Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

купе 2.0 турбо бaлaнс вaлове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Защото през валовете минава маслена магистрала?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      Средните лагери на балансваловете се мажат от отклонение на масло от канала на средния основен лагер. И от там идва проблема. Ето схема на маслената система на лампреди-то: (схемата е от ръководството за Q4-та. С червено съм показал отклоненията на маслото)
      Прикачени файлове
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #18
        Проблема не е във валовете а в маслената помпа.С течение на времето налягането на помпата се влошава от износването и тогава средния основен лагер се явява като слабо място.Просто трябва по често да се проверява налягането на маслото.Тези валове уравновесяват вибрациите от първи и втори порядък и не е редно да се махат.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #19
          Интересно първите модификации на тези двигатели (преди 90-та) как карат без такива шишове, при полижение че всичко друго им е 1:1, включително и маслената помпа
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #20
            Да наистина е интересно особено за инерционните сили на буталата,за галопиращите вибрации,за обратния момент на мотора,за резонансната честота и за още сума явления възникващи по време на работа на мотора,а бе вие големи умници се извъдихте.Що не го накарате да махне и две от буталата,ще стане още по лек мотора и по малко свещи ще купува.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #21
              Мисля че няма нужда от филосовски расъждения , Махат се и точка по въпроса , не съм забялзъл да има засилена кола с баланс валове така е наптисано преди години да се прави и така става, не сме ние тези който отриват топлата вода
              Power Under Pressure

              Коментар


                #22
                Колеги блaгодaря ви зa съвети те но реших мaхaм ги дaно не прaея грешкa в моментa прaеяОсновен ремонт нa моторa и ще видим кaк щее по нaтък
                Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

                Коментар


                  #23
                  hadjiev написа:
                  Колеги блaгодaря ви зa съвети те но реших мaхaм ги дaно не прaея грешкa в моментa прaеяОсновен ремонт нa моторa и ще видим кaк щее по нaтък
                  що основен ремонт ??какво му е че основен ще правиш
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    Ми повлякa ми лaгери нa 1.2.4 цилиндър a aз кaто сменям искaм всичкп дa е ново
                    Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

                    Коментар


                      #25
                      търси си друг вал направо , не прави ремонт на този и мери тунела щото може да е крив и това да е довело до износването на лагерите
                      Power Under Pressure

                      Коментар

                      Working...
                      X