Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

купе 2.0 турбо бaлaнс вaлове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    купе 2.0 турбо бaлaнс вaлове

    колеги кaк с е мaхaт бaлaнс вaловете и кaкде се нaбивaт втулки. ...
    Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

    #2
    Набиват се на мястото на валовете в блока, за да не ти изтече маслото А защо искаш да ги махнеш, лагерите ли са се разбили?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      купе 2.0 турбо

      Не добре сa aмa отворих моторa и искaм дa отстрaня Всичко което може дa ми създaде проблем в бъдеще колегa сaмо дa ми кaжеш нa всички отворили се нaбивaт втулки???
      Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

      Коментар


        #4
        Аз лично не съм го правил, но преди като четох в ланча форума, втулки се набиваха на отворите, от където ще извадиш валовете. Доколкото си спомням втулката се прави с профила на вала, и се слага на негово място в семеринга. Ама аз на твое място не бих ги извадил, щом си отворил мотора, направо смени семерингите и лагерите и си карай с тези валове.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          купе 2.0 турбо бaлaнс вaлове

          Ми който дa питaм ми кaзвa дa ги мaхнa ти зaщо тaкa Мислиш??????
          Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

          Коментар


            #6
            купе 2.0 турбо бaлaнс вaлове

            Ми който дa питaм ми кaзвa дa ги мaхнa ти зaщо тaкa Мислиш??????
            Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

            Коментар


              #7
              Защото функцията им е да намаляват вибрациите в блока. По-малко вибрации - по-бързо развъртане, по-хубава работа на двг. Не виждам причина за махане на тези валове ако са здрави.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Потърси моята тема за конверсия на мареята в турбо вариант. Там мисля че сме коментирали по подробно с колегите за тея втулки. Махай смело. И на двете коли съм ги разкарал и никакви ядове ( и не само аз).П.С. Eто линк: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...asc&start=15И Още тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=60
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #9
                  Synthy написа:
                  Защото функцията им е да намаляват вибрациите в блока. По-малко вибрации - по-бързо развъртане, по-хубава работа на двг. Не виждам причина за махане на тези валове ако са здрави.
                  първо почети малко по темата преди да се изказваш като компетентен в форума и да даваш грешни съвети имаш 2 врианта , единия е с втулки който се правят по блкока - с блока при стругаря другия е да ги застопориш - с откачен ремък - там мисля че има опасност да текне щото не се въртят [/img]
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    Е за какво според теб са балансиращите валове? Нали точно да компенсират биенето от коляновия вал при въртенето му. Той колкото и да е добре балансиран, все пак е редови 4 цилиндров двигател и това няма как да се намали, освен с балансиращи валове. Ако беше V ОК, ама не е. Не съм ли прав?
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Застопоряването е вариант, ако сме сигурни, че средните лагери са добре и не бяга налягането на маслото през тях.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #12
                        Synthy написа:
                        Е за какво според теб са балансиращите валове?Той колкото и да е добре балансиран, все пак е редови 4 цилиндров двигател и това няма как да се намали, освен с балансиращи валове.
                        По принцип изхвърлям де що има балансиращ вал от колите си........спорно е доколко това е удачно с валовете, щото 1.4, 1.6, 1.8 на Алфа 156 нямат такива валове, 2.0 имат.......значи може и без тях.......Трябва да се види тия валове как се смазват, щото някой имат директен контакт с маслената магистрала, и ако се махнат без да се затапи маслената магистрала и става чудничко.......на Купето пък баланс вала не минава през маслена магистрала, а е на обикновен лагер който се маже от разплискването на маслото......
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          #13
                          Synthy написа:
                          Е за какво според теб са балансиращите валове? Нали точно да компенсират биенето от коляновия вал при въртенето му. Той колкото и да е добре балансиран, все пак е редови 4 цилиндров двигател и това няма как да се намали, освен с балансиращи валове. Ако беше V ОК, ама не е. Не съм ли прав?
                          да това му е работата но губи някой друг кон за тази му цели се замисли тия с олекотените маховици колко са разбалансирани и как вървят
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            За загубата на няколкото кончета съм съгласен. Ама човека по-горе не е казал каква е целта, нали?! Просто питаше защо аз не бих ги маханал (след като го съветвам да не го прави) и за какво служат.За олекотените маховици и другите подорбрения.. защо ги споменаваш сега Не това се пита в темата.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Проблема в тея двигатели е, че заради баланс валовете страда налягането в маслената магистрала и по конкретно средния основен лагер. Една от причините да завличат толкова често лагери е точно тази.
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар

                              Working...
                              X