Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

здр колеги фиат браво непали сутринта пали от 3 път

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    dudulia написа:
    Колата е с ГИ. Има 2 клапана и дюзи.Не вярвам и в трите звена да има проблем. Освен това проблемът се проявява и при топъл и при студен двигател. Паленето е трудно. Компа е омазан и на бензин сместа е бедна. Възможно ли е проблема да е в помпата?
    щом си с метални колектори, регулатора на налягането е на рейката. Проблема може да е в регулатора, в дросела, във въздушния филтър, в картерната авентилация и в клапана на ГИ. Нещо ти дави колата, провери и за откачен вакум.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      /Маркучите за вакуум са проверени и са ОК. Колата не е карана на газ няколко дни. Проблемът е,че колата пали трудно и при загрял двигател. Сместа на бензин е бедна. Възможно ли е регулатора да е причината за бедна смес или по някаква причина ГИ е омазало компа и сместа е станала бедна? Може ли проблемът да е от заминаваща бензинова помпа?
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #33
        Ако е спукана мембраната на регулатора ще вкарва бензин в колектора. Виж за проба разкачи маркучето дето влиза в колектора и запуши дупката да видиш как ще запали. Предполагам с времето е станало на пластмаса, така че е подходящ момент да го смениш.За да хванеш дали помпата вдига нужното налягане ще ти трябва манометър. Можеш да го закачиш на мястото на регулатора. По спомен помпата като го няма регулатора да реже на 3 бара вдига 5-6-7 бара, но и 3 да прави е достатъчно.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #34
          wwalker написа:
          Ако е спукана мембраната на регулатора ще вкарва бензин в колектора. Виж за проба разкачи маркучето дето влиза в колектора и запуши дупката да видиш как ще запали. Предполагам с времето е станало на пластмаса, така че е подходящ момент да го смениш.За да хванеш дали помпата вдига нужното налягане ще ти трябва манометър. Можеш да го закачиш на мястото на регулатора. По спомен помпата като го няма регулатора да реже на 3 бара вдига 5-6-7 бара, но и 3 да прави е достатъчно.
          Мембраната на регулатора не е спукана, защото не хвърля бензин. Маркуча на регулатора е сменян и не е напукан. След изваждане на вакуума на регулатора колата запали доста по-лесно. Явно нещата отиват към помпа- филтър. Определено сместа на бензин е много бедна и от там идва трудното палене на студен/ загрял двигател и не вървенето на бензин.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #35
            dudulia написа:
            След изваждане на вакуума на регулатора колата запали доста по-лесно. Явно нещата отиват към помпа- филтър.
            Не разбирам логиката. Преди да обвиниш помпата, измери налягането в рейката. Възможна причина е, но по-често умират (оставени и за минута на сухо). Лично аз така описано бих сменил регулатора.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #36
              Само едно малко поянсение по въпроса. Регулатора е вакумен което означава че прави налягане и ли по точно вакум на 3 бара но при 3000рмл. при палене прави 1 бар налягане и то е достатъчно за да запали колата и дори няма да се усетите че налягането е по малко. Това че не качва достатъчно бензин в което аз лично се съмнявам по скоро се дължи на клапана за обратно налягане и връщане на горивото. След като запали има ли проблем с вървежа и усещали си тресене или насичане, ако не се усеща търси проблема другаде не в помпата или горивото.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #37
                Този регулатор е същият, който реже налягането на 3 бара (за някои модели на 1.6 са 3.5 бара) и връща обратното гориво. При подобни съмнения се закача манометър, всичко друго е ала-бала или да стреляш евентуално на сляпо със смяна на помпа, регулатор, филтър... може и да уцелиш, чист късмет ще е, проблемът може да е съвсем друг.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #38
                  Моделите дето са на 3.5 бара са с регулатор или това са моделите с пластмасов колектор и без обратно гориво. Другите са вакуумни и режат налягането в зависимост от оборотите на мотора в общи линии един бар към 1000 оборота.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #39
                    А може ли този регулатор да си промени стойностите? Иначе казано, ако мембраната му е здрава и не пропуска бензин към вакуума има ли шанс той да е повреден?
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #40
                      S_BANKOV написа:
                      Моделите дето са на 3.5 бара са с регулатор или това са моделите с пластмасов колектор и без обратно гориво. Другите са вакуумни и режат налягането в зависимост от оборотите на мотора в общи линии един бар към 1000 оборота.
                      Незнам за какъв регулатор и на какъв автомобил говориш. То по тази логика на 1000 оборота регулатора ще реже на 1 бар, а на 6000 оборота на 6 бара, пък то нищо общо. Въпросният регулатор реже на 3 бара без оглед на оборотите. Играе в някви граници, но съвсем тесни, около 3 бара. Аз говоря за този на картинката, какъвто беше моя на 1.6 16V с метален колктор. Измервал съм налягането в рейката и то винаги е било около 3 бара със закачен регулатор и като го изкарам и монтирам на негово място манометър помпата вдигаше към 6-7 бара по спомен. Оборотите почти не играят роля.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #41
                        Напротив именно оборотите на мотора определят силата на вакума който прави всмукателния колектор от който идва вакума за регулатора. Пак ти казвам колата ще запали и с помпа от 1.4 която е на един бар и дори няма да се усетиш че има проблем. Обясни ми обяче как ще отреже това налягане на 3бара. И още нещо ходи при колата и си погледни регулатора какво пише на него освен че е вебер.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #42
                          Отдавна продадах Брава-та. На регулатора освен Вебер, пише 3 Bar, а не от 0 до 7 според оборотите. Няма да сравнявам ябълки с круши.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #43
                            wwalker написа:
                            Отдавна продадах Брава-та. На регулатора освен Вебер, пише 3 Bar, а не от 0 до 7 според оборотите. Няма да сравнявам ябълки с круши.
                            да пише 3бара →3000рмп
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #44
                              При металния колектор системата за хранене е двупроводна с обратен бензин. Според документацията регулатора поддържа налягането на 3 бара, а след определени обороти го сваля на 2,5 бара. При пластмасовия колектор е еднопеоводна и е винаги 3 бара, като там несвалянето на налягането е решено със софтуера на ЕКУ то. Тези двигатели под 2 бара нямат палене.След като колата е с метален колектор май има бензинов филтър пред задната дясна гума, дали не е за смяна? Откачването на вакуума на регулатора само е увеличило количеството въздух в колектора и дали сместа не е богата? Бих помислил в тези две посоки.

                              Коментар


                                #45
                                Искаш ли да се хванем на бас че с помпа за браво 1.4 бош на 1бар ще запаля колата без никакъв проблем. На какво се обзалагаме?
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X