Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигател браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    wwalker написа:
    Ремък Гейтс или Дайко и ролки SKF или Ина.
    +1 Но към ролки ще добавя и SNR и KOYO.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #17
      и FAG
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        ivailo rachev написа:
        wwalker написа:
        Ремък Гейтс или Дайко и ролки SKF или Ина.
        +1 Но към ролки ще добавя и SNR и KOYO.
        За ролките ДА но за ремъка бих препоръчал Контитекс
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Колеги, каква е последователността на сваляне на различните възли, може и линк към тема,. ако е обсъждано, че да не разглобя излишно всичко на отделни чаркала. Не съм демонтирал глава собственоръчно, а ми се ще да я сваля сам, че е сложно да се разкарва повредена, пък и ако се окаже скъп ремонта, може да го поотложа засега. Още повече, че състоянието на валовете също може да усложни нещата. Така, като я гледам, май най-напред пада това, от което тръгват кабелите за свещите, маха ли се радиатор, акумулатор, друго там, изпускаш ли гуми
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #20
            Plastex написа:
            Колеги, каква е последователността на сваляне на различните възли, може и линк към тема,. ако е обсъждано, че да не разглобя излишно всичко на отделни чаркала. Не съм демонтирал глава собственоръчно, а ми се ще да я сваля сам, че е сложно да се разкарва повредена, пък и ако се окаже скъп ремонта, може да го поотложа засега. Още повече, че състоянието на валовете също може да усложни нещата. Така, като я гледам, май най-напред пада това, от което тръгват кабелите за свещите, маха ли се радиатор, акумулатор, друго там, изпускаш ли гуми
            Най-добре си свали едно техническо ръководство, там е описано всичко точка по точка и в правилната последователност. Пък и там добре е описано как се прави сглобяването и имай предвид че на теория е една идея по-лесно отколкото на практика. Успех
            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

            Коментар


              #21
              Благодаря за съвета, колега, нещо не се справих с намирането на техническо ръководство, днес след двучасово подръпване, развиване и оглеждане разкарах металните колектори отгоре, утре продължавам с разпределителните валове и главата. Поне да видя какъв е проблема. Като освободих металните колектори и се освободиха леко, някаква течност просълзи от едната страна, от към акумулатора, заприлича ми на масло, а там май не е редно да има. Някой да знае дали трябва да вадя колелото, за да разкарам капаците на ангренажа? Или ще се получи и от горе.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #22
                Plastex написа:
                Благодаря за съвета, колега, нещо не се справих с намирането на техническо ръководство, днес след двучасово подръпване, развиване и оглеждане разкарах металните колектори отгоре, утре продължавам с разпределителните валове и главата. Поне да видя какъв е проблема. Като освободих металните колектори и се освободиха леко, някаква течност просълзи от едната страна, от към акумулатора, заприлича ми на масло, а там май не е редно да има. Някой да знае дали трябва да вадя колелото, за да разкарам капаците на ангренажа? Или ще се получи и от горе.
                хвърли едно око тук http://storage.fiat-bg.org/. То за развалянето и без книга става, ама за сглобяването си трябва.Колелото няма да ти пречи засега, поне при мен е така. После за центроваката ще трябва да го махаш
                Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                Коментар


                  #23
                  Благодаря колега, със сглобяването не бих се справил, исках само да я сваля, за да видя какви са щетите, та тогава да му мисля какво точно да предприема, да не губя времето на други хора с моите неща. Сега пък друга беля, нямах еврейска звезда за шпилките на главата и нещата бяха добре, сега като си купих, ги развих деветте, а на десетата заоблих леглото на ключа, мамка му...
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                  Коментар


