dudulia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
здр колеги фиат браво непали сутринта пали от 3 път
Collapse
X
-
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
/Маркучите за вакуум са проверени и са ОК. Колата не е карана на газ няколко дни. Проблемът е,че колата пали трудно и при загрял двигател. Сместа на бензин е бедна. Възможно ли е регулатора да е причината за бедна смес или по някаква причина ГИ е омазало компа и сместа е станала бедна? Може ли проблемът да е от заминаваща бензинова помпа?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ако е спукана мембраната на регулатора ще вкарва бензин в колектора. Виж за проба разкачи маркучето дето влиза в колектора и запуши дупката да видиш как ще запали. Предполагам с времето е станало на пластмаса, така че е подходящ момент да го смениш.За да хванеш дали помпата вдига нужното налягане ще ти трябва манометър. Можеш да го закачиш на мястото на регулатора. По спомен помпата като го няма регулатора да реже на 3 бара вдига 5-6-7 бара, но и 3 да прави е достатъчно.
Коментар
-
wwalker написа:Ако е спукана мембраната на регулатора ще вкарва бензин в колектора. Виж за проба разкачи маркучето дето влиза в колектора и запуши дупката да видиш как ще запали. Предполагам с времето е станало на пластмаса, така че е подходящ момент да го смениш.За да хванеш дали помпата вдига нужното налягане ще ти трябва манометър. Можеш да го закачиш на мястото на регулатора. По спомен помпата като го няма регулатора да реже на 3 бара вдига 5-6-7 бара, но и 3 да прави е достатъчно.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:След изваждане на вакуума на регулатора колата запали доста по-лесно. Явно нещата отиват към помпа- филтър.
Коментар
-
Само едно малко поянсение по въпроса. Регулатора е вакумен което означава че прави налягане и ли по точно вакум на 3 бара но при 3000рмл. при палене прави 1 бар налягане и то е достатъчно за да запали колата и дори няма да се усетите че налягането е по малко. Това че не качва достатъчно бензин в което аз лично се съмнявам по скоро се дължи на клапана за обратно налягане и връщане на горивото. След като запали има ли проблем с вървежа и усещали си тресене или насичане, ако не се усеща търси проблема другаде не в помпата или горивото.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Този регулатор е същият, който реже налягането на 3 бара (за някои модели на 1.6 са 3.5 бара) и връща обратното гориво. При подобни съмнения се закача манометър, всичко друго е ала-бала или да стреляш евентуално на сляпо със смяна на помпа, регулатор, филтър... може и да уцелиш, чист късмет ще е, проблемът може да е съвсем друг.
Коментар
-
Моделите дето са на 3.5 бара са с регулатор или това са моделите с пластмасов колектор и без обратно гориво. Другите са вакуумни и режат налягането в зависимост от оборотите на мотора в общи линии един бар към 1000 оборота.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Моделите дето са на 3.5 бара са с регулатор или това са моделите с пластмасов колектор и без обратно гориво. Другите са вакуумни и режат налягането в зависимост от оборотите на мотора в общи линии един бар към 1000 оборота.
Коментар
-
Напротив именно оборотите на мотора определят силата на вакума който прави всмукателния колектор от който идва вакума за регулатора. Пак ти казвам колата ще запали и с помпа от 1.4 която е на един бар и дори няма да се усетиш че има проблем. Обясни ми обяче как ще отреже това налягане на 3бара. И още нещо ходи при колата и си погледни регулатора какво пише на него освен че е вебер.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
wwalker написа:Отдавна продадах Брава-та. На регулатора освен Вебер, пише 3 Bar, а не от 0 до 7 според оборотите. Няма да сравнявам ябълки с круши.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При металния колектор системата за хранене е двупроводна с обратен бензин. Според документацията регулатора поддържа налягането на 3 бара, а след определени обороти го сваля на 2,5 бара. При пластмасовия колектор е еднопеоводна и е винаги 3 бара, като там несвалянето на налягането е решено със софтуера на ЕКУ то. Тези двигатели под 2 бара нямат палене.След като колата е с метален колектор май има бензинов филтър пред задната дясна гума, дали не е за смяна? Откачването на вакуума на регулатора само е увеличило количеството въздух в колектора и дали сместа не е богата? Бих помислил в тези две посоки.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар