момента е да видя има ли смисъл да се прави нещо като проект или няма смисъл да се занимавам с глупости кое колко струва разбирасе приблизителни цени никой не е длъжен да ми смята до колкото чета във форумите много са важни смесите на двигателя как ще се настрой меги разни кулери турбо пътища и разни други забавления та общо взето за това питам
      като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

      Коментар


        #4
        Приеми го като приятелски съвет, не си разбивай хубавато кола. Само с копресорр няма да стане, трябват - дюзи, ЕКУ, помпа, двигателя трябва да се разреди и така. После след извесно време ще ти трябва и бутала и лагери.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Да приемем, че колегата по-горе е твърдо решил да го направи. Как точно ще сложи компресора, и кое е това нещо, което ще го върти нонстоп механично свързано? Нещо не се сещам, какво може да върти тая джаджа механично без да се смени главата (най-малкото).
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Synthy написа:
            Да приемем, че колегата по-горе е твърдо решил да го направи. Как точно ще сложи компресора, и кое е това нещо, което ще го върти нонстоп механично свързано? Нещо не се сещам, какво може да върти тая джаджа механично без да се смени главата (най-малкото).
            Пример - Компресор на ток, маркуча на който е забучен във въздуховодите преди МАП сензора ПРИМЕРНО
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Е, компресор на ток... говорех за истински компресор въртян чрез някаква механична предавка от коляновия вал. Тези елетрически измишльотини изобщо не ги коментираме.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                монтажа май ще му е най малкия проблем.Ако колата има климатик той се изхвърля и на неговата стойка с малко преправяне и напасване се забучва компресора, ама нататъка вече ще си блъска главата

                Коментар

                Working...
                X