колеги кaк с е мaхaт бaлaнс вaловете и кaкде се нaбивaт втулки. ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
купе 2.0 турбо бaлaнс вaлове
Collapse
X
-
Аз лично не съм го правил, но преди като четох в ланча форума, втулки се набиваха на отворите, от където ще извадиш валовете. Доколкото си спомням втулката се прави с профила на вала, и се слага на негово място в семеринга. Ама аз на твое място не бих ги извадил, щом си отворил мотора, направо смени семерингите и лагерите и си карай с тези валове."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Защото функцията им е да намаляват вибрациите в блока. По-малко вибрации - по-бързо развъртане, по-хубава работа на двг. Не виждам причина за махане на тези валове ако са здрави."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Потърси моята тема за конверсия на мареята в турбо вариант. Там мисля че сме коментирали по подробно с колегите за тея втулки. Махай смело. И на двете коли съм ги разкарал и никакви ядове ( и не само аз).П.С. Eто линк: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...asc&start=15И Още тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=60
Коментар
-
Synthy написа:Защото функцията им е да намаляват вибрациите в блока. По-малко вибрации - по-бързо развъртане, по-хубава работа на двг. Не виждам причина за махане на тези валове ако са здрави.Power Under Pressure
Коментар
-
Е за какво според теб са балансиращите валове? Нали точно да компенсират биенето от коляновия вал при въртенето му. Той колкото и да е добре балансиран, все пак е редови 4 цилиндров двигател и това няма как да се намали, освен с балансиращи валове. Ако беше V ОК, ама не е. Не съм ли прав?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Е за какво според теб са балансиращите валове?Той колкото и да е добре балансиран, все пак е редови 4 цилиндров двигател и това няма как да се намали, освен с балансиращи валове.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Synthy написа:Е за какво според теб са балансиращите валове? Нали точно да компенсират биенето от коляновия вал при въртенето му. Той колкото и да е добре балансиран, все пак е редови 4 цилиндров двигател и това няма как да се намали, освен с балансиращи валове. Ако беше V ОК, ама не е. Не съм ли прав?Power Under Pressure
Коментар
-
За загубата на няколкото кончета съм съгласен. Ама човека по-горе не е казал каква е целта, нали?! Просто питаше защо аз не бих ги маханал (след като го съветвам да не го прави) и за какво служат.За олекотените маховици и другите подорбрения.. защо ги споменаваш сега Не това се пита в темата."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар