wwalker написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигател браво 1.6
Collapse
X
-
ivailo rachev написа:wwalker написа:Ремък Гейтс или Дайко и ролки SKF или Ина.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги, каква е последователността на сваляне на различните възли, може и линк към тема,. ако е обсъждано, че да не разглобя излишно всичко на отделни чаркала. Не съм демонтирал глава собственоръчно, а ми се ще да я сваля сам, че е сложно да се разкарва повредена, пък и ако се окаже скъп ремонта, може да го поотложа засега. Още повече, че състоянието на валовете също може да усложни нещата. Така, като я гледам, май най-напред пада това, от което тръгват кабелите за свещите, маха ли се радиатор, акумулатор, друго там, изпускаш ли гумиAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:Колеги, каква е последователността на сваляне на различните възли, може и линк към тема,. ако е обсъждано, че да не разглобя излишно всичко на отделни чаркала. Не съм демонтирал глава собственоръчно, а ми се ще да я сваля сам, че е сложно да се разкарва повредена, пък и ако се окаже скъп ремонта, може да го поотложа засега. Още повече, че състоянието на валовете също може да усложни нещата. Така, като я гледам, май най-напред пада това, от което тръгват кабелите за свещите, маха ли се радиатор, акумулатор, друго там, изпускаш ли гумиChrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Благодаря за съвета, колега, нещо не се справих с намирането на техническо ръководство, днес след двучасово подръпване, развиване и оглеждане разкарах металните колектори отгоре, утре продължавам с разпределителните валове и главата. Поне да видя какъв е проблема. Като освободих металните колектори и се освободиха леко, някаква течност просълзи от едната страна, от към акумулатора, заприлича ми на масло, а там май не е редно да има. Някой да знае дали трябва да вадя колелото, за да разкарам капаците на ангренажа? Или ще се получи и от горе.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:Благодаря за съвета, колега, нещо не се справих с намирането на техническо ръководство, днес след двучасово подръпване, развиване и оглеждане разкарах металните колектори отгоре, утре продължавам с разпределителните валове и главата. Поне да видя какъв е проблема. Като освободих металните колектори и се освободиха леко, някаква течност просълзи от едната страна, от към акумулатора, заприлича ми на масло, а там май не е редно да има. Някой да знае дали трябва да вадя колелото, за да разкарам капаците на ангренажа? Или ще се получи и от горе.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Благодаря колега, със сглобяването не бих се справил, исках само да я сваля, за да видя какви са щетите, та тогава да му мисля какво точно да предприема, да не губя времето на други хора с моите неща. Сега пък друга беля, нямах еврейска звезда за шпилките на главата и нещата бяха добре, сега като си купих, ги развих деветте, а на десетата заоблих леглото на ключа, мамка му...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Видяхме се с буталата най-накрая. По мое аматьорско мнение са ударени 6 клапана, 4 изпускателни и 2 всмукателни. На повдигачите не забелязах да има нещо, то и знам ли какво да им гледам, на пръв поглед нямат някакви дефекти или следи от удар. Буталата също ми се видяха здрави, а цилиндрите вътре изглеждат доста добре, май няма ръб или подобни, може наистина да погледнем и биелните, но едно по едно. Може би едни сегменти на буталата ще и дадат още много живот, така и така ще има достъп, някой да знае какви сегменти са читави, че това не са маловажни неща Главите принципно от разни специализирани фирми ли се ремонтират, или е възможно и автомонтьор в сервиз да се справи със заигравката с клапани, гумички и престъргване на леглата на клапаните, а и на самите клапани май им требе по един нож стругарски. Тия болтове, които стягат главата, трябва ли да се сменят, единия за нищо не става така или иначе...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:Видяхме се с буталата най-накрая. По мое аматьорско мнение са ударени 6 клапана, 4 изпускателни и 2 всмукателни. На повдигачите не забелязах да има нещо, то и знам ли какво да им гледам, на пръв поглед нямат някакви дефекти или следи от удар. Буталата също ми се видяха здрави, а цилиндрите вътре изглеждат доста добре, май няма ръб или подобни, може наистина да погледнем и биелните, но едно по едно. Може би едни сегменти на буталата ще и дадат още много живот, така и така ще има достъп, някой да знае какви сегменти са читави, че това не са маловажни неща Главите принципно от разни специализирани фирми ли се ремонтират, или е възможно и автомонтьор в сервиз да се справи със заигравката с клапани, гумички и престъргване на леглата на клапаните, а и на самите клапани май им требе по един нож стругарски. Тия болтове, които стягат главата, трябва ли да се сменят, единия за нищо не става така или иначе...
Коментар
-
Благодаря за вниманието, Иване, не е чудно, че няма много мнения, просто фиатите трудно опират до отваряне на двигател За дестина години тоя е третия, който карам и освен една смяна на гарнитура на едното браво, сега е единствения случай, в който се опира до въпроси, свързани с клапани, повдигачи и подобни. Колата е във Варна и ще се прави тук, просто се опитвам да разсроча разплащанията, като осигуря всичко за ремонта, без да бавя никого с необходимите неща, ето че сега ми е затрябвала и вътрешната част на кутията на ангренажа, това, което е захванато от разпределителните валове. Като определим дереджето на всичките чаркала и бъдат доставени, ще я дръпна да я направят хора, на които това им е работа, все пак колата е нещо, което може да закъса някъде в снежна буря, мамка му, сака си пръч! А ако има повече неща за смяна, като нищо ще и взема един цял двигател, все ще изкара още едни 40-50000 км, е , ако не е по-кофти и от мояAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:Видяхме се с буталата най-накрая. По мое аматьорско мнение са ударени 6 клапана, 4 изпускателни и 2 всмукателни. На повдигачите не забелязах да има нещо, то и знам ли какво да им гледам, на пръв поглед нямат някакви дефекти или следи от удар. Буталата също ми се видяха здрави, а цилиндрите вътре изглеждат доста добре, май няма ръб или подобни, може наистина да погледнем и биелните, но едно по едно. Може би едни сегменти на буталата ще и дадат още много живот, така и така ще има достъп, някой да знае какви сегменти са читави, че това не са маловажни неща Главите принципно от разни специализирани фирми ли се ремонтират, или е възможно и автомонтьор в сервиз да се справи със заигравката с клапани, гумички и престъргване на леглата на клапаните, а и на самите клапани май им требе по един нож стругарски. Тия болтове, които стягат главата, трябва ли да се сменят, единия за нищо не става така или иначе...Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:Най-добре дай главата на специализиран сервиз да сменят гумичките,да погледнат водачите как са,да напаснат клапаните и да бутнат един челен шлайф на главата.На цилиндрите как им е хонинга?Щом ще вадиш буталата за сегменти погледни биелните лагери.Задължително смени и болтовете на главата.Като марки мога да ти препоръчам,сегменти Goetze,лагери Glyco(ако ще ги сменяш),гарнитури,болтове и гумички Victor Rainz.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Да аз наскоро взех колата с проблем в мотора на доста изгодна цена и след като не ме притеснява да си направя ремонта на мотора се сдобих с нея и сега остава само да я събера.Така,гарнитури можеш да ползваш старите от смукатели и изпускатели ако са метални и не са си заминали.Гарнитура на глава задължително се сменя,на капака на клапаните е препоръчително,за картера не помня дали имаше гарнитура или беше само със силикон.Ботловете на главата е хубаво да се сменят,защото може да са се разтеглили,аз лично моите няма да ги сменям,но моите са перфектни.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:Да аз наскоро взех колата с проблем в мотора на доста изгодна цена и след като не ме притеснява да си направя ремонта на мотора се сдобих с нея и сега остава само да я събера.Така,гарнитури можеш да ползваш старите от смукатели и изпускатели ако са метални и не са си заминали.Гарнитура на глава задължително се сменя,на капака на клапаните е препоръчително,за картера не помня дали имаше гарнитура или беше само със силикон.Ботловете на главата е хубаво да се сменят,защото може да са се разтеглили,аз лично моите няма да ги сменям,но моите са перфектни.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар