да знам с ф49 е обаче да нямам проблеми сам откачил ламбда сондата и сам му направил ресет и сега е на авариен режим и така си кара обаче помпата много ми вие е като постои 2 дена без да я паля и после много трудно пали затова мисля че е от нея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
здр колеги фиат браво непали сутринта пали от 3 път
Collapse
X
-
Извинявай колега че ти ползвам темата ама и моя проблем е близо до твоя...обаче при мен работата е там че колата си пали от първия път държи обороти около 1000 и след около 30 секунди тръгва да загасва и квото и дасе опитам да направя си гасне...второто палене вече е друга песен паля я и държи оборотите обаче като се опитам да натисна гаста притриса и тръгва да загасва..след леко погалване на педала успявам да кача до 2000 и от там 3 и 4к са все едно нищо и няма.Проблема ми е там че ми глъхне яко в ниските до 2000. Имам и обикновена газова..прехвърли ли на газ проблеми нямам. някои да ми даде съвет към кое да се насоча..или колега от Младост да и хвърли 1 око. Благодаря предварителноКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
yamalube написа:а трябва да се чува после се чува и като спира може и тя да е с наще хубави бензиниFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Следя темата с голям интерес,защото при мен го има същият проблем.Сутрин пали чак след третият път и до края на денят нямам проблем с паленето,освен ако не я паля 8-9 часа след като мине толкова време пак е зор.Мен ме съмнява да е помпа защото щеше да го прави по всяко време,по скоро колата губи налягане на бензина и за това по трудно пали.Някой не е ли правил адаптация на компа?ex. punto elx 1.2i
Lancia Libra 1.6
Коментар
-
Аз имам същият проблем.Лекувам го с адаптация на компа, но след няколко дни се появява пак проблема.Компа е 49F.Някой ако има трайно решение на проблема нека да сподели.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
Брех този комп 49Ф...за всичко е виновен. Аз вече 5-та (ПЕТА) година го карам този комп и никакви адаптации не му правя, нито имам някакви проблеми с паленето. За да се скапва настройката на едно ЕКУ, в 99% от случаите виновно е НЕЩО, което подава грешна информация. АнадЪкму?Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Изравям темата, но от известно време и аз съм в групата на трусно палещите. Става въпрос за Бравата,която е с метални колектори. Пали от трети път, когато е студена и втори, когато е топла, но си иска въртене на стартер. Проблемът се е появил изведнъж. Как мога да проверя тази съчма на помпата дали е наред? Има ли вариант да сложа възвратен клапан на горивопровода?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колата е с ГИ. Има 2 клапана и дюзи.Не вярвам и в трите звена да има проблем. Освен това проблемът се проявява и при топъл и при студен двигател. Паленето е трудно. Компа е омазан и на бензин сместа е бедна. Възможно ли е проблема да е в помпата?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар