Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигател браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Виждам колега,че си ентусиазиран и ти пожелавам успех с ремонта.Ще видиш.че ще обикнеш още повече тази кола и тя ще ти се отблагодари.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #32
      FGRC написа:
      Виждам колега,че си ентусиазиран и ти пожелавам успех с ремонта.Ще видиш.че ще обикнеш още повече тази кола и тя ще ти се отблагодари.
      Благодаря колега, трудно ще си оставя малкото другарче, доста време не ме е оставяло никъде Ентусиазиран е нещо друго, та аз 3 дни не можах да го дръпна от 20 км от Варна, час след аварията дойде братчеда с баварчето да ме дръпне, то пък нямах кука и като я вързах за носача, въжето се скъса. После пак минах с друга покрай нея, пак няма кука, тоя път нямаше и въже Накрая го прибрахме с кашкая на сестрата, досега ме беше прибирала само като свърши горивото Ъъъъъ... много пъти... Добре, че все още и е забавно
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #33
        Като я оправиш ще видиш,че трудностите се забравят бързо а това ни помага да оцеляваме и да гледаме напред.Успех.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #34
          Направи си колата и си свиркай.както каза колегата по-горе ще я заобичаш още повече.На мен цялата ми компания ми казва,че съм луд да правя такива ремонти,че не си заслужавало,но манията е голяма болест Аз си мислих,че при мен проблема е само в гумички и сегменти,а се оказаха и рапределителни валове и разходите ми не са малки,но не съм се отказал още.Бъди инат и си я направи и си я карай.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #35
            Бре, доста зор видях да мъча да отвия шпилките, които са на изпускателния колектор и на които се навива двойника, слагах им контрагайка и не се отвиват, ако им вкарам още сила, може и да се скъсат, а ми писна чепа всичко да е по трудния / аре пак разпробиване и метчици, то вече и свредла няма като хората в тая държава!/ начин, дали ще пречат на фрезиста да тегли един вятър на тая повърхност без да свалям шпилките? На пръв поглед ми се видя невъзможно, все ще остане нещо да задига, а ми се ще да млъкне тоя ауспух вече Не знам какво представлява режещия инструмент на фрезата, дали ще е с по-малко сечение нещо, та да обиколи шпилките. Налях ги хубаво със спирачна течност и ги поочуквам, та да се размърдат, та да видим. Излязат ли, май е най-добре да ги сменя.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #36
              За шлайфането на главата няма да пречат шпилките,ако не са толкова заминали въобще не ги сваляй.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #37
                ivailo rachev написа:
                За шлайфането на главата няма да пречат шпилките,ако не са толкова заминали въобще не ги сваляй.
                Те са си в идеално състояние, но вече се замислям за друга глава, 4 клапана са видимо ударени яката, направо се вижда през дупките към колекторите, 2 също са разместени, а може да има и други шавнали и си е тояга отремонтирането на главата, не им разбирам там и на водачи и други... Взема ли друга глава пък, ми се ще поне вложките да сменя, то ще е грехота и това да не направя. А за шпилките на изпускателния колектор, тия от към двойника исках да сваля, там да му тегли един нож фрезиста, че явно не ляга добре на равнината откъм двойника. Обаче нямат мърдане, днес пак ги пробвах, а напна ли ги, откъснаха се одма... изпробвано много пъти. Явно там чугун към стомана - направо е като заварено, не е като стомана в алуминий. Аз още малко като поразсроча и от икономиите от гориво ще покрия ремонта
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #38
                  Хубаво е главата да се занесе при специалист да си каже мнението,аз лично така направих и съм по-спокоен,той ще си провери клапани и водачи и ще каже какво е положението.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #39
                    Автомобила готов, не е вървял толкова добре откак го закупих, купих двигател от колегата @kuncs от София, много читав човек, а колата му е в перфектна форма, има още доста останали перфектни части. Сменихме вложките на главата и я отремонтирахме в сервиза на Иво, @Pininfarina - много свястно момче от форума на алфа ромео, обича да дава живот на италиански красавици тук във Варна Докато трая цялата сага, грях да ми е на душата, но се оглеждах всеки ден и за нещо друго в мобиле, ами до 1999-та и до 2666 лв бензин с 4 врати нищо не ми се виде кой знае колко по-различно или по-смислено от моето, затова реших да си я карам и как няма, след като носи духът на Фиат 124 абарт рали?!
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар

                    Working...
                    X