Този клапан е устроен така, че налягането на бензина което той държи е винаги 3 бара над това от другата страна на мембраната. Т.е. ако мембраната е оставена към атмосфертата, при пълна газ налягането на впръскване на дюзите ще е малко под 3 бара, защото дюзите са във смукателния колектор, а там налягането е почти равно на атмосферното. При някакви определени обороти с малко газ или празен ход. Налягането във колектора доста по-ниско от атмосферното, почти вакуум. Тогава налягането на впръскване би се получило 3.5-4 атм. За това мембраната е свързана с маркуч към колектора. Така референтно става налягането във колектора. Сега спрямо него дюзите винаги пръскат със 3 бара повече. Така се улеснява изчисляването на горивото от компютъра. При затворена дроселна клапа налягането във смукателния колектор е примерно минус 0.5 атм. Не зная точно колко. Тогава абсолютната стойност на налягането след регулатора т.е. това което отива към дюзите ще е 2.5 бара. Ако го измерите с уред. При пълна газ налягането трябва да стане почти 3 бара. Но винаги остава еднакво спрямо това във колектора. Така че би следвало двигателя да може да работи на празен ход с помпа която прави 2.5 бара. Нека не забравяме, че атмосферното налягане е = 1 атм ~ 1 bar повече от на вакуума.На празен ход при 850 об двигателя прави съвсем малко повече вакуум отколкото ако примерно се изфорсира без товар докъм 3000 об. При принудително спиране с двигателя ( без подаване на газ ) и 3000 об вакуума обаче е доста по-голям и нараства с покачване на оборотите.Интересно е къде е свързана мембраната на браво 1.6 със регулатор в помпата. Откъде взима референтното налягане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
здр колеги фиат браво непали сутринта пали от 3 път
Collapse
X
-
slav4o_vt написа:Този клапан е устроен така, че налягането на бензина което той държи е винаги 3 бара над това от другата страна на мембраната. Т.е. ако мембраната е оставена към атмосфертата, при пълна газ налягането на впръскване на дюзите ще е малко под 3 бара, защото дюзите са във смукателния колектор, а там налягането е почти равно на атмосферното. При някакви определени обороти с малко газ или празен ход. Налягането във колектора доста по-ниско от атмосферното, почти вакуум. Тогава налягането на впръскване би се получило 3.5-4 атм. За това мембраната е свързана с маркуч към колектора. Така референтно става налягането във колектора. Сега спрямо него дюзите винаги пръскат със 3 бара повече. Така се улеснява изчисляването на горивото от компютъра. При затворена дроселна клапа налягането във смукателния колектор е примерно минус 0.5 атм. Не зная точно колко. Тогава абсолютната стойност на налягането след регулатора т.е. това което отива към дюзите ще е 2.5 бара. Ако го измерите с уред. При пълна газ налягането трябва да стане почти 3 бара. Но винаги остава еднакво спрямо това във колектора. Така че би следвало двигателя да може да работи на празен ход с помпа която прави 2.5 бара. Нека не забравяме, че атмосферното налягане е = 1 атм ~ 1 bar повече от на вакуума.На празен ход при 850 об двигателя прави съвсем малко повече вакуум отколкото ако примерно се изфорсира без товар докъм 3000 об. При принудително спиране с двигателя ( без подаване на газ ) и 3000 об вакуума обаче е доста по-голям и нараства с покачване на оборотите.Интересно е къде е свързана мембраната на браво 1.6 със регулатор в помпата. Откъде взима референтното налягане.
Коментар
-
Здравейте колеги,имам също проблем при паленето когато колата е студена,но също така и след това започва да губи обороти и да гасне.Като сипа бензин за 10 лева се оправя за известно време,започва да работи добре.Това започна да го прави след като смених бензиновата помпа,преди това със старата помпа отказваше да пали и като сипех 5 литра бензин запалваше веднага а и студена си палеше нормално.Ще си помислите че съм нямал бензин,аз също си го мислех и резервоара беше достигнал до половината и пак ми правеше проблеми.Оставих я 2 дена в един сервиз и не можаха да открият проблема.Ако някой знае къде могат да ми помогнат,ще му бъда много благодарен.Румен Иванов
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар