От какво може да прекъсва освен от кабели и свещи. Колата е газ/бензин. Кабелите искряха вечер , смених ги с нови но прекъсването си продължава. Свещите не съм ги сменил все още понеже се чудя дали двуполюсни или еднополюсни да взема. Но си мисля ,че и свещите да сменя пак ще прекъсва. Просто питам от какво друго може да прекъсва така и да припуква през аспуха когато е на обороти ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.4 прекъсва
Collapse
X
-
Тиова препаткване в ауспуха е неизгоряло гориво, което детонира там. колегата с 1.4 - измери си бобината (или там колкото имаш), и виж в какво състояние е. И пиши пак тук, да помагаме. Ако бобината е ОК, ще мислим нещо следващо, по-сложно и скъпо"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
1.Проверкана маслото дали мирише на бензин. - ТОя 1.4 много обича да прави бензиново маслени коктейли2. Смянана свещи с такива по каталог. - има каталози във всеки магазин за авточасти.3. Как е генерацията, да е ръждясала и позъдрастена случайно? Пукането може и да е във вмукателя, ако е там може дюзата да е задръстена, в тази връзка да караш на газ случайно?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
1,4 така ми паткаше - сменях кабели, гледахме свещите, пробвахме с изрядна бобина...накрая се оказа че на една от свещите се е спукала керамиката като косъм - не се виждаше изобщо...На бензин беше неприятна за каране така, а на газ - направо невъзможна.Така че недей задава въпроси тука - иди си виж свещите първо!По възможност ги смени (едва ли си ги сменял скоро) - ако можеш да си позволиш - вземи двуполюсни.бОбината не е една - две са в едно тяло.Мери се съпротивление на първична и на вторична намотка.ще изровя в менюъла какви бяха стойностите и ще ги кача след малко.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Първична намотка: 0,45 - 0,55 ома - т.е. като мериш с китайкси мултицет - просто трябва да има идеална проводимост - все едно си докоснал сондите една до друга.Вторична намотка: 12 000 - 14 600 ома ( 12килоома - 14,5 килоома) Това са стойности при 20 градуса. Ако колата е много топла - падат.Първичната намотка се мери между изводите за цилиндрите - два по два са вързани. Колкото и да е странно подава ток на два цилиндъра едновременно - само дето единия запалва, а другия в това време е в изпускателен такт... Вързани са заедно - 1 и 4ти, 2ри и 3ти цилиндър. Вторичната намотка се мери в тройната букса - средно със всяка от крайните - реално са две първични намотки също.Ако не си наясно какво правиш - и иди на майстор, да не стане така колата ти хич да не подхваща накрая.реално на 1,4 запалването е доволно просто, няма какво да му се повреди - бича са свещите - иска хубави. Бобини доколкото знам - много рядко дефектират.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Да възродя темата малко.Понеже колата в момента не е карам и това ,че ми се развали мултиметъра (мултицета) прекрати диагностицирането на моя проблем ,едва онзи ден се сетих ,че ако погледна свещите ще успея да диагностицирам проблема по тях та ....Преди да сложа новите кабели когато проверявях срещите всичките бяха черни а сега на 1-ви и 4-ти цилидър бяха като тази от първата снимка http://www.ladaclub-bg.com/faq/53-spark-plugs а на 2-ри и 3-ти цилиндър бяха много черни като тази на 2-рата снимка по което аз съдя ,че прекъсването и цвета на свещите идва от бобината понеже нали запалването на 1-и и 4-ти , и 2-ри и 3-ти цилиндър е вързано заедноYavor написа:Първичната намотка се мери между изводите за цилиндрите - два по два са вързани. Колкото и да е странно подава ток на два цилиндъра едновременно - само дето единия запалва, а другия в това време е в изпускателен такт... Вързани са заедно - 1 и 4ти, 2ри и 3ти цилиндър.Fiat Bravo 1.4 12v '95
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар