Здравейте колеги, влязох в някакъв шибан сериал на смени, ремонти и няма излизане от него, поне засега. След някои ремонти и потягане на бравото, което си се движеше прекрасно до момента, в който просто двигателя при много ниска скорост- 40-50 км сякаш изведнъж изгасна, макар таблото да си светеше и да си бе на контакт. Понеже бях сменял скоростна кутия, веднага ми мина, че може да изключва скоростите или нещо подобно, та веднага вкарах друга скорост, за да запаля и продължа, после по-ниска, но двигателя сякаш не го играеше спирачка кой /просто като при изгасена кола да включваш скорости/ знае колко и постепенно колата си спря, много ясно, че на шибано място. Така, при завъртане на стартера колелата на разпределителните валове нямат никакво движение, станало е нещо с ремъка някъде надолу, гадния ремък е сменян преди максимум 30000 км, стоят ми още старите ролки и аз не знам защо. Какви може да са пораженията и дали съм за смяна на главата? Ако се наложи само смяна на някои клапани, има ли предлагане на нови или може и втора употреба, кои гумички за клапани са най-добри, какви пари върви смяна на глава и е такива... За всеки случай, може и оферти за глави и клапани на лични, че знае ли човек какво може да ми потрябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигател браво 1.6
Collapse
X
-
Здравей колега,първо свали капака на ангренажа да видиш какво е положението,на оптяжната ролка има една шпонка,която често се чупи и лесно прескача ремъка,но пък ако бе така при въртене на стартера и разпределителните валове щяха да се въртят.Ако е станало на ниски обороти може пораженията да не са много големи.Може да си изкривил само няколко клапана и по-добре е да се вземат нови,цената им е максимум 12-15лв. бройката.Ако удара е малък водачите може би са здрави,а за гумички марката е Victor Rainz цената им е около 1лв. бройката.Но така да се гадае е трудно,най-добре отлюпвай главата и каквото сабя покаже.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
-
Работата е ясна, че си скъсал ангренаж. Колко клапана са отишли ще видиш като отворите. Ясно е, че много зависи какво ще се сменя по главата, но вероятно пак ще смениш ангренажа с ролките, май бяха 2 по спомен /около 150/, няколко клапана, гарнитура глава /30/, болтове, някой и друг водач, гумички, шлайф глава, пасване клапане.... за труда около самата глава много зависи кой и къде го прави, но някакъв среден вариант е 60-70 лв, труда по монтаж/демонтаж пак адски зависи, около 100-150. Трябва да се види и защо е скъсан ремъкаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
350лв си приготви за ремонт. Ии.. така и така ще отваряш двигателя, смени си и биелните лагери. Със сигурност не са в цветущо здраве. Аз не го направих, а май трябваше..."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
wwalker написа:Марка на ремъка и ролките, 30 000 за колко време?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
pakumba написа:Работата е ясна, че си скъсал ангренаж. Колко клапана са отишли ще видиш като отворите. Ясно е, че много зависи какво ще се сменя по главата, но вероятно пак ще смениш ангренажа с ролките, май бяха 2 по спомен /около 150/, няколко клапана, гарнитура глава /30/, болтове, някой и друг водач, гумички, шлайф глава, пасване клапане.... за труда около самата глава много зависи кой и къде го прави, но някакъв среден вариант е 60-70 лв, труда по монтаж/демонтаж пак адски зависи, около 100-150. Трябва да се види и защо е скъсан ремъкаwwalker написа:Марка на ремъка и ролките, 30 000 за колко време?Synthy написа:350лв си приготви за ремонт. Ии.. така и така ще отваряш двигателя, смени си и биелните лагери. Със сигурност не са в цветущо здраве. Аз не го направих, а май трябваше...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Я Breda това е може би най-китайската марка за ролки и лагери,може и там да е проблема с някоя блокирала или повлякла.Ако се прави само главата няма да се стигне до лагерите,за тях трябва да се свали и картера,а иначе зависимост от силата на удара трябва да се проверят и буталата в какво състояние са.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
jordan85 написа:Разпродавай я на части,видяло се е че не е твоята колаpakumba написа:с тази марка като нищо ще има блокирала ролка...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Напълно възможно е някоя ролка да е проблема,ако е блокирала и ремъка да е търкал в нея и се е скъсал.Първо виж какви са пораженията тогава мисли какво ще правиш с колата.Както писах в предишен пост,ако се е скъсал на ниски обороти може да имаш малко неща за смяна.Относно въртенето,стартера върти коляновия вал,както и шайбата на пистовите ремъци за това те се въртят,а нагоре ангренажните ролки и разпределителните валове се въртят от ремъка,той като е скъсан за това там няма да се върти нищо.Съвета ми е да не буташ ключа да въртиш повече,закарай я в сервиз да видят за какво иде реч и пиши.И ако имаш познат майстор я карай там,да не да ти сцепят главата,да има само 1-2 изкривени клапана,а да те накарат да смениш 16.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Момци, ако случайно на някой от вас на ангрнажния ремък пише Flennor, нека допуска, че е в голяма опасност. Ремъка е скъсан, понеже пусках по инерция на връщане яко на трета се е протрил и в кошмарно състояние, зъбците са на една трета отделени, почти всичките, некви конци се веят и от прочетеното в нета виждам, че се слагали само на коли, които не удрят клапани... Двете ролки, които са от горната страна ги напипвам и се въртят, не виждам да са проблемни, тая, най-голямата на диаметър и която ще е най-отдолу, до нея нямам достъп, а и май видях достатъчно и то най-важното, че работата е ... ясно е каква. Откак съм в тоя форум и седнал във фиат повтарям, че точната марка е дайко, ама... Нека да е здраве, не съм ги купувал аз - доверих се и ето ти каква греда.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар