Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигател браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с двигател браво 1.6

    Здравейте колеги, влязох в някакъв шибан сериал на смени, ремонти и няма излизане от него, поне засега. След някои ремонти и потягане на бравото, което си се движеше прекрасно до момента, в който просто двигателя при много ниска скорост- 40-50 км сякаш изведнъж изгасна, макар таблото да си светеше и да си бе на контакт. Понеже бях сменял скоростна кутия, веднага ми мина, че може да изключва скоростите или нещо подобно, та веднага вкарах друга скорост, за да запаля и продължа, после по-ниска, но двигателя сякаш не го играеше спирачка кой /просто като при изгасена кола да включваш скорости/ знае колко и постепенно колата си спря, много ясно, че на шибано място. Така, при завъртане на стартера колелата на разпределителните валове нямат никакво движение, станало е нещо с ремъка някъде надолу, гадния ремък е сменян преди максимум 30000 км, стоят ми още старите ролки и аз не знам защо. Какви може да са пораженията и дали съм за смяна на главата? Ако се наложи само смяна на някои клапани, има ли предлагане на нови или може и втора употреба, кои гумички за клапани са най-добри, какви пари върви смяна на глава и е такива... За всеки случай, може и оферти за глави и клапани на лични, че знае ли човек какво може да ми потрябва.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    #2
    Здравей колега,първо свали капака на ангренажа да видиш какво е положението,на оптяжната ролка има една шпонка,която често се чупи и лесно прескача ремъка,но пък ако бе така при въртене на стартера и разпределителните валове щяха да се въртят.Ако е станало на ниски обороти може пораженията да не са много големи.Може да си изкривил само няколко клапана и по-добре е да се вземат нови,цената им е максимум 12-15лв. бройката.Ако удара е малък водачите може би са здрави,а за гумички марката е Victor Rainz цената им е около 1лв. бройката.Но така да се гадае е трудно,най-добре отлюпвай главата и каквото сабя покаже.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      Работата е ясна, че си скъсал ангренаж. Колко клапана са отишли ще видиш като отворите. Ясно е, че много зависи какво ще се сменя по главата, но вероятно пак ще смениш ангренажа с ролките, май бяха 2 по спомен /около 150/, няколко клапана, гарнитура глава /30/, болтове, някой и друг водач, гумички, шлайф глава, пасване клапане.... за труда около самата глава много зависи кой и къде го прави, но някакъв среден вариант е 60-70 лв, труда по монтаж/демонтаж пак адски зависи, около 100-150. Трябва да се види и защо е скъсан ремъка
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        350лв си приготви за ремонт. Ии.. така и така ще отваряш двигателя, смени си и биелните лагери. Със сигурност не са в цветущо здраве. Аз не го направих, а май трябваше...
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Марка на ремъка и ролките, 30 000 за колко време?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            Марка на ремъка и ролките, 30 000 за колко време?
            Гейтц предполагам? Кръсти се запали свещ и отваряй главата, и задължително да я прешлайфате
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              Работата е ясна, че си скъсал ангренаж. Колко клапана са отишли ще видиш като отворите. Ясно е, че много зависи какво ще се сменя по главата, но вероятно пак ще смениш ангренажа с ролките, май бяха 2 по спомен /около 150/, няколко клапана, гарнитура глава /30/, болтове, някой и друг водач, гумички, шлайф глава, пасване клапане.... за труда около самата глава много зависи кой и къде го прави, но някакъв среден вариант е 60-70 лв, труда по монтаж/демонтаж пак адски зависи, около 100-150. Трябва да се види и защо е скъсан ремъка
              Благодаря ти за инфото, така е ясно, че "глобата" няма да е малка, а и след 500 лв досегашни разходи по това зверче вече се чудя дали да продължа с напъните То няма такава греда, 20-30 км след похарчени около 450 лв по ремонти да ти дойде на главата и това, май си е мн лош късмет.
              wwalker написа:
              Марка на ремъка и ролките, 30 000 за колко време?
              Ролките, от трите ролки двете са Breda, от третата- Ролка външна обтяжна, не ми е останала кутия. Ремъка също не съм го свалял още, че засега не остава време. Смених ги по спомен преди около 2 години, може и да греша.
              Synthy написа:
              350лв си приготви за ремонт. Ии.. така и така ще отваряш двигателя, смени си и биелните лагери. Със сигурност не са в цветущо здраве. Аз не го направих, а май трябваше...
              За тоя ремонт не се ли отваря само от горе, няма да имам достъп до лагери, биелни или други. Ъъъъ... пък и довчера бях със свалена скороста кутия, мамка му... Сменях маховик и феродов диск, както и лагер на съединителя, че и скоростната кутия бамбашка. Още веднъж ако и видя съединителя може да ми стане нещо вече...
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #8
                Я Breda това е може би най-китайската марка за ролки и лагери,може и там да е проблема с някоя блокирала или повлякла.Ако се прави само главата няма да се стигне до лагерите,за тях трябва да се свали и картера,а иначе зависимост от силата на удара трябва да се проверят и буталата в какво състояние са.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  с тази марка като нищо ще има блокирала ролка...
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Разпродавай я на части,видяло се е че не е твоята кола
                    Peugeot 307 2.0i ГИ
                    ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                    Коментар


                      #11
                      jordan85 написа:
                      Разпродавай я на части,видяло се е че не е твоята кола
                      И аз си мисля, че достатъчно дълго беше моята, всичко тече.
                      pakumba написа:
                      с тази марка като нищо ще има блокирала ролка...
                      И да е скъсала ремъка ли? Като въртя от стартер, няма никакво потрепване на ремъка или колелата на разпределителните валове, иначе останалите ремъци си се въртят, към алтернатора и водната помпа. Трябва да видя с някакъв луд късмет дали не са се опазили клапани и други чаркала, или е напълно невъзможно
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                      Коментар


                        #12
                        Напълно възможно е някоя ролка да е проблема,ако е блокирала и ремъка да е търкал в нея и се е скъсал.Първо виж какви са пораженията тогава мисли какво ще правиш с колата.Както писах в предишен пост,ако се е скъсал на ниски обороти може да имаш малко неща за смяна.Относно въртенето,стартера върти коляновия вал,както и шайбата на пистовите ремъци за това те се въртят,а нагоре ангренажните ролки и разпределителните валове се въртят от ремъка,той като е скъсан за това там няма да се върти нищо.Съвета ми е да не буташ ключа да въртиш повече,закарай я в сервиз да видят за какво иде реч и пиши.И ако имаш познат майстор я карай там,да не да ти сцепят главата,да има само 1-2 изкривени клапана,а да те накарат да смениш 16.
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #13
                          Момци, ако случайно на някой от вас на ангрнажния ремък пише Flennor, нека допуска, че е в голяма опасност. Ремъка е скъсан, понеже пусках по инерция на връщане яко на трета се е протрил и в кошмарно състояние, зъбците са на една трета отделени, почти всичките, некви конци се веят и от прочетеното в нета виждам, че се слагали само на коли, които не удрят клапани... Двете ролки, които са от горната страна ги напипвам и се въртят, не виждам да са проблемни, тая, най-голямата на диаметър и която ще е най-отдолу, до нея нямам достъп, а и май видях достатъчно и то най-важното, че работата е ... ясно е каква. Откак съм в тоя форум и седнал във фиат повтарям, че точната марка е дайко, ама... Нека да е здраве, не съм ги купувал аз - доверих се и ето ти каква греда.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                          Коментар


                            #14
                            или INA.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Ремък Гейтс или Дайко и ролки SKF или Ина.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X