                    #24
                    Видяхме се с буталата най-накрая. По мое аматьорско мнение са ударени 6 клапана, 4 изпускателни и 2 всмукателни. На повдигачите не забелязах да има нещо, то и знам ли какво да им гледам, на пръв поглед нямат някакви дефекти или следи от удар. Буталата също ми се видяха здрави, а цилиндрите вътре изглеждат доста добре, май няма ръб или подобни, може наистина да погледнем и биелните, но едно по едно. Може би едни сегменти на буталата ще и дадат още много живот, така и така ще има достъп, някой да знае какви сегменти са читави, че това не са маловажни неща Главите принципно от разни специализирани фирми ли се ремонтират, или е възможно и автомонтьор в сервиз да се справи със заигравката с клапани, гумички и престъргване на леглата на клапаните, а и на самите клапани май им требе по един нож стругарски. Тия болтове, които стягат главата, трябва ли да се сменят, единия за нищо не става така или иначе...
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #25
                      Plastex написа:
                      Видяхме се с буталата най-накрая. По мое аматьорско мнение са ударени 6 клапана, 4 изпускателни и 2 всмукателни. На повдигачите не забелязах да има нещо, то и знам ли какво да им гледам, на пръв поглед нямат някакви дефекти или следи от удар. Буталата също ми се видяха здрави, а цилиндрите вътре изглеждат доста добре, май няма ръб или подобни, може наистина да погледнем и биелните, но едно по едно. Може би едни сегменти на буталата ще и дадат още много живот, така и така ще има достъп, някой да знае какви сегменти са читави, че това не са маловажни неща Главите принципно от разни специализирани фирми ли се ремонтират, или е възможно и автомонтьор в сервиз да се справи със заигравката с клапани, гумички и престъргване на леглата на клапаните, а и на самите клапани май им требе по един нож стругарски. Тия болтове, които стягат главата, трябва ли да се сменят, единия за нищо не става така или иначе...
                      Хайде пишете на човека де, стана ми интересен този сериал. Колега, искрено ти съчувствам и въпреки, че не карам ФИАТ, ако мога ще помагам с това-онова. Преди се занимавах с автомобили под наем и съм влизал през какви ли не вратички на ремонтите на автомобили. Дръж ни в течение какво се случва, а ние ще помагаме Преди всичко, ако искаш се обади на Миленски 0886787789 и му разкажи за случката си. Той е младо и отзивчиво момче и работи в кв. Дружба. Каквото може ще ти сглоби, каквото не може - ще те насочи. Не взима скъпо. УспехИван

                      Коментар


                        #26
                        Благодаря за вниманието, Иване, не е чудно, че няма много мнения, просто фиатите трудно опират до отваряне на двигател За дестина години тоя е третия, който карам и освен една смяна на гарнитура на едното браво, сега е единствения случай, в който се опира до въпроси, свързани с клапани, повдигачи и подобни. Колата е във Варна и ще се прави тук, просто се опитвам да разсроча разплащанията, като осигуря всичко за ремонта, без да бавя никого с необходимите неща, ето че сега ми е затрябвала и вътрешната част на кутията на ангренажа, това, което е захванато от разпределителните валове. Като определим дереджето на всичките чаркала и бъдат доставени, ще я дръпна да я направят хора, на които това им е работа, все пак колата е нещо, което може да закъса някъде в снежна буря, мамка му, сака си пръч! А ако има повече неща за смяна, като нищо ще и взема един цял двигател, все ще изкара още едни 40-50000 км, е , ако не е по-кофти и от моя
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          #27
                          Plastex написа:
                          Видяхме се с буталата най-накрая. По мое аматьорско мнение са ударени 6 клапана, 4 изпускателни и 2 всмукателни. На повдигачите не забелязах да има нещо, то и знам ли какво да им гледам, на пръв поглед нямат някакви дефекти или следи от удар. Буталата също ми се видяха здрави, а цилиндрите вътре изглеждат доста добре, май няма ръб или подобни, може наистина да погледнем и биелните, но едно по едно. Може би едни сегменти на буталата ще и дадат още много живот, така и така ще има достъп, някой да знае какви сегменти са читави, че това не са маловажни неща Главите принципно от разни специализирани фирми ли се ремонтират, или е възможно и автомонтьор в сервиз да се справи със заигравката с клапани, гумички и престъргване на леглата на клапаните, а и на самите клапани май им требе по един нож стругарски. Тия болтове, които стягат главата, трябва ли да се сменят, единия за нищо не става така или иначе...
                          Най-добре дай главата на специализиран сервиз да сменят гумичките,да погледнат водачите как са,да напаснат клапаните и да бутнат един челен шлайф на главата.На цилиндрите как им е хонинга?Щом ще вадиш буталата за сегменти погледни биелните лагери.Задължително смени и болтовете на главата.Като марки мога да ти препоръчам,сегменти Goetze,лагери Glyco(ако ще ги сменяш),гарнитури,болтове и гумички Victor Rainz.
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            #28
                            ivailo rachev написа:
                            Най-добре дай главата на специализиран сервиз да сменят гумичките,да погледнат водачите как са,да напаснат клапаните и да бутнат един челен шлайф на главата.На цилиндрите как им е хонинга?Щом ще вадиш буталата за сегменти погледни биелните лагери.Задължително смени и болтовете на главата.Като марки мога да ти препоръчам,сегменти Goetze,лагери Glyco(ако ще ги сменяш),гарнитури,болтове и гумички Victor Rainz.
                            Виждам в алфа форума, че в момента се занимаваш точно с двигателя, има си хонинг на всички цилиндри, няма огледална повърхност, ръб или вертикални следи, това пак по моя преценка, професионалист човек може да не е на същото мнение. Това, че машинчето ми мн рядко е минавало над 3000-3200 оборота май си има своя резултат Като се замисля, може би поне година съм бил с прескочил ремък, то не бяха гърмежи, то не беше липса на мощност в ниските обороти, ама... Нали бях сигурен, че с ремъка ми всичко е наред... А има ли гарнитури от демонтиранитем които биха могли да се използват отново? Както и болтовете, които държат главата към блока, те ли се сменят? Е, поне единия задължително ще се сменя, направо му премахнах главата, докато се раздвижи, та да излезе. Някой има ли представа каква би могла да е цената на труд, да премахна изцяло моя двигател и направо да монтирам друг? Кой знае какви изгъзици ще има по смяната на талони и подобни...
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #29
                              Да аз наскоро взех колата с проблем в мотора на доста изгодна цена и след като не ме притеснява да си направя ремонта на мотора се сдобих с нея и сега остава само да я събера.Така,гарнитури можеш да ползваш старите от смукатели и изпускатели ако са метални и не са си заминали.Гарнитура на глава задължително се сменя,на капака на клапаните е препоръчително,за картера не помня дали имаше гарнитура или беше само със силикон.Ботловете на главата е хубаво да се сменят,защото може да са се разтеглили,аз лично моите няма да ги сменям,но моите са перфектни.
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                              Коментар


                                #30
                                ivailo rachev написа:
                                Да аз наскоро взех колата с проблем в мотора на доста изгодна цена и след като не ме притеснява да си направя ремонта на мотора се сдобих с нея и сега остава само да я събера.Така,гарнитури можеш да ползваш старите от смукатели и изпускатели ако са метални и не са си заминали.Гарнитура на глава задължително се сменя,на капака на клапаните е препоръчително,за картера не помня дали имаше гарнитура или беше само със силикон.Ботловете на главата е хубаво да се сменят,защото може да са се разтеглили,аз лично моите няма да ги сменям,но моите са перфектни.
                                Май няма да пипам в двигателя, по всеобща преценка / на приятели, дългогодишни професионални шофьори/ цилиндрите са в перфектно състояние, буталата светят и абсолютно не помръдват, никакво движение в цилиндрите. Така, че нещата вървят към ремонт или смяна на главата. И при мен болтовете са в перфектен вид, макар че при тях разтеглянето едва ли ще се види То е двувалка и май наистина ще му сменя гарнитурите на валовете, не ми се ще да гледам омасляване след някой и друг месец. Днес се поопретнах да сменя и други неща, та свалих и изпускателния колектор от двойника, трещеше ми яко и си личеше, трета гарнитура за около година и все същото- луд грохот. Та мисля да му изкарам шпилките и да го мина на фреза, че в средата между двете тръби задига с някоя и друга десета, на око с шублера го замерих за равнинност и си има просвет.
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                                Коментар

                                Working...
                                X