Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

здр колеги фиат браво непали сутринта пали от 3 път

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    да знам с ф49 е обаче да нямам проблеми сам откачил ламбда сондата и сам му направил ресет и сега е на авариен режим и така си кара обаче помпата много ми вие е като постои 2 дена без да я паля и после много трудно пали затова мисля че е от нея.
    карай разумно

    Коментар


      #17
      Извинявай колега че ти ползвам темата ама и моя проблем е близо до твоя...обаче при мен работата е там че колата си пали от първия път държи обороти около 1000 и след около 30 секунди тръгва да загасва и квото и дасе опитам да направя си гасне...второто палене вече е друга песен паля я и държи оборотите обаче като се опитам да натисна гаста притриса и тръгва да загасва..след леко погалване на педала успявам да кача до 2000 и от там 3 и 4к са все едно нищо и няма.Проблема ми е там че ми глъхне яко в ниските до 2000. Имам и обикновена газова..прехвърли ли на газ проблеми нямам. някои да ми даде съвет към кое да се насоча..или колега от Младост да и хвърли 1 око. Благодаря предварително
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #18
        колега с пласмасов колектор ли ти е или с алминиевите защото имат разлика в компютъра може на теб и стъпково моторче да е също правят проблеми и те, трябва да игнорираш всички пробле ми за да остане един който може да е.
        карай разумно

        Коментар


          #19
          Ако става въпрос за моита.. с алуминиев колектор съм...ама започвам да се съмнявам в помпата нещо не я чувам като дам на контакт...
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #20
            а трябва да се чува после се чува и като спира може и тя да е с наще хубави бензини
            карай разумно

            Коментар


              #21
              yamalube написа:
              а трябва да се чува после се чува и като спира може и тя да е с наще хубави бензини
              Май че от там трябваше да започнеш, поне тя се проверява лесно.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                Следя темата с голям интерес,защото при мен го има същият проблем.Сутрин пали чак след третият път и до края на денят нямам проблем с паленето,освен ако не я паля 8-9 часа след като мине толкова време пак е зор.Мен ме съмнява да е помпа защото щеше да го прави по всяко време,по скоро колата губи налягане на бензина и за това по трудно пали.Някой не е ли правил адаптация на компа?
                ex. punto elx 1.2i
                Lancia Libra 1.6

                Коментар


                  #23
                  Аз имам същият проблем.Лекувам го с адаптация на компа, но след няколко дни се появява пак проблема.Компа е 49F.Някой ако има трайно решение на проблема нека да сподели.
                  LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                  LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                  LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                  FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                  Коментар


                    #24
                    незнам колеги ама тоя компютър ф49 е голяма напаст. Аз като паля след 3 пат припалва и гасне после пак малко задаржи ама с ама с много неравномерна работа на двигателя гасне пак и вече от 6 опит запали
                    карай разумно

                    Коментар


                      #25
                      Изобщо не е напаст много си е добър даже,проблема е че караме бангии на по 10 и повече години дето са изхвърлени от някой. :D

                      Коментар


                        #26
                        и това е вярно че караме над 10 годишни коли но какво да се прави няма пари за по хубави
                        карай разумно

                        Коментар


                          #27
                          Брех този комп 49Ф...за всичко е виновен. Аз вече 5-та (ПЕТА) година го карам този комп и никакви адаптации не му правя, нито имам някакви проблеми с паленето. За да се скапва настройката на едно ЕКУ, в 99% от случаите виновно е НЕЩО, което подава грешна информация. АнадЪкму?
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #28
                            Изравям темата, но от известно време и аз съм в групата на трусно палещите. Става въпрос за Бравата,която е с метални колектори. Пали от трети път, когато е студена и втори, когато е топла, но си иска въртене на стартер. Проблемът се е появил изведнъж. Как мога да проверя тази съчма на помпата дали е наред? Има ли вариант да сложа възвратен клапан на горивопровода?
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #29
                              Пробвай как ще запали сутринта, след като предната вечер си спрял газта от бутилката и си оставил колата да работи докато изгори газта в тръбите и сама изгасне.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #30
                                Колата е с ГИ. Има 2 клапана и дюзи.Не вярвам и в трите звена да има проблем. Освен това проблемът се проявява и при топъл и при студен двигател. Паленето е трудно. Компа е омазан и на бензин сместа е бедна. Възможно ли е проблема да е в помпата?
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X